VTR-SP1&2 Topic deel 4 1/2

Status
Niet open voor verdere reacties.
sp1ke1.jpg


IMG_2535_small.jpg


mf056.jpg
 
Opzich een leuk idee hoor zo`n shirtje maar.............
Weet me nog uit mijn dienst tijd (ja zo oud ben ik al) dat we zelf een logo hebben ontworpen voor een shirtje.
Is dat niet veel orgineler .............of ben ik nu aan het zeuren?

Voorstel : mijn vriend is kunstenaar en heeft meerdere dingen ontworpen , ook voor grote instelling.
Kan hem vragen om iets orgineels te ontwerpen.

groet @ndré
ps. mijn sp eindelijk weer aan de praat.helemaal géén defecte brandstofpomp maar een doorgesleten voedingskabel.jippie de jippie .
(Afbeelding)


lat maar komme sp@ndre. en top dat je sp het weer doet :} :} :} :} :} :Y :Y
 
:] 8-) waar krijg je nou zo'n uitlaat set. gekeken bij akropovic maar niets te vinden.
weten jullie of deze set te krijgen is? graag jullie medewerking :Y :Y :Y ;) :} :} :} :}

Vorig jaar heb ik gereden op Papenburg en daar reed ook een duitse Castrol SP2 racer met exact zo'n Akrapovic uitlaat.
De uitlaat is volledig titanium met carbon dempers. De titanium pijpen waren ook veel dikker als de standaard pijpen. Ik heb zelf Akrapovic carbon slip-ons maar die professionele race versie ziet er bijzonder fraai uit !! :9~ :9~ :9~ Volgensmij is het een echte race uitlaat die je niet zo ziet staan op de Akrapovic site..... ff contact opnemen met Roelofs ?
(Akra importeur) http://www.raceservice.nl/Index1.htm

Hier ff van een andere hoek bekeken :) :) :)

Feb_PI_Test_1024.JPG


Edwards_2002_Germany_RHS_1024.jpg


Hoezo plat ? ;)
Edwards_2002_Germany_LHF_1024.jpg
 
nou het idee van andre is ook wel erg leuk
allemaal het zelfde shirtje is echt wel leuk
zeker als we een route rijden met elkaar
dus wat bedenken wat voor logo
 
Opzich een leuk idee hoor zo`n shirtje maar.............
Weet me nog uit mijn dienst tijd (ja zo oud ben ik al) dat we zelf een logo hebben ontworpen voor een shirtje.
Is dat niet veel orgineler .............of ben ik nu aan het zeuren?

Voorstel : mijn vriend is kunstenaar en heeft meerdere dingen ontworpen , ook voor grote instelling.
Kan hem vragen om iets orgineels te ontwerpen.

groet @ndré
ps. mijn sp eindelijk weer aan de praat.helemaal géén defecte brandstofpomp maar een doorgesleten voedingskabel.jippie de jippie .
(Afbeelding)

@ @ndré:

Jezus, geweldig man dat ie het weer doet. *O*



Een eigen ontwerp vind ik veel mooier. Hecht je ook meer waarde aan. :+
 
Opzich een leuk idee hoor zo`n shirtje maar.............
Weet me nog uit mijn dienst tijd (ja zo oud ben ik al) dat we zelf een logo hebben ontworpen voor een shirtje.
Is dat niet veel orgineler .............of ben ik nu aan het zeuren?

Voorstel : mijn vriend is kunstenaar en heeft meerdere dingen ontworpen , ook voor grote instelling.
Kan hem vragen om iets orgineels te ontwerpen.

groet @ndré
ps. mijn sp eindelijk weer aan de praat.helemaal géén defecte brandstofpomp maar een doorgesleten voedingskabel.jippie de jippie .
(Afbeelding)

Het één sluit het andere niet uit. Twee T-shirts kan dus ook. Zeker als die 'kant en klare' er vóór de meetings kan zijn!? :W
 
kan niet iemand een stemlijst of zoiets maken met aantal voor de kant en klare en
aantal voor eigen ontwerp.
En hoeveel voor beide ?
 
Vorig jaar heb ik gereden op Papenburg en daar reed ook een duitse Castrol SP2 racer met exact zo'n Akrapovic uitlaat.
De uitlaat is volledig titanium met carbon dempers. De titanium pijpen waren ook veel dikker als de standaard pijpen. Ik heb zelf Akrapovic carbon slip-ons maar die professionele race versie ziet er bijzonder fraai uit !! :9~ :9~ :9~ Volgensmij is het een echte race uitlaat die je niet zo ziet staan op de Akrapovic site..... ff contact opnemen met Roelofs ?
(Akra importeur) http://www.raceservice.nl/Index1.htm

Hier ff van een andere hoek bekeken :) :) :)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

Hoezo plat ? ;)
(Afbeelding)


:] :] :] :] 8-) 8-) :} bedankt mailtje verzonden en wachten op reactie :z *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan