VTR1000 SP of R-1???

Motortype

Viercilinder, viertakt, vloeistofgekoeld, DOHC, 20 kleppen Exup


Cilinderinhoud

998 cc


Boring x Slag

74,0 x 58,0 mm


Max. vermogen Din (ISO)

150 PK (110,3 kW) bij 10.000 tr/min


Max. koppel Din (ISO)

11,0 kg-m (108,3 Nm) bij 8.500 tr/min


Starter

Elektrisch


Tankinhoud

18 Liter


Overbr. / secondaire overbr.

6 versnellingen / ketting


Afmetingen (L x B x H)

2.035 / 695 / 1.105 mm


Wielbasis

1.395 mm


Leeggewicht

175 kg


Ophanging (voor / achter)

telescopische upside-down vork / Monocross


Remmen (voor /achter)

Twee schijven / schijf


Banden (voor / achter)

120/70ZR-17 (58W) 190/50ZR-17 (73W)


[ Dit Bericht is bewerkt door: Unstable op 2001-07-05 10:57 ]
 
Gniffel, gniffel......grom....wedstrijdje?? HAHAHAHA!!!!!!

Kheb overigens de R MAX uitvoering!!!!
_________________
Zon, Zonniger, MOTORRIJDEN!!!!!!!!!!!!

[ Dit Bericht is bewerkt door: Unstable op 2001-07-05 11:00 ]
 
Foto'tje van hoe 't moet... })

yam-r1-01-bikepics-04682.jpg

 
En nu weten we nog niks...

Koop je een NIEUWE ??? En welke KLEUR ??? Ennuh waar koop je hem/haar ??? Ruil je je VFR er op in ???
 
Ja, ik koop een nieuwe, kheb em bestelt bij (schaam schaam) safe, en m'n VFR verkoop ik particulier. Zodat ik gewoon geld kan overmaken naar safe en van hun gezeik af ben!! Uiteraard is de kleur rood, en als extra de R MAX uitvoering!! (zo goed helldesker?)

gna, alleen moet ik nog een verzekering vinden anders gaat het verhaal nie door (unigarant verzekert niet boven 25000 mille, vaag maar waar)
 
Je hebt duidelijk geld te veel. Ik had geen nieuwe gekocht, maar okay. Kvind de 98/99er mooier en die is ook bruter. :P

Uhm trouwens wel gefeliciteerd met je nieuwe aankoop. Wanneer krijg je hem/haar ??? ( november, december ??)

Ennuh ik heb mijn R1 all risk verzekerd bij Unive... ( goedkoop.)
 
Volgende week (17 july) zou ik uhm op kunnen halen, maar dan bennik met vakantie. Wordt dus waarschijnlijk als ik terug ben. Enne hoe kan een all risk nou goedkoop zijn voor de fiets?? wat vind jij goedkoop?? helldesker?
 
Goedkoop is goedkoper dan andere maatschappijen... En ik betaal 825 piek voor allrisk... ( alarm geeft flinke korting en cyclelockslot ook om over 8 schadevrije jaren maar te zwijgen..)
 
kom ik aan met m'n schade vrije jaartje, of ik ff 2600 pieken will aftikken voor een allrisks. NOT. Ga dus denk ik eerst ff wa + beperkt casco rije (kweet 't, risico) maar 2600 pieken vink te veel!! en ze zijn inderdaad de goedkoopste helldesker!!! thnxs!
 
Ik zat eerst bij Unigarant wilde mijn R1 niet verzekeren :j
maar ben nu naar KNMV is goedkoper en minder moeilijk. *D
 
//www.raul.nl]www.raul.nl[/url]:
Ik zat eerst bij Unigarant wilde mijn R1 niet verzekeren :j
maar ben nu naar KNMV is goedkoper en minder moeilijk. *D

Dan heb jij nog niet bij Unive gekeken, damn wat zijn die goedkoop zeg!! Ik zit nu ook bij unigarant voor m'n VFR, ik opbellen dat ik een R1 koop, :nee meneer zal niet gaan, motor is te duur, wij verzekeren niet boven de 25000 gulden nieuwwaarde! nou vraag ik je!! eikels
 
ik vond 815 voor all-risk bij Unive zeker niet te veel. WA met beperkt casco was iets van 200 piek.. ( maar aangezien ik al 2 keer goed hard op mijn plaat ben gegaan... wilde ik hem toch all-risk hebben.)
 
Heren R1 bezitters, nemen jullie wel eens iemand achterop? Ik weet dat het een rare vraag is.... :) En kan die persoon dan langer als een half uur zitten, of is het echt HEEL moeilijk zitten achterop een R1?
 
kom ik aan met m'n schade vrije jaartje, of ik ff 2600 pieken will aftikken voor een allrisks. NOT. Ga dus denk ik eerst ff wa + beperkt casco rije (kweet 't, risico) maar 2600 pieken vink te veel!! en ze zijn inderdaad de goedkoopste helldesker!!! thnxs!

IK snap niet hoe jij zo weinig hoeft te betalen.
Je bent toch 21? en je wilt gaan rijden op een gloednieuwe R1(110kw) :9~
En dan zo weinig gaan betalen?
Ik met mijn 22 en 96er CBR (77kw) mocht voor WA+ alleen al 1100 gulden neerleggen. Allrisk 3500 ofzo.


:?
 
Ben allrisk bij Unive voor ±850, -
Zal altijd allrisk verzekeren, maar schadevrije jaren is wel erg belangrijk.

Pas een kennis met een nieuwe Fireblade met 1500 km onderuit, niet allriks, met lening, 15.000 schade.

Juist als die motor nieuw is, ik vind dat je een heel groot risico loopt, wel 32000 voor nieuwe motor, maar geen 2600 voor het risico. Dapper.


 
Ik neem aan dat veel mensen hier ook wel een auto rijbewijs hebben en daar ook wel wat schadevrije jaren mee hebben opgebouwd. Zag namelijk bij MotorTV dat je dit gewoon te combineren is met je Motorverzekering. Dus je korting telt dus beide kanten op. Scheelt toch behoorlijk als je met de auto al op 70% no claim zit.
 
Ja hoor, mijn vriendin gaat, ondanks dat ze zelf ook een motor heeft, wel eens achterop de R1.
Onder andere vorige week naat de TT, vanuit De Lier, is ongeveer 200 km.

Andere keer was in de Harz, Duitsland, ongeveer 650 km.
Alleen terug, haar motor ging stuk, 2 weken oud, achterwiel lager naar de klote. Volgende dag opgehaald met auto en aanhanger.

Ze zegt dat de R1 echt niet zo rot zit, ze is echter wel 1,68.
Het belangrijkste is afstand tussen voetsteun en zadel, en omdat zadel vrij hoog is, wordt de afstand ten op zichte van de hoogstaande voetsteuntjes niet heel veel kleiner dan bij andere motoren.
 
Ben allrisk bij Unive voor ±850, -
Zal altijd allrisk verzekeren, maar schadevrije jaren is wel erg belangrijk.

Pas een kennis met een nieuwe Fireblade met 1500 km onderuit, niet allriks, met lening, 15.000 schade.

Juist als die motor nieuw is, ik vind dat je een heel groot risico loopt, wel 32000 voor nieuwe motor, maar geen 2600 voor het risico. Dapper.
Ik betaal dus ongeveer hetzelfde. ( ook bij Unive.)

Jij vind het dapper... ik vind het dom. Dan had ik een oudere R1 gekocht en van het resterende bedrag de verzekering enzo betaald.

Ik neem niemand achterop, nooit.
 
Ja hoor, mijn vriendin gaat, ondanks dat ze zelf ook een motor heeft, wel eens achterop de R1.
Onder andere vorige week naat de TT, vanuit De Lier, is ongeveer 200 km.

Andere keer was in de Harz, Duitsland, ongeveer 650 km.
Alleen terug, haar motor ging stuk, 2 weken oud, achterwiel lager naar de klote. Volgende dag opgehaald met auto en aanhanger.

Ze zegt dat de R1 echt niet zo rot zit, ze is echter wel 1,68.
Het belangrijkste is afstand tussen voetsteun en zadel, en omdat zadel vrij hoog is, wordt de afstand ten op zichte van de hoogstaande voetsteuntjes niet heel veel kleiner dan bij andere motoren.

:? :?
 
Op 2001-07-05 12:03, schreef Unstable:
kom ik aan met m'n schade vrije jaartje, of ik ff 2600 pieken will aftikken voor een allrisks. NOT. Ga dus denk ik eerst ff wa + beperkt casco rije (kweet 't, risico) maar 2600 pieken vink te veel!! en ze zijn inderdaad de goedkoopste helldesker!!! thnxs!

IK snap niet hoe jij zo weinig hoeft te betalen.
Je bent toch 21? en je wilt gaan rijden op een gloednieuwe R1(110kw) :9~
En dan zo weinig gaan betalen?
Ik met mijn 22 en 96er CBR (77kw) mocht voor WA+ alleen al 1100 gulden neerleggen. Allrisk 3500 ofzo.


:?
}) }) })

Dat snapte ik ook nie, ben idd 21 en heb 0 schadevrije jaren, en dan toch bij unive dat bedrag!! Je krijgt daar dus echt gruwelijk korting voor een alarm en rest beveiliging!!!! vandaar dat "lagere" all risks bedrag. Maar ik neem denk ik een WA +casco met alle mogelijke opties. Die kost dan Fl 699.-- (als ik dan op m'n bek ga gooi ik er wel een konijn tegenaan!!. })
 
Ik neem aan dat veel mensen hier ook wel een auto rijbewijs hebben en daar ook wel wat schadevrije jaren mee hebben opgebouwd. Zag namelijk bij MotorTV dat je dit gewoon te combineren is met je Motorverzekering. Dus je korting telt dus beide kanten op. Scheelt toch behoorlijk als je met de auto al op 70% no claim zit.

Das dus een probleem, denk ik. Ik rijdt al 3 jaar schadevrij in diverse auto's. Waarvan alle op naam van de baas stonden, ik kan dus nimmer een papiertje laten zien waar opstaat dat ik al 3 jaar schadevrij rijdt. Zelfde met motor, af en toe huren, tijdens winter eentje gekocht en dus maar 5 maandjes verzekering op eigen naam. '( tsja, en als je dan moet gaan verzekeren, dan wordt het allemaal wel heel erg duur!
 
Jij vind het dapper... ik vind het dom. Dan had ik een oudere R1 gekocht en van het resterende bedrag de verzekering enzo betaald.

850/12 (maanden in een jaar) is 80 gulden, 2600/12 is 216 gulden per maand, zie je het verschil?

Oudere R1 met onderhoudskosten= beetje R1 kost 22000 (goede staat + weinig km) + onderhoud 800 piek beurt (perjaar) bandjes om de 30000 is ook weer 500/keer alles bij elkaar dus (uitgaande 2 jaar) 25000 (met kleine extra's)

NIEUWE R1 = goeie deal 30000, geen onderhoud (2jaar fabriek) setje banden (500) dus 7000 meer en nieuwe fiets!

Zo denk ik dan, even kort door de bocht!

_________________
Zon, Zonniger, MOTORRIJDEN!!!!!!!!!!!!

[ Dit Bericht is bewerkt door: Unstable op 2001-07-05 14:06 ]
 
Heren R1 bezitters, nemen jullie wel eens iemand achterop? Ik weet dat het een rare vraag is.... :) En kan die persoon dan langer als een half uur zitten, of is het echt HEEL moeilijk zitten achterop een R1?

Mijn vriendin gaat soms achterop.
zij klaagt wel over de lage tank waardoor ze niet goed kan afzetten als ik rem.
Op de terug weg van Assen kon zij het echt niet meer aan we zijn dus even gestopt. Door de langzaam rijdende Motor :] duurde de rit te lang.
 
Unstable
Holy Motorfreak


Geregistreerd: Jun 05, 2001
Berichten: 161
Lokatie: Lelystad
Geplaatst: 2001-07-05 14:06
--------------------------------------------------------------------------------

850/12 (maanden in een jaar) is 80 gulden, 2600/12 is 216 gulden per maand, zie je het verschil?

Oudere R1 met onderhoudskosten= beetje R1 kost 22000 (goede staat + weinig km) + onderhoud 800 piek beurt (perjaar) bandjes om de 30000 is ook weer 500/keer alles bij elkaar dus (uitgaande 2 jaar) 25000 (met kleine extra's)

NIEUWE R1 = goeie deal 30000, geen onderhoud (2jaar fabriek) setje banden (500) dus 7000 meer en nieuwe fiets!

Zo denk ik dan, even kort door de bocht!

_________________
Zon, Zonniger, MOTORRIJDEN!!!!!!!!!!!!

7000 over is dus DRIE keer een all risk.

En ook met een nieuwe fiets heb je onderhoud, niks 2 jaar fabrieks, alleen 2 jaar garantie.

Als je je motor crasht, gooi je ruim 32.000 weg.
En geen geld meer voor een nieuwe.
Ook simpel glijertje met een R1 is minstens 10.000
 
Terug
Bovenaan Onderaan