VTR tourdag

ga je mee en wat vindt je ervan

  • zeker

    Stemmen: 14 77,8%
  • misschien

    Stemmen: 2 11,1%
  • nee

    Stemmen: 2 11,1%

  • Totaal aantal stemmers
    18

deeptone

MF veteraan
19 mei 2004
1.698
0
den haag
Beste VTR rijders, via het vtr sp1 sp2 topicje is enige dagen geleden het plan opgevat een VTR tourdag door nederland te organiseren :)
Vanaf pagina 32 is hierover meer te lezen.

Vanaf vandaag een apart nieuw topic, zodat de zaken duidelijk gescheiden blijven.

In 1ste instantie was de bedoeling te starten vanaf het brugrestaurant vd Valk aan de A4 richting Schiphol en via Amsterdam, afsluidijk, Groningen Assen, Nijmegen, Maastricht, Eindhoven, Breda weer te eindigen op de A4.

Echter....... Op veler verzoek gaan we de route inkorten en minder snelweg rijden.

De 1ste tour staat gepland voor zaterdag 3 juli 2004 8-) en zal starten op een nader aan te geven plek in UTRECHT!!!! omdat dit centraal in Nederland ligt.

De route zal ons grofweg om het IJsselmeer voeren, dus een rondje Noord Nederland.

De tour zal openstaan voor ALLE!!! VTR rijders. Dus komt allen. De route zal in dit topic weergeven worden, met rustplaatsen en koffiepauzes, zodat mensen op de weg aan kunnen haken en mee kunnen rijden.

Suggesties over mooie routes of plekje boven Utrecht zijn derhalve welkom :}
 
ik ga mee ja maar dat wist je al :) en heukelommer ook. nu nog ff kijken waar we bij elkaar komen. en hoe laat.
 
Ik zeker! (wel ff iets van een roadbook houder maken :P ) Wat als je iemand kent die geen VTR rijdt maar evt wel mee wil?

Uiteraard is het wel afhankelijk van t weer. Als t regent ga ik niet. (Ja, ik ben bang dat ik smelt ;)
 
Ik ga dus ook mee, maar dat had ik al gemeld op het SP 1 topic, wel lekker 2 weekeinden achterelkaar een leuk stukkie rijden, 25-26-27 juni Falke weekend :}
 
:} enigen van jullie zal ik de 28ste wel op de motorxtradag op zandvoort spreken en jou natuurlijk tijdens t Falke weekend kokkie.

K ga van de week beginnen met de route en de startplek.

K wil een beetje vlotte route :] maken die ook mooi is dus daar zullen jullie het allemaal mee eens zijn denk ik *D

Suggesties zijn derhalve nog steeds welkom
 
Doe mijn best om aanwezig te zijn. Ik zal dan, als jullie de afsluitdijk over zijn, aansluiten :]

Er zal dus wel een soort van route moeten komen met ingebouwde stops + tijden van de stops. Zo kan iedereen de kans krijgen om op die bepaalde tijdstippen erbij te komen.

Wanneer jullie over de afsluitdijk zijn is het mogelijk om 'Gaasterland' in te rijden, dat is een fantastisch mooi vlak gebied en het voordeel is dat degene die weer richting het zuiden moeten via Emmeloord-Lelystad-H'sum weer richting Utrecht kunnen aan het einde van de dag.

Snelweg is alleen leuk om van A naar B te komen :X

[me]Sander denkt gewoon even hardop nu[/me]
 
Doe mijn best om aanwezig te zijn. Ik zal dan, als jullie de afsluitdijk over zijn, aansluiten :]

Er zal dus wel een soort van route moeten komen met ingebouwde stops + tijden van de stops. Zo kan iedereen de kans krijgen om op die bepaalde tijdstippen erbij te komen.

Wanneer jullie over de afsluitdijk zijn is het mogelijk om 'Gaasterland' in te rijden, dat is een fantastisch mooi vlak gebied en het voordeel is dat degene die weer richting het zuiden moeten via Emmeloord-Lelystad-H'sum weer richting Utrecht kunnen aan het einde van de dag.

Snelweg is alleen leuk om van A naar B te komen :X

[me]Sander denkt gewoon even hardop nu[/me]

Wow...dat wordt me een ritje, lekker veel tanken ;)

Of is een SP niet zo dorstig als de F?
 
Doe mijn best om aanwezig te zijn. Ik zal dan, als jullie de afsluitdijk over zijn, aansluiten :]

Er zal dus wel een soort van route moeten komen met ingebouwde stops + tijden van de stops. Zo kan iedereen de kans krijgen om op die bepaalde tijdstippen erbij te komen.

Wanneer jullie over de afsluitdijk zijn is het mogelijk om 'Gaasterland' in te rijden, dat is een fantastisch mooi vlak gebied en het voordeel is dat degene die weer richting het zuiden moeten via Emmeloord-Lelystad-H'sum weer richting Utrecht kunnen aan het einde van de dag.

Snelweg is alleen leuk om van A naar B te komen :X

[me]Sander denkt gewoon even hardop nu[/me]
Hoe wil je dat doen dan? Als je gaat "toeren" is het bijna onhaalbaar te zeggen hoe laat je ergens bent. Enige wat ik kan bedenken is tel.nr. uitwisselen. Dat een van de reeds rijdende jou bijv. belt als we bijna op de plek zijn waar je aan wil haken.
 
[me]Sander denkt gewoon even hardop nu[/me]
Er komen reakties van, dus iedereen denkt mee. Daarom dacht ik even 'hardop'.
Er zal toch binnen een weekje iets bedacht moeten worden. Als in ieder geval maar bekend is waar er ergens gereden gaat worden. Tel.nrs is een goed begin inderdaad.
 
Heren motormannen,

de route :] is in voorbereiding!!!!

Volgende week is het schema klaar :} met een grof tijdschema.
 
Ik had op het begin zoiets van ja alleen maar sp's maar het maakt natuurlijk niets uit als er andere fietsen mee rijden! Hoe meer zielen hoe meer vreugde!
Als afsluiting met z'n allen ergens eten op een terasje!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan