VTR1000 SP Topic 21st edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zet op zijn minst even een duidelijke link naar de originele startpost hier neer.
Daar zit zóveel werk in. En ik zie niet alle Startposten van alle topics hier op MF maar die van het SP-topic is/was er toch wel 1 om je vingers bij af te likken. Zo'n compleet verhaal over 1 type motorfiets vind je niet zo gauw op internet.... :)
 
Laatst bewerkt:
waarom vergeet ik toch iedere keer die foto erbij :X B|
full
 
Zet op zijn minst even een duidelijke link naar de originele startpost hier neer.
Daar zit zóveel werk in. En ik zie niet alle Startposten van alle topics hier op MF maar die van het SP-topic is/was er toch wel 1 om je vingers bij af te likken. Zo'n compleet verhaal over 1 type motorfiets vind je niet zo gauw op internet.... :)

In de vorige startposts stonden ze maar tot en met deel 14... (ben alleen vergeten deel 20 er bij te zetten)

en ja ik ben het met je eens dat er heel veel stond in de eerdere startpost, en het is wel heel mooi om al die historie over de SP te zien staan super. Alleen ik merkte ook bij mij, en anderen dat het wel wat te veel werd voor een openingspost.

Ik zal er nog extra naar toe linken met de historie van de SP als link.
 
Dies ook wel heavy modified :+

Die ankerplaten voor die radiale remklauwen, is dat ebay gerei?

Met klauwen van een blade '08?

Overgenomen van een speedzilla forum lid, maar ze komen bij rc51parts vandaan de remklauwen zijn een 09 blade(super licht en echte monoblocks). De ankerplaten zijn wel een beetje "overengineerd" en dus vrij zwaar...

SollX ik vond dat landkaartje met de locatie van alle forumleden wel geinig, is dat misschien nog iets voor de op ? of wordt het dan weer te rommelig ?
 
Heb de remschijven gevonden, € 2,194.99 vind ik toch iets te duur ;)
http://shop.durbahn.de/shop/en/bikes/Honda_-_SP1__and__RC51?bikecat=42
De RVS schijven zijn een stuk betaalbaarder.

Op deze website staan een hoop onderdelen voor motoren, eerste keer dat ik hem zie.

Ik heb een keer een originele moeten kopen(jaja schijfremslot ja lach maar), en daar werd sinterklaas toen niet zo vrolijk van was iets meer als 300,- eurie voor 1 schijf... ;( . daar had ik achteraf iets vuuulll mooiers voor moeten kopen.
 
Laatst bewerkt:
Hierbij mijn bijdrage aan de openingspost!! *D [afbeelding]

Sjemig die vind ik wel heel mooi... Hij lijkt ook wel enigzins op de mijnes...

full


Alleen is jou voorkant mooier...
De mijne is echter nog een flink work in progress en ik hoop dat 2012 het jaar word dat ik een enkelzijdig achterwiel ophanging erin gemeubeld heb. Maar dan moet eerst de schuur af! shit.... CHEF kan ik niet betaald een paar maanden vrij krijgen?
 
@Pmugen: je foto is nog al niet werkend :P mijn magische rechtermuisknop heeft het gefixt

SollX ik vond dat landkaartje met de locatie van alle forumleden wel geinig, is dat misschien nog iets voor de op ? of wordt het dan weer te rommelig ?

opzich kan ik die er wel in zetten ik vond m ook wel geinig. alleen klopt die volgens mij ook al totaal niet meer :P
dus dan zou er een nieuwe moeten worden gemaakt.

vind ik..

of moet ik de oude er gewoon in zetten?


waarom vergeet ik toch iedere keer die foto erbij :X B| [afbeelding]
Je kan ook gewoon een post wijzigen (links boven in je post, middelste knopje) :P
maar zo werkt het ook
 
Laatst bewerkt:
met google maps kan je een hele mooie interactive leden-map maken..
alleen ik kan op motorforum geen google-maps in mijn forum post plaatsen :(
dus dat gaat m niet worden.

kan wel een link maken, maar dan is het effect weg
 
met google maps kan je een hele mooie interactive leden-map maken..
alleen ik kan op motorforum geen google-maps in mijn forum post plaatsen :(
dus dat gaat m niet worden.

kan wel een link maken, maar dan is het effect weg

Print Screen niet voldoende?
 
Print Screen niet voldoende?
kan.. maar ik wil hem dan zo hebben dat iedereen m aan kan passen zonder dat het mij tijd kost :P haha dat is het hele nut van die google member maps.

en met printscreen zie je de namen er ook niet bij.

er zijn wel fora met een google maps insluit functie. helaas MF niet
 
Laatst bewerkt:
Alleen is jou voorkant mooier...
De mijne is echter nog een flink work in progress en ik hoop dat 2012 het jaar word dat ik een enkelzijdig achterwiel ophanging erin gemeubeld heb. Maar dan moet eerst de schuur af! shit.... CHEF kan ik niet betaald een paar maanden vrij krijgen?

Die enkelzijdige achterbrug staat bij mij ook hoog op de verlanglijst. Heb tot nu toe alleen nog geen oplossing gezien waar de uitlaten er nog mooi uit zien :(
 
ward...k ben nog leuke foto tegen gekomen uit onze sessie waar we samen rijden...zal hem straks posten.

n even terug te breien wat obi6kenobie zei in vorige topic dat meeste uit de correur te halen is klopt wel.
heb een kop vol angst over een highsider...en dat weerhoudt mij ervan flink op het gas te gaan bocht uit...en op zandtvoort is dat in tijd echt te merken...2:20 is gewoon schaamteloos.
maar.......funfactor 110%...maakt het weer goed ;)
 
~

opzich kan ik die er wel in zetten ik vond m ook wel geinig. alleen klopt die volgens mij ook al totaal niet meer :P
dus dan zou er een nieuwe moeten worden gemaakt.

vind ik..

of moet ik de oude er gewoon in zetten?




Laten we dan een up to date kaartje doen, hoe dit te doen is voor mij een vraagteken maar als het teveel werk is laat lekker zitten, no problemo
 
ward...k ben nog leuke foto tegen gekomen uit onze sessie waar we samen rijden...zal hem straks posten.

n even terug te breien wat obi6kenobie zei in vorige topic dat meeste uit de correur te halen is klopt wel.
heb een kop vol angst over een highsider...en dat weerhoudt mij ervan flink op het gas te gaan bocht uit...en op zandtvoort is dat in tijd echt te merken...2:20 is gewoon schaamteloos.
maar.......funfactor 110%...maakt het weer goed ;)

Ben benieuwd naar de foto. Heb op Zandvoort maar een paar keer mijn band weg voelen glijden en dat was omdat ik te agresief reed. Mijn grootste tijdswinst is te halen op het remmen. Daar wil ik nog wel is een keer een speciale cursus voor volgen, net als wheely en off-road :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan