VTR1000 SP of R-1???

Unstable, je verhaaltje klopt prima... je vergeet alleen 1 ding mee te nemen in je berekening.... een valpartij... En neem dan nog eens het verschil tussen een all-risk en een WA...

Ennuh die extra kosten die jij bij een 2 jaar oude R1 zet... zitten er bij die nieuwe ook. ( of dacht jij dat de onderhoudsbeurtjes gratis waren :? )

Maar okay, voordat het weer uitdraait op een wellus/nietus verhaaltje... Het is jouw geld en jouw risico. Je hebt iig een prachtige motor gekocht. Veel plezier er mee en hopelijk hou je het schadevrij.
 
Kzal mijn 99er R1tje maar weer eens posten...

yam-r1-99-bikepics-04655.jpg


:9~ :9~ :} :} :9~ :9~ :} :} :9~ :9~
 
Ok, ok.....maar het is zoveel geld allemaal!!!! 2600 gulden betaal ik dan ook voor een oudere R1 dus dat maakt ook geen verschil!
(en de onderhoudsbeurten zijn lekker wel gratis voor mij, lekker puh :+ )

Die van jouw is toch wel heel erg mooi Helldesker!!

(de bandjes moet je gewoon "regelen" bij de grote beurt. Banden kosten niks, daar zit een marge op voor een motorbedrijf daar wordt je helemaal gek van!!! kunnen ze die jouw mooi cadeau doen)

_________________
Zon, Zonniger, MOTORRIJDEN!!!!!!!!!!!!

[ Dit Bericht is bewerkt door: Unstable op 2001-07-05 15:01 ]
 
Ik durf / kan hem alleen nog niet plat genoeg leggen....

yam-r1-99-bikepics-04676.jpg


Ik hoop dat ik dat na de TOMS cursus wel lukt.
 
Je hebt mij nog geen kneedowns zien doen he met mijn VFR??, dies ruim 200 kilo, moet met deze fiets dus poepie zijn eigenlijk.. :+

Neem een klaverblad en draai eens 4 rondjes. Wedden dat je je knie aan de grond krijgt? zomaar adviesje hoor, take it or leave it ;)
 
Ik neem aan dat veel mensen hier ook wel een auto rijbewijs hebben en daar ook wel wat schadevrije jaren mee hebben opgebouwd. Zag namelijk bij MotorTV dat je dit gewoon te combineren is met je Motorverzekering. Dus je korting telt dus beide kanten op. Scheelt toch behoorlijk als je met de auto al op 70% no claim zit.
Probleem daarbij is wel dat ik heb gehoord dat je no-claim van je auto er ook aangaat als je met de motor een schuiver maakt. Iemand die dit kan bevestigen ?

Omdat auto verzekeren nog duurder is dan motor verzekeren lijkt me dit geen goed plan.
 
Maat heeft geshopt bij motoport & daar ook de verzekering afgesloten... Loopt dan via Enra. Enra neemt de schadevrije jaren (die aantoonbaar zijn) van de auto over voor je motorverzekering. Omdat de maatschappij die de auto verzekert niet dezelfde hoeft te zijn, is dit geen geval van schade op een voertuig is daling in treden voor beide voertuigen, bleek uit navraag. Lijkt me dus een goede deal, toch? Of is Enra daarvoor weer onevenredig duur?

Overigens zijn er maatschappijen die wel bij schade op 1 voertuig de no-claimkorting bij beide voertuigen verlagen.... Altijd navragen bij dit soort dingen dus....
 
Bij mij (26, '97 Bandit600S, 0 schadevrije jaren {want leasebak}) was het verschil tussen Enra en Univé ruim bijna 1000 gulden in het voordeel van Univé.

 
Terug
Bovenaan Onderaan