ProntoRobert
Die hard MF'er
Hallow....ik ben verdrietig....
K heb een VTR1000F uit '98.
binnendoor en korte stukjes (korte acceleraties) tot net boven de 140km/h gaan prima, dan loopt ie als een zonnetje... maar als ik ff snel naar huis wil en een stukje snelweg pak en de snelheid boven de 140 km/h houdt dan begint het blok raar te doen.
+ ik moet steeds meer gas geven om dezelfde snelheid te behouden
+ hij begint heel raar te klinken, als of hij maar op 1cyl loopt
+ als ik geen verdere actie onderneem slaat de etter af!!!!
+ als ik rustiger (lees: op legale snelheden me ga voortbewegen) ga rijden doet ie weer normaal!!!! de rukker!!!
van het weekeind heb ik meer dan 600km over dijken gereden, af en toe boven de 140 maar helemaal geen problemen gehad, op de terugweg een stukje snelweg mee gepakt en ja hoor, meneer vond het nodig om me voor lul te zetten.....
Nu ben ik een complete idioot qua techniek, snap r niks van.... maar wel weet ik dat een VTR nog carburateurs heeft, het idee is me bekropen dat er in eentje misschien een viltje zit?!?! maar dan snap ik nog niet hoezo ie t alleen bij hogere snelheden doet....
herkent iemand dit héél erg irritante probleem!!!
ik hoop dat jullie me hier verder mee kunnen helpen....
bij voorbaat bedankt!
groetjes
Robert
K heb een VTR1000F uit '98.
binnendoor en korte stukjes (korte acceleraties) tot net boven de 140km/h gaan prima, dan loopt ie als een zonnetje... maar als ik ff snel naar huis wil en een stukje snelweg pak en de snelheid boven de 140 km/h houdt dan begint het blok raar te doen.
+ ik moet steeds meer gas geven om dezelfde snelheid te behouden
+ hij begint heel raar te klinken, als of hij maar op 1cyl loopt
+ als ik geen verdere actie onderneem slaat de etter af!!!!
+ als ik rustiger (lees: op legale snelheden me ga voortbewegen) ga rijden doet ie weer normaal!!!! de rukker!!!
van het weekeind heb ik meer dan 600km over dijken gereden, af en toe boven de 140 maar helemaal geen problemen gehad, op de terugweg een stukje snelweg mee gepakt en ja hoor, meneer vond het nodig om me voor lul te zetten.....
Nu ben ik een complete idioot qua techniek, snap r niks van.... maar wel weet ik dat een VTR nog carburateurs heeft, het idee is me bekropen dat er in eentje misschien een viltje zit?!?! maar dan snap ik nog niet hoezo ie t alleen bij hogere snelheden doet....
herkent iemand dit héél erg irritante probleem!!!
ik hoop dat jullie me hier verder mee kunnen helpen....
bij voorbaat bedankt!
groetjes
Robert