pepe
MF veteraan
- 25 jun 2003
- 23.296
- 202
ouderdom maakt wijzer en bij sommige aantrekkelijkDe klok tikt.... met hele grote stappen.
midlife crisis i loooooooooooooooove it
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ouderdom maakt wijzer en bij sommige aantrekkelijkDe klok tikt.... met hele grote stappen.
ouderdom maakt wijzer en bij sommige aantrekkelijk
midlife crisis i loooooooooooooooove it
Mannen, als hij het te bont maakt stuur hem dan maar weg hoor.
Klopt! Ik heb een complete set kuipwerk+tank reserve liggen en wil een andere look voor 2007 of 2008
Ben er nog niet uit hoe ik hem ga maken maar denk daar nog even rustig over na ik heb immers maar 1 setje reserve en wil het echt heel mooi hebben uiteraard
Oké, dus als ik het goed begrijp sla ik de plank niet mis door een 2002 model aan te schaffen.
Nog even een vraagje, zal wel wat reacties losweken vermoed ik bij de mensen van dit forum.
Ik twijfel namelijk nog tussen 2 modellen. Ik heb het afgelopen weekeind zowel op een VTR SP2 (2002) proefgereden als op een CRR 1000RR (2004).
En noem mij maar gek, maar ik vond die SP2 gewoon een stuk TOFFER. Dat had ik zelf eigenlijk niet verwacht. Ik ben dus een beetje omgeslagen naar die SP2, terwijl ik vantevoren dacht dat die 1000RR het wel zou winnen.
Nog steeds een beetje vertwijfeld dus.
De 1000RR stuurde lekkerder, maar de SP2 had gewoon iets SPECIAALS.
Wie helpt me? Kan niet kiezen.......
Jonezzzzzzzzzz
ik de voorvork spanning zoals van voor achter heb ik heb iets zwaarder gezet. stuurt perrrrrrrrrrrfect met michelins 2CT op 2.4 en 2,7 barVraagje ; hoe hebben jullie de veerspanning ingesteld, gebruiken jullie de PB afstelling
wat in het begin staat ???
@Jonesssss schreef : De 1000RR stuurde lekkerder, maar de SP2 had gewoon iets SPECIAALS. Wie helpt me? Kan niet kiezen.......
Je hebt op beide gereden......gaat er toch om wat je zelf prettig vindt.
Mijn eigen ervaring is dat ik een SP een fiets vind waar je meer op moet "werken" en een heel andere beleving van rijden geeft. Succes met je beslissing.
Grtz.
Gerrit
Tussen de borsten, lekkere kontjes en paaldanseressen, zie je ook wel een paar keer een VTR-SP2 voorbij flitsen:
http://video.google.com/videoplay?docid=3487092492202946442&q=kneedown
ik de voorvork spanning zoals van voor achter heb ik heb iets zwaarder gezet. stuurt perrrrrrrrrrrfect met michelins 2CT op 2.4 en 2,7 bar