VTR tourdag

ga je mee en wat vindt je ervan

  • zeker

    Stemmen: 14 77,8%
  • misschien

    Stemmen: 2 11,1%
  • nee

    Stemmen: 2 11,1%

  • Totaal aantal stemmers
    18
Wie regelt het goede weer? :)
neem ik wel mee :)
full
 
Motormannen, ff uit de lucht geweest wegens uitjes naar Valkenburg, Nordsleife, Spa/Francorchamps en gister op Zolder geknald.

Niet eraf gevlogen dus 3 juli gaat door.

Deze week geef ik de verzamelplaats door en waar we heengaan.

Blikje mooi weer neem ik mee 8-)
 
Ben 3 juli ook van de partij!
(kijken of je me op straat wel bij kan houden Deeptone :) )
 
:] VTR mannen het 1ste deel van de VTR Tourdag Noord Nederland is klaar. :} K heb alles van de kaart gedaan en hoop op reakties als er ergens een mooiere route is!!

We gaan wel een beetje doorrijden, niet van dat 50 a 60 km/u gedoe zoals bij veel tourtochten. Tis immers wel een stukkie rijden.

ROUTE ROUTE ROUTE ROUTE ROUTE ROUTE ROUTE ROUTE ROUTE ROUTE ROUTE ROUTE ROUTE

09.00 verzamelen bij AC restaurant Oog in Al in Utrecht Afslag 7, Atoomweg 2 telefoon 030-2414240 er zijn 300 zitplaatsen dus iedereen kan zitten voor de koffie.

09.30 vertrek over A-2 afslag Maarssen
linksaf N-402 richting Breukelen, Nieuwersluis en Loenen weg uitrijden.
rechtsaf N-201 richting Vreeland
linksaf N-523 richting Nederhorst Den Berg en Weesp
linksaf N-236 Richting Weesp en Driemond
A-9 op en over de ringweg A'dam A-10 afslag S-115 Nieuwendam
via Durgerdam langs t IJsselmeer naar Monnickendam :]
rechtsaf N-247 richting Volendam en bij Oosthuizen
linksaf N-509 richting Noord Beemster
rechtsaf N-243 naar Avenhorn
linksaf richting De Goorn, Spierdijk, Spanbroek en Hoogwoud
rechtsaf naar Lambert Schaag en de
A-7 op over de Afsluitdijk naar Friesland tot afslag 18 (Bolsward Oost)
vandaar naar Hartwerd, Roodhuis, Boazum, Dearsum, Poppenwier, Jirnsum naar Akkrum
N-392 uitrijden naar Jubbega Schurega
linksaf N-380 uitrijden naar Donkerbroek
rechtsaf N-381 richting Oosterwolde
linksaf N-919 uitrijden
rechtsaf N-373 richting Kloosterveen naar
N-371 Bovensmilde en daarna :Z
:} K O F F I E O P C I R C U I T A S S E N 8-)

Dit is deel 1, zijn er suggesties voor alternatieve routes, tuusenstops voor koffie in een leuke gelegenheid....... mijn dank zal huizenhoog zijn :}
 
UUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHMMMMMMMMMMM sorry :X

vrouwen zijn natuurlijk ook van harte welkom :}

Foutje van mij.......

Hoeveel dames gaan er mee? :]
 
ik probeer uiteraard op mijn nieuwe bike te komen :] , maar dat hangt er even van af, de keuring is dus de 21e, dan moet ik nog langs de douane, en dan pas het kenteken aanvragen, dan nog eens een x de kentekenplaat laten maken...
dus het is wat kort dag.. maar doe mijn best! b.t.w over vrouwen gesproken die meerijden op de 3e: SanPower1 gaat zowieso mee :9

p.s. route ziet er zeer ok uit!
 
zo de Red, hebt ge een uitstapke gemaakt?

Me 2, vorige week op Zolder een meisje gefilmd op een Aprilia 250, had 5 rijlessen gehad en ging er als een kogel vandoor. 1e chicane ging ze n beetje door t gras, 2e chicane heleboel gras, grind en een pion ze ging dwars door de grindbak... en blijven zitten he. En ik erachteraan, want k wilde alles filmen. Superfilm geworden. Wel gore banden..... maar na twee bochten waren ze weer schoon. K ga vanavond weer n beetje pielen voor het 2de gedeelte van de tour.. :)
 
zo de Red, hebt ge een uitstapke gemaakt?

Me 2, vorige week op Zolder een meisje gefilmd op een Aprilia 250, had 5 rijlessen gehad en ging er als een kogel vandoor. 1e chicane ging ze n beetje door t gras, 2e chicane heleboel gras, grind en een pion ze ging dwars door de grindbak... en blijven zitten he. En ik erachteraan, want k wilde alles filmen. Superfilm geworden. Wel gore banden..... maar na twee bochten waren ze weer schoon. K ga vanavond weer n beetje pielen voor het 2de gedeelte van de tour.. :)
:} lache
Wij waren zaterdag avond een rondje gaan maken met heukelommer en nog een maat van ons. Ik moest voorop rijden (zoals altijd :( ) maar op een gegeven moment was ik de weg kwijt |( en zat allemaal naar de bordjes te kijken. Toen er een S bochtje aan kwam keek ik eerst naar de bocht en toen naar een bordje na de bocht. Maar ik had niet gezien dat er in het eind van het bochtje grind lag. Dus begon ie te zwiepen en ik had alleen nog het stuur vast. Na wat geslinger en gezwabber kwam hij toch weer recht en ik kwam weer in m'n zadel terecht. Toen ff gestopt om m'n knikkende knieën stil te houden en m'n aangeslaagde vicier open te zetten. Maar achteraf wel lachen. Hebben we er toch weer goed afgebracht. :)
 
Geen tijd wanneer jullie de afsluitdijk over zijn dus :?

Dat wordt dan moeilijk aanhaken. Of zal ik de hele dag op het viaduct op de afsluitdijk gaan wachten :? :+
 
Geen tijd wanneer jullie de afsluitdijk over zijn dus :?

Dat wordt dan moeilijk aanhaken. Of zal ik de hele dag op het viaduct op de afsluitdijk gaan wachten :? :+

:^ Het lijkt mij wel een goed idee om bij kornwerderzand dan te gaan staan, haken jij en mijn man daar aan.
Weet je dat parkeerplaatsje, net na dat viaduct.Kan je zo de oprit pakken de a-dijk op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan