Vtr SP1 & SP2 Deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
hangt er van hoe je er mee omgaat , kan best leuk zijn en het klokje tikt voor iedereen even hard ook voor mrs Gobert
 
Yes we hebben het bereikt. Weer de 2500.
Let's TWIN again in the next part.

Dat de pekel snel moge wegregenen;
Dat de benzineprijs eindelijk eens zakt;
Dat we veel pannekoeken mogen eten;
Dat Gobert eindelijk eens clean blijft;
Dat hij veel wedstrijden moge winnen;
Dat de viercilinders in de ban worden gedaan;

Kortom: al het goede toegewenst in het volgende deel!

The story of the best TWIN ever continues,

Ciao,
 
Vraagje.

Ik heb ook een sp 1 uit 2000.
Alles super op een ding na............FI brand nog steeds na resetten als ik boven 5000 rpm kom en dooft weer na tijdje stationair.
Motor loopt normaal en rijdt goed.

Wie o wie kan me helpen.
full
 
Vraagje ; hoe hebben jullie de veerspanning ingesteld, gebruiken jullie de PB afstelling
wat in het begin staat ???



@Jonesssss schreef : De 1000RR stuurde lekkerder, maar de SP2 had gewoon iets SPECIAALS. Wie helpt me? Kan niet kiezen.......


Je hebt op beide gereden......gaat er toch om wat je zelf prettig vindt.

Mijn eigen ervaring is dat ik een SP een fiets vind waar je meer op moet "werken" en een heel andere beleving van rijden geeft. Succes met je beslissing.

Grtz.

Gerrit
 
Klopt! Ik heb een complete set kuipwerk+tank reserve liggen en wil een andere look voor 2007 of :X 2008 :X

Ben er nog niet uit hoe ik hem ga maken maar denk daar nog even rustig over na ik heb immers maar 1 setje reserve en wil het echt heel mooi hebben uiteraard :9

Die van mij wordt ook zwart (zijdeglans), heb er volgende week denk ik wel foto's van.
Komt alleen (nog) geen reclame op. 8-)
 
Oké, dus als ik het goed begrijp sla ik de plank niet mis door een 2002 model aan te schaffen.

Nog even een vraagje, zal wel wat reacties losweken vermoed ik bij de mensen van dit forum.

Ik twijfel namelijk nog tussen 2 modellen. Ik heb het afgelopen weekeind zowel op een VTR SP2 (2002) proefgereden als op een CRR 1000RR (2004).
En noem mij maar gek, maar ik vond die SP2 gewoon een stuk TOFFER. Dat had ik zelf eigenlijk niet verwacht. Ik ben dus een beetje omgeslagen naar die SP2, terwijl ik vantevoren dacht dat die 1000RR het wel zou winnen.
Nog steeds een beetje vertwijfeld dus.
De 1000RR stuurde lekkerder, maar de SP2 had gewoon iets SPECIAALS.
Wie helpt me? Kan niet kiezen.......



Jonezzzzzzzzzz

Momenteel heb ik een SP1 van 2002 en een CBR 1000rr van 2006( nieuwste model)
De blade voelt aangenamer aan qua confort en is op de rechte stukken zeker de betere dan mijn SP, het enige wat ik mis op deze fiets is het gevoel. Persoonlijk vind ik het gevoel dat je hebt op een 2 cilinder de max, bochtje in zonder te sleuren aan dat stuur ( voorpoten door kroonplaat laten zakken ;) )en vol gas en dan nog direct weg zijn in tegenstelling tot een viercilinder. Qua topsnelheid moet de SP onderdoen, maar waar mag je zo snel rijden???
Ik heb liever een fiets die prettig is om mee te rijden, en geef toe, boven het geluid van een tweecilinder met open race dempers gaat toch niets ;)
 
Laatst bewerkt:
Vraagje ; hoe hebben jullie de veerspanning ingesteld, gebruiken jullie de PB afstelling
wat in het begin staat ???



@Jonesssss schreef : De 1000RR stuurde lekkerder, maar de SP2 had gewoon iets SPECIAALS. Wie helpt me? Kan niet kiezen.......


Je hebt op beide gereden......gaat er toch om wat je zelf prettig vindt.

Mijn eigen ervaring is dat ik een SP een fiets vind waar je meer op moet "werken" en een heel andere beleving van rijden geeft. Succes met je beslissing.

Grtz.

Gerrit
ik de voorvork spanning zoals van voor achter heb ik heb iets zwaarder gezet. stuurt perrrrrrrrrrrfect met michelins 2CT op 2.4 en 2,7 bar
 
ik de voorvork spanning zoals van voor achter heb ik heb iets zwaarder gezet. stuurt perrrrrrrrrrrfect met michelins 2CT op 2.4 en 2,7 bar


Duidelijk over de veerspanning, maar de ingaande en uitgaande demping die gebruik jij ook van de PB setting ?

Grtz,

Gerrit
 
ja hoor ik dezelfde setting over genomen alleen achter staat de veer wat zwaarder, moet alleen thuis kijken want ik heb de vorkpoten niet door gestoken, verder alles zoals op de eerste pagina en 2 sp rijders vinden mijn fiets beter sturen dan die van hunzelf
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan