VTR1000 SP 1&2 topicje

Hebben jullie zin om hier vaker te komen om te lullen over d

  • Zekers!

    Stemmen: 110 59,8%
  • Misschien!

    Stemmen: 17 9,2%
  • Echt niet!

    Stemmen: 15 8,2%
  • Geef mij maar de enige echte V twin de Aprilia

    Stemmen: 17 9,2%
  • Geef mij maar de enige echte V twin de Ducati's

    Stemmen: 7 3,8%
  • Geef mij maar de enige echte V twin de Suzuki

    Stemmen: 15 8,2%
  • Geef mij maar de enige echte V twin de Yamaha

    Stemmen: 1 0,5%
  • Geef mij maar de enige echte V twin de Harley davidson

    Stemmen: 2 1,1%

  • Totaal aantal stemmers
    184
Status
Niet open voor verdere reacties.
@DEEPTONE: Lees net dat jij zo'n camerasteun hebt besteld bij die Junior_R1. Is het wat? En had je die onder rembours of vooruit vetaald? Wilde hem namelijk net zelf ook bestellen.

Heeeeeeelemaal super dat ding. K heb em alleen nog maar op mijn racer gemonteerd, met 1 bout vast en een stuk schuimrubber ter ondersteuning. Hij zit exact op de goede hoogte en je krijgt er allerlei spullen bij, imbusbouten e.d.
Ik vind t n goeie aankoop.
Veel suc6
 
Verlagen Hotcams!

Weet iemand of het makkelijk is om Laser hotcams high level te verlagen zodat je de stepjes voor de bij-rijder weer kunt gebruiken.Of moet je hier een heel nieuw uitlaat systeem voor kopen? Zoals het nu is ziet het er wel erg mooi uit maar wil toch ook wel eens mijn vrienin achterop meenemen.

Alvast bedank
Plaats eens een foto......
 
Verlagen Hotcams!

Weet iemand of het makkelijk is om Laser hotcams high level te verlagen zodat je de stepjes voor de bij-rijder weer kunt gebruiken.Of moet je hier een heel nieuw uitlaat systeem voor kopen? Zoals het nu is ziet het er wel erg mooi uit maar wil toch ook wel eens mijn vrienin achterop meenemen.

Alvast bedank

je moet dan alleen nieuwe conectors kopen, of je ouwe aanpassen.
de eindempers zijn gewoon het zelfde.

bel laser eens op voor een nieuw setje conectors.
 
Of die hotcams gewoon ruilen met mijn gebroeders ;)

@DEEPTONE: Top, heb hem net besteld. HAd je rembours of vooruit betaald?
 
Laatst bewerkt:
@ Tyl: Ga je ook mee 5 Juni?? Neem je dan ook je camera mee?? VTR Meeting rit
@ Deeptone: Jij ook Deep??
Hebben we weer wat te kwijlen tot en met de volgende gathering!!
 
@ Tyl ik heb vooruit betaald en em daarna keurig thuisbezorgd gekregen.

@ Donny. K ben heeeeeeel hard onderuit gegaan in France met de Honda. en hij is behoorlijk kort. K heb gelukkig 1 nieuwe demper kunnen bestellen bij motopro en een nieuw ruitje. Nieuwe racekuip heb ik ook al besteld, komt over enkele weken.
M'n oude kuip is niet zo mooi meer uche uche.....
Ik wil in m'n racekuip een led achterlicht maken en een kleine lens voor. K zit te zoeken waar ik die dingen kan kopen, maar heb nog geen goed adres gevonden.

Voor die tijd gaat ie in elk geval helemaal uit elkaar. K heb veel grindschade op m'n frame en achterbrug, dus ik laat t hele zooitje meteen zwart spuiten en ga dan door met m'n project.....

Als t goed is kom ik de 5de juni ook meerijden, maar k hou je op de hoogte
 
Zo stond mijn fietsje er vanmiddag bij *D

187788


Ben nog steeds "verliefd" maar flirt af en toe met een ander :X

187795


I do not have a sexual relationship with this women :o
 
Laatst bewerkt:
Beide mooie motors, alleen heeft die kawa twee cilinders te veel.

Interesse in een zo goed als nieuwe SP2 ? 13000 KM gereden, is van februari 2003 en heeft altijd binnen gestaan en zeer rustig bereden door oud vrouwtje O-)

Laser titanium Duo-Tech uitlaten en powercommander PC3r en afgesteld door dynojet importeur in OS. Kleine knippers voor en achter, originele knippers en uitlaten aanwezig. Weet nog geen prijs eerst even met SP2 lang motorzaak voor prijs opgave ZX10R
 
Laatst bewerkt:
Quote:
Op maandag 11 april 2005 11:29 schreef fan.T het volgende:
Verlagen Hotcams!

Weet iemand of het makkelijk is om Laser hotcams high level te verlagen zodat je de stepjes voor de bij-rijder weer kunt gebruiken.Of moet je hier een heel nieuw uitlaat systeem voor kopen? Zoals het nu is ziet het er wel erg mooi uit maar wil toch ook wel eens mijn vrienin achterop meenemen.

Alvast bedank



je moet dan alleen nieuwe conectors kopen, of je ouwe aanpassen.
de eindempers zijn gewoon het zelfde.

bel laser eens op voor een nieuw setje conectors.

bekankt voor de reacties,
heb gesteren geinformeerd bij Laser, viel alleen erg vies tegen die conectors;het zou me 199euro gaan kosten per conector. Beetje erg veel van het goede . Iemand anders nog een ideee om toch de stepjes te kunnen monteren?
thanXX
 
Ik had bij mijn R6 hetzelfde.
Opgelost door de stepjes met behulp van afstandbussen te verbreden.
Passagiers hadden er zelf geen last van.
Ziet er natuurlijk niet uit. Dus ze waren er makkelijk op en af te halen met vleugelmoeren.

Hier een picca. Hoop dat je het een beetje goed kan zien.

full
 
Dit weekend mijn "winterprojectje" van dit jaar uitgeprobeerd, SP2 achtervork in SP1. Alles werkt goed, lijkt iets stabieler in de bochten, langere wielbasis ?
Volgens test (Kicxstart ?) weegt de lichtste 1000 van dit moment 198kg met een volle tank (ZX 10), ik zit nu op hetzelfde gewicht voor mijn SP1, volle tank, streetlegal, niet slecht toch ?
Achtervork SP1 + hugger is te koop.....

Moet je voor die brug hebben?
 
hoi TYL,
bedankt voor de suggestie, het wordt alleen wel ietsje moeilijker op mijn SP, de hotcams lopen namelijk niet bovenlangs maar als het ware stijler omhoog dan de standaard pijpen van de SP1. Hierdoor past de voetsteun+beugel net niet meer tussen de uitlaten en de onerkant van de motor. Ik ben nu aan het kijken voor kortere steuntjes die op de SP passen. enig idee waar ik het beste kan kijken? Zijn trouwens grote oplichters bij Laser om meer dan vierhonderd Euro te vragen voor twee korte pijpjes!!!!kan er bijna nieuwe dempers voor krijgen......(moest ik even kwijt)
vriendelijke groet
 
Hoe ziet jou beugel er dan uit?
Zoals deze:
mc%20013.jpg


Of Deze:
full


Je kan natuurlijk zelf de gaten erin boren. Zoals hier nog net te zien is op de ouwe R6.
full
 
zal er vanmiddag even een foto van maken.ziet er meer uit zoals de tweede foto alleen zijn de pijpen van mij nog stijler omhoog gericht, daardoor is er nog maar heel weining ruimte over! Als je op de site van laser kijkt zul je zien wat ik bedoel. Ze hebben namelijk twee uitvoeringen een "normale" uitvoeing en "hoog".(jouw tweede foto is van een normale uitvoering)Hierdoor zitten er bij mij ander uitlaat steunen onder zonder voetsteuntjes. Wat ik dus eigenlijk zoek zijn kortere steuntjes waar de voetseunen aan bevestigd kunnen worden zodat ze nog precies tussen uiltaat en de achterkant van de motor in passen. maar word wel ingewikkled verhaal zo! Met de foto erbij zal het een stuk duidelijker zijn. in ieder geval bedankt!
 
Hmm dan word het inderdaad lastig ja... :( Nouja, een mooie vrouw mag altijd bij mij achterop hoor ;) Trilt net zo hard.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan