VTR1000 SP 1&2 topicje

Hebben jullie zin om hier vaker te komen om te lullen over d

  • Zekers!

    Stemmen: 110 59,8%
  • Misschien!

    Stemmen: 17 9,2%
  • Echt niet!

    Stemmen: 15 8,2%
  • Geef mij maar de enige echte V twin de Aprilia

    Stemmen: 17 9,2%
  • Geef mij maar de enige echte V twin de Ducati's

    Stemmen: 7 3,8%
  • Geef mij maar de enige echte V twin de Suzuki

    Stemmen: 15 8,2%
  • Geef mij maar de enige echte V twin de Yamaha

    Stemmen: 1 0,5%
  • Geef mij maar de enige echte V twin de Harley davidson

    Stemmen: 2 1,1%

  • Totaal aantal stemmers
    184
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Deeptone,
zoek je nog een undertail :?

Ik ga misschien volgende week mijn kuipdelen ophalen en die gast heeft nog undertails liggen de de 2 broertjes, hij is wel van alu....

Ik kan kijken of het wat is voor je
 
bedankt voor de adviezen.ben bang dat ik niet meer terug kan, Die SP moet er komen(verlieft is verliefd,"toch")!!! maar nu komt natuurlijk het moeilijkste! het vinden van een mooie SP1 voor een redelijke prijs. Ben eens gaan informeren en moet zegen dat het vies tegenvalt wat de handelaren nog voor inruil voor mijn r6 geven te meer omdat mijn motor pas 17500 heeft gelopen. Toch maar proberen particulier te verkopen denk ik. Vind 5000 tot 5500 voor een r6 toch wel heel karig.

word vervolgd
Nu een sp kopen en in het voorjaar je r6 eruit :9 Is wel het voordeligste 8-) Maar in de meeste gevallen niet haalbaar denk ik :?
 
@Deeptone,
zoek je nog een undertail :?

Ik ga misschien volgende week mijn kuipdelen ophalen en die gast heeft nog undertails liggen de de 2 broertjes, hij is wel van alu....

Ik kan kijken of het wat is voor je

Ja graag, ik heb em inmiddels gesloopt en ga ook t frame zwart laten maken, dus hij moet helemaal uit elkaar. Pff, wat llopt er een hoop electriciteitskabel door dat ding zeg.
full
 
He Deep ga je de achterbrug ook matzwart maken??
Dan wordt ie pas mooi man net zoals die op de vorige pagina bij de post van firestorm patje :9
 
mmmmm, werd even afgeleid.... hierboven (ook n leuke motor trouwens)
ja alles wordt matzwart, zoals t er nu naar uitziet, misschien ga k nog wat striping maken. Heb net ook n nieuw ontwerp voor m'n racer gemaakt, die wordt donkerblauw (ongeveer de kleur van Rossi z'n motofiets) met fluorgele striping.

Ik houd jullie op de hoogte van m'n vorderingen ;) wil volgend jaar wel weer rijden dus er moet wel beetje vaart achter zitten

Alleen moet k nog ergens zo'n undertail zien te vinden
 
Omdat ik altijd al geboeid door deze fiets, ben ik gisteren even wezen kwijlen bij de motoport..
Ik ging er ook maar eens (voor het eerst) opzitten..een nieuwe dus
Wat een kleine zit heeft deze fiets..
Overdrijf ik? of hoort het bij de fiets dat je er zo op zit.
Op peen 1000 fireblade zit ik veel ruimer.
ik ben 1.95
rijden er hier langere mensen op een sp-1 of 2
 
Ik had zelf een beetje het idee dat de stepjes vrij hoog zaten en mijn knien daardoor net buiten de 'deuken' in de kuip terecht kwamen...
Maja hij stond ook zeer krap opgesteld, dus echt een goeie zit kon ik nogsteeds niet maken..
 
Hallo, zou iemand mij even kunnen helpen. Ik zoek dus een mono zitje van een SP-1 SP-2. "t mag ook zo'n race mono zijn (polyester etc.). Of misschien heeft iemand een zitje thuisliggen ofzo? Dan polyester ik die wel even dicht ofzo. Kan iemand mij hieraan helpen?
 
Zooo na een tijdje niet hier geweest te zijn, ff een vraagje.
Wat zijn eigenlijks 'de' banden voor een Sp1 uit 2000?

Heb er nu de Michelin Pilot Sport onder, ik denk dak er de Powers onder ga doen de volgende keer.
Wil ook regelmatig Circuit rijden volgend jr.

En wat zijn de meningen over de gebruikte circuitbanden?? Zoals de Pirelli Supercorsa's???

Ben benieuwd wat de bevindingen zijn van andere Sp1 coureurs ;)

Groeten Martijn
 
Wat zijn eigenlijks 'de' banden voor een Sp1 uit 2000?

Wil ook regelmatig Circuit rijden volgend jr.

En wat zijn de meningen over de gebruikte circuitbanden?? Zoals de Pirelli Supercorsa's???

Ben benieuwd wat de bevindingen zijn van andere Sp1 coureurs ;)

Groeten Martijn

Op t circuit zijn Pirelli's t beste. Ik reed altijd met Diablo Corsa's met de SP1. Als je af en toe een dagje rijdt is dat zat.
K rij nu met Supercorsa's en die zijn beter op de baan. (in de regen zijn ze :r )
2e hands kun je er prima mee op de weg rijden (diablo's), omdat er op het circuit anders mee gereden wordt. De schaamranden zijn weg, maar die gebruikt je bij normaal weggebruik toch niet. Het middenvlak van een circuitband daarentegen is na gebruik nog als nieuw. De supercorsa is ook goed voor weggebruik, tenzij je veel in de regen rijdt.
 
hallo ik ben nieuw hier, ik ben sinds het begin eigenaar van sp's.hier heb je mijn laatste nieuwe.ik weet dat velen van jullie niet van de stars and stripes houden omwille van......maar ja ik vindt hem nu eenmaal het mooist in deze kleurenstelling.
alle mods heb ik zelf gedaan.
Namelijk;front mount radiatoren
stuurdemper WP
voorvork modificatie WP binnenveren
flapper valve eruit gegooid
complete kevlar bodywork van sebimoto incl. tank
powercommander 3r
speedo recalibrator
520 conversie
laser tit. hotcam
 
veel SP rijders houden wel van de stars en stripes uitvoering.
er is iemand op MF die zijn SP1 met bakkerframe gaat spuiten in die uitvoering.
veel plezier op MF
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan