VTR1000 SP of R-1???

6.jpg

7.jpg


dit is ook mooi!!!
_________________
GSX-R 600
thumbsup.gif


[ Dit Bericht is bewerkt door: Johnv op 2001-06-29 21:50 ]
 
Op 2001-06-29 16:54, schreef Skoezie:
Nu word HELLdekser boos...

1. Omdat die fiets er 10 x beter uit ziet als een R1
2. Omdat je die R1 veel te veel ziet

lelijk plaatje :P

Ik vind deze neus zo geil!!!

_________________
Motorrijbewijs sinds 11 mei 2001. Ben druk op zoek naar m'n eerste fiets... Rij nu tijdelijk op een Honda Rebel 250. Vrrrrrrrrrrrooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeem!!!

HELLdesker wordt niet boos hoor
1. Smaken verschillen... Ik vind die VTR erg ....uhm.... niet zo mooi :P
2. Een R1 kan je niet te veel zien. Kheb ook niemand horen klagen over de bleedjes waar je een paar jaar geleden mee werd doodgegooit of de CBRretjes 600 waarvan het stikt op de weg... enz enz..

Uhm de neus van de R1 is de gaafste op dit moment. ( geldt trouwens voor de 98/99er R1, niet de nieuwe.)

Yammie%2008.jpg

r1-volvo.jpg


Wel erge toermotor kleuren hoor bahhhh
_________________
Ik
worshippy.gif
mijn YZF-R1 waarmee ik lekker kan
crossy.gif
.
fuckyou.gif
snelheidscontroleurs.

[ Dit Bericht is bewerkt door: HELLdesker op 2001-06-29 18:29 ]
:j :j :j ;) :j
 
Beter, heeft dit blad toevallig ook een website? We zijn tenslotte nogal actief hieromtrent...(mooi woord he?)
Helaas doen ze daar niet aan. Ik kijk vanmiddag in Zaandam wel ff of de betreffende editie er nog ligt dan weet je dat je nog een kans maakt bij een Bruna bij jou in de buurt.
 
Op 2001-06-29 18:22, schreef HELLdesker:
Op 2001-06-29 16:54, schreef Skoezie:
Nu word HELLdekser boos...

1. Omdat die fiets er 10 x beter uit ziet als een R1
2. Omdat je die R1 veel te veel ziet

lelijk plaatje :P

Ik vind deze neus zo geil!!!

_________________
Motorrijbewijs sinds 11 mei 2001. Ben druk op zoek naar m'n eerste fiets... Rij nu tijdelijk op een Honda Rebel 250. Vrrrrrrrrrrrooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeem!!!

HELLdesker wordt niet boos hoor
1. Smaken verschillen... Ik vind die VTR erg ....uhm.... niet zo mooi :P
2. Een R1 kan je niet te veel zien. Kheb ook niemand horen klagen over de bleedjes waar je een paar jaar geleden mee werd doodgegooit of de CBRretjes 600 waarvan het stikt op de weg... enz enz..

Uhm de neus van de R1 is de gaafste op dit moment. ( geldt trouwens voor de 98/99er R1, niet de nieuwe.)

Plaatje 1

Plaatje 2

_________________
Ik
worshippy.gif
mijn YZF-R1 waarmee ik lekker kan
crossy.gif
.
fuckyou.gif
snelheidscontroleurs.
Wel erge toermotor kleuren hoor bahhhh :j :j :j ;) :j

Tja, ik denk "ik post de R1 eens in wat andere kleuren" zit er weer iemand te zeiken ;)
Daarbij waren we hem aan het vergelijken met een VTR ( wat stiekum toch een slap honda aftreksel is van een Duc 996R.) Ik wil ook wel wat andere R1 plaatjes posten hoor...
 
Okay hier komen er een paar dan...

Goddamn.jpg


JokerYoshi.jpg


R1.jpg


r1002.jpg


Yamaha_OWM1.jpg

Stiekum geen R1, maar de OWM1 ( 4 takt racer van Yamaha.)
 
Ok, hierbij is er sinds vanmiddag een derde kandidaat bij gekomen!!!! Het is de RSV mille van Aprilia. Na enkele woorden hierover ben ik op zoek gegaan naar een proefrit, en aankomende week zal ik deze dan ook aan de tand voelen. Ik hoop dat ie beter rijdt als de VTR, hij ziet er in ieder geval ook erg mooi uit. Iemand wel eens de standaard uitlaat gezien van dit beest?? damn.
 
Stukje van Motormaniacs...

Het antwoord is heel simpel: "De rest van de supersport motoren (ik heb ze allemaal gereden) zijn gewoon lammetjes vergeleken bij deze R1. Het vermogen van de Kawasaki ZX-9R is zo ontzettend veel makkelijker te hanteren dat je hem absoluut niet mag en kunt vergelijken met de R1 laat staan met een Fireblade of een Suzuki GSX-R 750.
Het is zo'n uitdagende motor dat je er gewoon niet af kan blijven. Je wilt dat beest gewoon temmen en dat is wat deze motor zo aantrekkelijk maakt. Het gevoel dat in je lichaam kriebelt is zo heftig dat je het nergens mee kunt vergelijken. Voor mij was het een uniek gevoel dat ik nog nooit eerder had gevoeld en dat zich niet onder woorden laat brengen! Gewoon heel erg heftig!


Voor de rest... Zie maar })

_________________
Ik
worshippy.gif
mijn YZF-R1 waarmee ik lekker kan
crossy.gif
.
fuckyou.gif
snelheidscontroleurs.

[ Dit Bericht is bewerkt door: HELLdesker op 2001-07-01 11:43 ]
 
Ohw, het bovenstaande geldt voor de 98/99er R1...

Over de 2000 variant zeggen ze...
Na één meter rijden wist ik het al, deze motor is absoluut niet meer het beest dat ie eerst was. Hebben ze 'm dan gecastreerd of zo? Het is echt niet uit te leggen maar zonder dat de R1 ook maar één pk heeft in moeten leveren voelt hij toch heel anders aan. Hij reageert veel voorspelbaarder maar, aaargh ik weet gewoon niet hoe ik dat uit moet leggen. Motoren testen en het dan ook nog eens goed onder woorden brengen valt echt niet mee als jullie dat soms mochten denken. Hij is dus gewoon anders!
maarrrrr ook ...
Op de een of andere manier weet die fiets mij, zelfs in zijn nieuwe jasje, nog steeds uit te lachen. Hij stuurt heel makkelijk maar wat je ook doet de grens ligt ver, heel erg ver. Waar ik met andere supersports toch de grens bereik of voor mijn gevoel aan het vermogen gewend raak daar krijg ik met de R1 nou nooit eens dat gevoel. Eigenlijk baal ik daar ontzettend van maar ik moet eerlijk toegeven dat ook deze R1 weer de baas was en hij mij aan het testrijden was i.p.v. andersom.
en voor onze vuurzwaardrijders })
Het vermogen van de R1 ligt trouwens voelbaar hoger dan dat van bv. de nieuwe Fireblade. Die had namelijk ruim meer dan 10 pk minder had dan de fabrieksopgave. Bij deze R1 hoef je daar totaal niet bang voor te zijn die komt ruimschoots aan het aantal pk's van de frabieksopgave

:} hail to the R1 :} the only one :}
 
Het vermogen van de R1 ligt trouwens voelbaar hoger dan dat van bv. de nieuwe Fireblade. Die had namelijk ruim meer dan 10 pk minder had dan de fabrieksopgave. Bij deze R1 hoef je daar totaal niet bang voor te zijn die komt ruimschoots aan het aantal pk's van de frabieksopgave

Eikels.. moet je eerst al testen gaan lezen MET vermogensbankuitdraaien eer je een eerlijk oordeel kan vellen over die nieuwe fietsen? Zijn die paar (denkbeeldige PK's) dan zo fantastisch belangrijk geworden? :(
 
Tsja, DAT stukje is inderdaad een beetje miereneukerij. Maar verder is de recentie zeer goed. Tenminste als ik Helldesker zo eens hoor is de vergelijking wel treffend..Maar toch denk ik niet dat het een R1 wordt. Al heb ik er nog niet op gereden, dus zeg ik nog geen NEE.. 8-)
 
ga nou maar ook op een R1 rijden,Unstable.
Je krijgt dezelfde fantastische vermogens afgifte als jou VFR,alleen factor 10!!!!!!
 
Nou vooruit danmaar, als er inderdaad zo'n vergelijking is. Zelfde opbouw doordat ook 4 pitter, dan is die r1 misschien zo gek nognie, maar wel veel pk's he?.....das misschien toch iets te veel van het goede. })
 
Laat effe van te voren weten wanneer je een stukje gaat sturen op de R1 :?
Ennuh wanneer mag je gaan spelen met de Aprillia :?
 
Morgenmiddag (dinsdag dus) ga ik een stukje sturen op de aprilia, en misschien vanmiddag al op de R1. Maar dat ligt er maar aan of ze er een hebben staan bij motoport in den haag. Maar morgen dus op die RSV, en dat lijkt me echt zwaar stoer!!!

hoezo Helldesker??
 
ach,die pk's maken je pas boven de 8000tpm. bang!
Daaronder heb je 1 van de beste vermogens/koppel krachten tussen je benen.
 
Vanmiddag om 16.00uur is de aprilia aan de beurt... :+ En zometeen de R1, kga nu weg om ff een stukkie te fietsen.. :]
 
VET, VETTER, VETST!!!!!! STOER, TERING allejantje wat een power. Die R1 is BRUUUUUUUUUUUT. wat een ding, tsjonge jonge. UHhhhh dus.....Nu nog f de aprilia RSV, over 30 minuten, en dan.....het oordeel. Maar de R1 staat tpch al wel HEEL erg hoog nu! Ik kan iedereen aanraden een keer te sturen met dat apparaat..... :+

Yamaha R1 :} :} :} en ook beetje :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan