VTR Sp1 & Sp2 deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raysnake

MF veteraan
6 jul 2005
5.391
0
Overijssel



*O* SP Meeting 2007 *O*



Vinnie
Spike1
Ribbel
Ribbel in actie op Assen
Remco
Raysnake
Pepe
Van naj666
Modady
Hakman
Raven
Raven
De Red
De Red
Kefke
Hansie in actie op Zandvoort
G_U_U_S
Don
RVR in actie op Assen
Jooks
Jooks
Cossie
Heukelommer


MartijnSp1
Sjebbig
Pmugen
sp @ndré
sp @ndré
MAzlbeer
Deeptone
Jacsje
2-wheelfanatic2
2-wheelfanatic2
2-wheelfanatic2
Sethje
Dwalhout
SPutnick





VTR Meeting Foto's
















instellingen Sp1












Oude Topics.


VTR1000 SP 1&2 topicje

vtr 1000 sp 1&2 topicje (deel 2)

VTR 1000 SP 1 & 2 Topic Deel 3

VTR 1000 SP 1 & 2 Topic Deel 4

VTR-SP1&2 Topic deel 4 1/2

VTR-SP1&2 Topic deel 5

Diversen:

VTR Meeting 14 mei 2006 Limboland

'Werkplaatshandboek VTR SP-1'

www.hoc.org.uk/gallery/press/2000/2000_VTR1000_SP-1.pdf


tuning SP1






De veerinstellingen van de SP2

Gebaseerd op 85 kg, dus met name de veervoorspanning kan bij jullie anders moeten. Instellingen gelden alleen voor de SP2. HK Suspension heeft het ingesteld. Principes zijn: voor en achter moet ie gelijk inveren. Instelling is (op mijn verzoek) sportief met een tikkie naar de comfortabele kant.
Daar gaat ie:

Achter

Voorspanning op het tweede nokje van onderen
Compressie (bovenaan) naar rechts dichtdraaien en dan drie kliks uit.
Rebound (onderaan) naar rechts dichtdraaien en dan 1,5 slag uit (1 slag is een volle slag, dus 360 graden, voor de zekerheid anders gaat er iets erg fout).

Foto's achter:

Voorspanning




Compressie




Rebound




Voor

Voorspanning (rood, eerste foto) linksom dichtdraaien en dan 3,75 slag uit
Compressie (potje onderaan, tweede foto) rechtsom dichtdraaien en dan 11 kliks uit (de eerste klik uit is eigenlijk een halve, maar die tel ik mee)
Rebound (blauw, eerste foto) rechtsom dichtdraaien en dan 1,75 slag uit.

Foto's voor

Voorspanning (rood) en rebound (blauw)




Compressie




SP Onderdelen catalogus
http://www.rc-51.org/RC-51/00-01_RC51_Parts_Catalog.pdf


www.hoc.org.uk/gallery/press/2000/2000_VTR1000_SP-1.pdf


SP Microfisches
http://www.rc-51.org/RC-51/2k-rc51-fiche.pdf


Bureaublad achtergrond




 
Laatst bewerkt:

modady

MF veteraan
16 jul 2005
2.351
0
Leeuwarden
Dat wij SP rijders weer met z'n allen kunnen genieten
van een fijne,gezellige,leerzame deel 6.
Raysnake,de opening zie er erg mooi uit.
 

Pralientje

MF veteraan
4 jul 2003
2.147
0
Snap er niks van: had net deze post gedaan, met afbeeldingen, nu kan ik het niet eens wijzigen?Effe overnieuw dus:

Ik heb afgelopen zondag ook 'n cirquittraining gehad, maar net iets anders:

Dagindeling
* Remmen op gladde baan, nat wegdek zowel asfalt al kinderkopjes.. met en zonder ABS
* Remmen en oplossen van geblokkeerde remmen(voor en achter apart)
op nat asfalt en de gladde baan
* Remmen en remmen/uitwijken op gladde baan
* Het rijden en remmen met duopassagier
* Obstakels solo en met duopassagier

Net zoals een VRO, eigenlijk een MUST voor iedere motorrijder!









 
Laatst bewerkt:

Hakman

MF veteraan
2 okt 2004
3.722
0
66
Groningen
Hier stonden alle openingsfoto's. Weggehaald om de pagina wat sneller te laten openen.
 
Laatst bewerkt:

Hakman

MF veteraan
2 okt 2004
3.722
0
66
Groningen
@Raven, wil je foto's, krijg je foto's!! Aan die kuipdelen is nog niet veel te zien, gewoon wit polyester:



Dat moet er allemaal op :X Interessanter wordt het met de endurance koplamp:



Zo ziet ie er in het geheel uit. De toeter gaat door een gat aan de voorkant, goed stellen en inlamineren. Tenslotte de toeter afzagen en ales netjes glad maken. Ben benieuwd.



Aan de achterkant zit een rubber hoes, daarin een normale drieweg stekker.
 

Raysnake

MF veteraan
6 jul 2005
5.391
0
Overijssel
Heb ook die link naar de VTR meetingfilm in de startpost gezet weet niet of je dat goed vind.
Als je dit liever niet hebt haal ik hem er weer weg.

Wou er ook nog de link naar de veerinstellingen hebben staan.
 
Laatst bewerkt:

donnybrasco

MF veteraan
16 jan 2003
6.139
0
44
Amersfoort
www.motor-forum.nl
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.