Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Op 2001-06-29 16:54, schreef Skoezie:
Nu word HELLdekser boos...
1. Omdat die fiets er 10 x beter uit ziet als een R1
2. Omdat je die R1 veel te veel ziet
lelijk plaatje
Ik vind deze neus zo geil!!!
_________________
Motorrijbewijs sinds 11 mei 2001. Ben druk op zoek naar m'n eerste fiets... Rij nu tijdelijk op een Honda Rebel 250. Vrrrrrrrrrrrooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeem!!!
HELLdesker wordt niet boos hoor
1. Smaken verschillen... Ik vind die VTR erg ....uhm.... niet zo mooi
2. Een R1 kan je niet te veel zien. Kheb ook niemand horen klagen over de bleedjes waar je een paar jaar geleden mee werd doodgegooit of de CBRretjes 600 waarvan het stikt op de weg... enz enz..
Uhm de neus van de R1 is de gaafste op dit moment. ( geldt trouwens voor de 98/99er R1, niet de nieuwe.)
Wel erge toermotor kleuren hoor bahhhh
_________________
Ikmijn YZF-R1 waarmee ik lekker kan.snelheidscontroleurs.
[ Dit Bericht is bewerkt door: HELLdesker op 2001-06-29 18:29 ]
Helaas doen ze daar niet aan. Ik kijk vanmiddag in Zaandam wel ff of de betreffende editie er nog ligt dan weet je dat je nog een kans maakt bij een Bruna bij jou in de buurt.Beter, heeft dit blad toevallig ook een website? We zijn tenslotte nogal actief hieromtrent...(mooi woord he?)
Wel erge toermotor kleuren hoor bahhhhOp 2001-06-29 18:22, schreef HELLdesker:
Op 2001-06-29 16:54, schreef Skoezie:
Nu word HELLdekser boos...
1. Omdat die fiets er 10 x beter uit ziet als een R1
2. Omdat je die R1 veel te veel ziet
lelijk plaatje
Ik vind deze neus zo geil!!!
_________________
Motorrijbewijs sinds 11 mei 2001. Ben druk op zoek naar m'n eerste fiets... Rij nu tijdelijk op een Honda Rebel 250. Vrrrrrrrrrrrooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeem!!!
HELLdesker wordt niet boos hoor
1. Smaken verschillen... Ik vind die VTR erg ....uhm.... niet zo mooi
2. Een R1 kan je niet te veel zien. Kheb ook niemand horen klagen over de bleedjes waar je een paar jaar geleden mee werd doodgegooit of de CBRretjes 600 waarvan het stikt op de weg... enz enz..
Uhm de neus van de R1 is de gaafste op dit moment. ( geldt trouwens voor de 98/99er R1, niet de nieuwe.)
Plaatje 1
Plaatje 2
_________________
Ikmijn YZF-R1 waarmee ik lekker kan.snelheidscontroleurs.
Gadverdamme, die r1's zien eruit om opgegeten te worden, JAMMIE!!!!
Het antwoord is heel simpel: "De rest van de supersport motoren (ik heb ze allemaal gereden) zijn gewoon lammetjes vergeleken bij deze R1. Het vermogen van de Kawasaki ZX-9R is zo ontzettend veel makkelijker te hanteren dat je hem absoluut niet mag en kunt vergelijken met de R1 laat staan met een Fireblade of een Suzuki GSX-R 750.
Het is zo'n uitdagende motor dat je er gewoon niet af kan blijven. Je wilt dat beest gewoon temmen en dat is wat deze motor zo aantrekkelijk maakt. Het gevoel dat in je lichaam kriebelt is zo heftig dat je het nergens mee kunt vergelijken. Voor mij was het een uniek gevoel dat ik nog nooit eerder had gevoeld en dat zich niet onder woorden laat brengen! Gewoon heel erg heftig!
maarrrrr ook ...Na één meter rijden wist ik het al, deze motor is absoluut niet meer het beest dat ie eerst was. Hebben ze 'm dan gecastreerd of zo? Het is echt niet uit te leggen maar zonder dat de R1 ook maar één pk heeft in moeten leveren voelt hij toch heel anders aan. Hij reageert veel voorspelbaarder maar, aaargh ik weet gewoon niet hoe ik dat uit moet leggen. Motoren testen en het dan ook nog eens goed onder woorden brengen valt echt niet mee als jullie dat soms mochten denken. Hij is dus gewoon anders!
en voor onze vuurzwaardrijdersOp de een of andere manier weet die fiets mij, zelfs in zijn nieuwe jasje, nog steeds uit te lachen. Hij stuurt heel makkelijk maar wat je ook doet de grens ligt ver, heel erg ver. Waar ik met andere supersports toch de grens bereik of voor mijn gevoel aan het vermogen gewend raak daar krijg ik met de R1 nou nooit eens dat gevoel. Eigenlijk baal ik daar ontzettend van maar ik moet eerlijk toegeven dat ook deze R1 weer de baas was en hij mij aan het testrijden was i.p.v. andersom.
Het vermogen van de R1 ligt trouwens voelbaar hoger dan dat van bv. de nieuwe Fireblade. Die had namelijk ruim meer dan 10 pk minder had dan de fabrieksopgave. Bij deze R1 hoef je daar totaal niet bang voor te zijn die komt ruimschoots aan het aantal pk's van de frabieksopgave
Het vermogen van de R1 ligt trouwens voelbaar hoger dan dat van bv. de nieuwe Fireblade. Die had namelijk ruim meer dan 10 pk minder had dan de fabrieksopgave. Bij deze R1 hoef je daar totaal niet bang voor te zijn die komt ruimschoots aan het aantal pk's van de frabieksopgave
probeer anders eens een duc ]de almachtige R1 natuurlijk!