VTR SP Topic chapter 17

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij de SP is het eigenlijk A-synchroniseren. Wil wedden dat het daar mis gegaan is. Anders heeft ie misschien de bobine kabel kapot getrokken.

Het is een knoeier in ieder geval.

Het is ook lastig voor een ander om te beoordelen of ie beter loopt of niet. Niemand kent zijn brommer beter dan de eigenaar/bestuurder.

Heb mezelf ook vaak genoeg afgevraagd waar je nou eigenlijk 75 Euro per uur voor betaald.

Heb een keer gehad met een auto, dat ie na een beurt nog 2x remde en toen niet meer.
Heb een keer gehad, dat mijn nieuw geplaatste remslang eigenlijk te lang was en tegen het wiel liep.
Heb een keer een nieuw stuurhuis laten inbouwen, had ik linksom de draaicirkel van een rolstoel, rechtsom die van een vrachtwagen met oplegger.
Of ze trekken een lade open, waar ze niks te zoeken hebben en mollen je zonnebril en leggen hem dan weer "netjes" terug zonder iets te zeggen.

Op een gegeven moment ging ik dus ook alles nalopen. En nu doe ik alles maar gewoon helemaal zelf... als ik dan verongeluk, heb ik dat tenminste ook nog zelf gedaan...

Edit:
Oh ja, heb ook nog een keer meegemaakt, dat het deksel van mijn remolie er los bovenop lag. Misschien hadden ze op een gegeven moment gewoon een hekel aan mij of zo... *O*
_O-

wat dacht je ... ik een clio sport weg bracht als een strakke auto , krijg ik hem terug met een deuk in de motorkap .. had er 1 een dikke schroevendraaier op mijn luchtfilter laten liggen en toen de motorkap dichtgeslagen -O-

en zo zie je hoe belangrijke een betrouwbare garage is.
Bel MWS !!! Vraag maar aan tencats hoe goed hij is ...
 
Laatst bewerkt:
Zo ken ik er ook nog één. De abs van mijn seat deed het niet meer. De dealer heeft de auto uitgelezen en er moest een abs pomp vervangen worden (900 euro ex montage) en ook nog een verdeler ofzo (700 euro ex montage). Nou tot ziens, dan rij ik wel zonder. Was sowieso al klaar met deze dealer... Mijn huidige dealer vertelde even tussen neus en lippen door dat ze ook even een zekering hadden vervangen en dat het abs het weer deed. Stond niet eens op de rekening...
Echt een waardeloze dealer. Ook hebben we wel eens kromme schijven gemonteerd, ik denk gewoon gebruikte... Wordt weer helemaal pissig als ik er aan denk! _O-
 
03012010029w.jpg


komt ie zo beter over?
 
Ik heb de shock gemonteerd. Morgen ga ik naar Stefan (Hakkinen van Bitubo) voor de afstelling en de motor voor de zekerheid op de aanhanger gezet. Frustrerend idee dat als ik hem overmorgen weer kan gaan halen, het lastig wordt voor een leuke proefrit te maken. Ik ben wel reuze benieuwd naar het rij-verschil!
 
Laatst bewerkt:
En niet eens foto's van doorbuigende balkjes, scheurende spanbanden, bloedende vingers en .. en .. '( :+
Ik weet het, maar het ding zat er onder voordat ik er erg in had..... Daarbij was het erg koud in de garage, en hebben we niet getreuzeld.

Je had natuurlijk gehoopt op dergelijke acties. Sorry
 
Laatst bewerkt:
o man ik ben jaloers wil ook graag iets aan mijn vering laten doen maar helaas ik moet ook op wintersport dus ja geld???? wie sponserd er.
 
Bedankt voor het meedenken en de reactie's jongens!

die ik eruit heb gehaald gaf qua kleur niet veel info en was zeiknat van de benzine.
Wederom bedankt voor de reactie's jongens!

Het lijkt alsof de achterste (neem ik aan) cilinder dan gewoonweg te weinig brandstof krijgt en dan de bougie te warm wordt?
Wat klopt hier niet O-) ;)

Geloof dat je nu even moet kiezen wat er nu klopt, hebben we weer 'voer' voor de probleem-oplos-discussie :)

Greetz :W
Gerben

Ps. die bobine lijkt mij nu ff no.1 denk ik om te checken ...
 
Wederom bedankt voor de reactie's jongens!

Vooral het verhaal van OB6D daar kan ik wat mee. Wist ook niet dat de achterste cilinder de "master" was.

Het is gewoon dat de motor bij bijvoorbeeld 50 km in de 2e versnelling heel vreemd loopt. Hij loopt imho dan echt op 1 1/2 cilinder. Het lijkt alsof de achterste (neem ik aan) cilinder dan gewoonweg te weinig brandstof krijgt, en dan de bougie te warm wordt?

Ik zal de motor eens warmdraaien, en dan op ff een foto van de bougie maken!

Als ie het verkeerd gedaan heeft...

Dan heeft ie waarschijnlijk gezien, dat het vacuum voor hoger was als achter. Dus heeft ie om hem voor te laten zakken, daar verder open gedraaid. Toen istie harder stationair gaan lopen, heeft ie dat terug geschroefd. Kwam ie achter zo goed als dicht te staan... daardoor ging ie achter rijker lopen. Minder lucht, dus te veel peut in de verhouding. Bougie wordt nat, bougie slaat door, bougie gaat stuk.

Maar het blijft gokken... :)
 
Wat klopt hier niet O-) ;)

Geloof dat je nu even moet kiezen wat er nu klopt, hebben we weer 'voer' voor de probleem-oplos-discussie :)

Greetz :W
Gerben

Ps. die bobine lijkt mij nu ff no.1 denk ik om te checken ...


Wanneer een bougie niet meer vonkt, maar de injectie blijft inspuiten, is het dan vreemd dat een bougie nat wordt?

Ik heb geen idee wat er niet klopt eigenlijk :9 :W
 
sp2sssc02.jpg

sp2sssc04.jpg


Ziet er best wel tof uit, keer wat anders dan de standaard pijpen en high mount's die je voorbij ziet komen.
 
ben dit weekend nog naar arie molenaar geweest
stond toch een mooie sp te koop zwart uit 2006
probeer mijn man over te halen om zijn vfr 800 v-tec 2006
in te ruilen ha ha gaat niet lukken denk ik. :]
 
ben dit weekend nog naar arie molenaar geweest
stond toch een mooie sp te koop zwart uit 2006
probeer mijn man over te halen om zijn vfr 800 v-tec 2006
in te ruilen ha ha gaat niet lukken denk ik. :]

Waar heeft die man van jou zijn verstand zitten.... :+ ;) Ik had het wel geweten.
 
Waar heeft die man van jou zijn verstand zitten.... :+ ;) Ik had het wel geweten.
hij vind het ook wel een mooie motor maar zit niet zo comfortabel als een vfr bij lange afstanden.
rijd ook wel eens op mijn motor vind ie harstikke mooi
kunnen we nog eens wisselen maar niet te lang haha
 
hij vind het ook wel een mooie motor maar zit niet zo comfortabel als een vfr bij lange afstanden.
rijd ook wel eens op mijn motor vind ie harstikke mooi
kunnen we nog eens wisselen maar niet te lang haha

Ik heb ze ook allebei in de garage staan, maar pak toch het liefst wel de SP. :9
 
Wanneer een bougie niet meer vonkt, maar de injectie blijft inspuiten, is het dan vreemd dat een bougie nat wordt?

Ik heb geen idee wat er niet klopt eigenlijk :9 :W

Ik gaf aan...

Bedankt voor het meedenken en de reactie's jongens!

die ik eruit heb gehaald gaf qua kleur niet veel info en was zeiknat van de benzine.
Wederom bedankt voor de reactie's jongens!

Het lijkt alsof de achterste (neem ik aan) cilinder dan gewoonweg te weinig brandstof krijgt en dan de bougie te warm wordt?
Oftewel, je eerste reactie was zeiknat en de tweede te weinig brandstof, dat is toch geheel lijnrecht tegenover elkaar nietwaar, vandaar ;)

Maar jou vraag bovenaan in de 'quote' van dit bericht is natuurlijk (ook) correct :)

:W
 
o man ik ben jaloers wil ook graag iets aan mijn vering laten doen maar helaas ik moet ook op wintersport dus ja geld???? wie sponserd er.

gewoon niet op wintersport gaan en de centjes in de fiets investeren als je dat graag wilt.
bedoel, je kunt niet én op wintersport gaan en dan om sponsoring vragen .. :P

;)

@pralientje: kump good
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan