VTR Sp1 & Sp2 deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Raysnake en Hakman,fantastie's werk hebben jullie
afgeleverd met deel 6,mooie opening ook,dat mag wel
eens gezegd worden.Een ieder heel veel lees plezier
op onze topic deel 6.Leo
 
;) AHUM ;)

full


full


(blijft toch mooi he zo'n Collin replica)
 
@Raven, wil je foto's, krijg je foto's!! Aan die kuipdelen is nog niet veel te zien, gewoon wit polyester:

(Afbeelding)

Dat moet er allemaal op :X Interessanter wordt het met de endurance koplamp:

(Afbeelding)

Zo ziet ie er in het geheel uit. De toeter gaat door een gat aan de voorkant, goed stellen en inlamineren. Tenslotte de toeter afzagen en ales netjes glad maken. Ben benieuwd.

:} :} :} :} mooie kuip delen toch nog eens diep nadenken of ik ook niet zoiets doe. vooral doe endurance koplamp leuk idee maar dan wel twee. bij de echte endurance is er toch een andere of niet soms?

gelikt dan dan mooi wit met blauw 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)

(Afbeelding)

Aan de achterkant zit een rubber hoes, daarin een normale drieweg stekker.
 
Raven: mooie kuip delen toch nog eens diep nadenken of ik ook niet zoiets doe. vooral doe endurance koplamp leuk idee maar dan wel twee. bij de echte endurance is er toch een andere of niet soms?

Er zijn ook van die bolle glaasjes met een lamp erachter. De lichtopbrengst daarvan (heb ik gehoord) zou niet denderend zijn. Dit moet ik ook nog maar zien, het moet voldoende zijn om legaal over de weg te gaan. Ik hoop dat het er heel erg 'old skool' uit gaat zien, die verdiepte koplamp.

Heb nu ook de crash protectors binnen, de klus komt dichterbij. *O*

Voor de zekerheid ga ik de bevestigingspunten van de bovenkuip en het voorspatbordje met een extra stukje glasmat versterken. De onderkuip is al op een dergelijke manier verstevigd.

Hoef in elk geval geen boot te kopen, polyesteren gaat zo ook wel :X
 
;) AHUM ;)



(blijft toch mooi he zo'n Collin replica)
errug mooi



zo mijn donkere ruitje is binnen, nu besteld
tandwielen set Stealth + ketting goud, sharktandwiel goud en nu wil ik voor een tand kleiner en achter een tand groter
 
Welke heb je gekocht ?
Ook die van Durbahn of andere ?

:N Als het goed is krijg ik het allerlaatste setje van durbahn.
Heb hem vandaag nog maar weer een e-mail gestuurd, want hij is volgens mij erg druk...... :X
Heb hem ook gevraagd jouw dingen naar mij op te sturen. :Y
 
:N Als het goed is krijg ik het allerlaatste setje van durbahn.
Heb hem vandaag nog maar weer een e-mail gestuurd, want hij is volgens mij erg druk...... :X
Heb hem ook gevraagd jouw dingen naar mij op te sturen. :Y

Duurde bij mij ook ff.... maar zoals je hebt kunnen zien zitten ze er op ;)
Dat van die snelsluiters had ik ook al ff doorgegeven thnx :)
 
Welke heb je gekocht ?
Ook die van Durbahn of andere ?

Bij Durbahn heb ik het idd maar niet meer geprobeerd. Bike Design maakt ze niet voor de SP (die houden niet van boren geloof ik), ik heb ze van R&G Racing Parts. Ze zitten aan een stang, dwars door de motor te monteren, net onder de radiatoren. Mooi gemaakt, maar er is denk ik wel een kans, wat H@nsie zei, dat de motor kan doorkantelen op de tank. Dat gaan we maar niet uitproberen :N
 
errug mooi



zo mijn donkere ruitje is binnen, nu besteld
tandwielen set Stealth + ketting goud, sharktandwiel goud en nu wil ik voor een tand kleiner en achter een tand groter


Tandwielen en ketting nu al versleten??Bij wie heb je dat besteld,
doe je het zelf?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan