VTX1300 oranje bij TEN KATE motoren, bekend?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Even naar je posts gekeken, snap dat je naar wat zwaarders wil, maar wat je nu hebt lijkt me leuk en vlot rijden, veel customs (ik noem ze maar ff zo) sturen van geen kant en zijn erg zwaar.
zou (als altijd) zeker een uitgebreide proefrit maken, misschien zelf een dag 1 huren.
 
Laatst bewerkt:
LePensZeur...dank voor jouw WEL serieuze antwoord, daar kan ik wat mee.

Ik weet dat de choppers eigenlijk niet fantastisch sturen, heb zelf namelijk een Shadow C3 1100.
Het is een keuze en daarbij neem je de negatieve punten voor lief.
Voor mijn vrouw zoek ik misschien een VTX1300 aangezien deze wat lager is dan mijn C3.
De Link is inderdaad de motor die bij Ten Kate staat, echter is deze van een particulier en dus zonder garantie.
 
LePensZeur...dank voor jouw WEL serieuze antwoord, daar kan ik wat mee.

Ik weet dat de choppers eigenlijk niet fantastisch sturen, heb zelf namelijk een Shadow C3 1100.
Het is een keuze en daarbij neem je de negatieve punten voor lief.
Voor mijn vrouw zoek ik misschien een VTX1300 aangezien deze wat lager is dan mijn C3.
De Link is inderdaad de motor die bij Ten Kate staat, echter is deze van een particulier en dus zonder garantie.

Och geen dank hoor,soms is het even kijken wat iemand zoals vraagt en doet hier en dan is meestal wel te zien hoe iemand iets bedoelt.(kan je ook zien dat ik lang niet altijd serieus ben :+ )

Neem aan de je het liefst de eigenaar toevallig zou willen treffen hier, als het een particulier is zoals je zei.
Ik bedoelde voornamelijk te zeggen dat een chopper/cruiser e.d niet fijn rijden als ze erg zwaar zijn, vind ik.
mijn neef heeft een intruder 1500, dat ding vind ik voor geen meter rijden.
Groot verschil (optisch) met de 1400.

Misschien een idee om hier eens te kijken :
Honda VT/VTX shadow topic deel 2
voor zover je dat nog niet had gedaan of had gezien.

Daar heb je jouw vraag ook al gesteld, misschien dat je de vraag wat toe kan lichten?

Is je vraag of iemand het model kent, of specifiek die oranje die er staat.
Zoek je dan specifiek de eigenaar van die motor of rij ervaringen van het model zoals het daar staat, dus dat bouwjaar of ervaringen met een vtx1300 die import is (aangezien het over miles gaat in de advertentie van ten kate).

Succes iig. :)
 
LePensZeur...dank voor jouw WEL serieuze antwoord, daar kan ik wat mee.

Ik weet dat de choppers eigenlijk niet fantastisch sturen, heb zelf namelijk een Shadow C3 1100.
Het is een keuze en daarbij neem je de negatieve punten voor lief.
Voor mijn vrouw zoek ik misschien een VTX1300 aangezien deze wat lager is dan mijn C3.
De Link is inderdaad de motor die bij Ten Kate staat, echter is deze van een particulier en dus zonder garantie.
Over de VTX1300 weet ik niets, maarre, een Shadow 1100 heb ik wel gehad. En dat was een dweil om te sturen. Totdat, ik een Hyperpro verenset voor en achter liet monteren. Kan ik je van harte aanbevelen. Dag en nacht verschil! Ben daarna nog zo ongeveer door heel Europa gereden met die motor. Deed het prima in de haarspeldbochten in de Alpen. :)

Ik dacht, ik geeft het maar mee. Want het zo zo maar kunnen dat als je deze set monteert, je vrouw er heel goed mee overweg kan want hij stuurt dan een stuk makkelijker en lichter. En dan heb je meer opties. Die VTX zal niet veel lager zijn dan de Shadow, toch?

:] :]
 
Laatst bewerkt:
F-six
Een VTX is 3,9 cm lager en dat is net voldoende zijn om met de hakken op de grond te komen.

LePensZeur
Het gaat ons juist om die motor, er is bij de dealer namelijk niets van bekend, schijnbaar wil de eigenaar dat zelf ook niet kwijt. Wel vreemd als je particulier een motor wil verkopen via een dealer en je geen geschiedenis achterlaat.
 
F-six
Een VTX is 3,9 cm lager en dat is net voldoende zijn om met de hakken op de grond te komen.

LePensZeur
Het gaat ons juist om die motor, er is bij de dealer namelijk niets van bekend, schijnbaar wil de eigenaar dat zelf ook niet kwijt. Wel vreemd als je particulier een motor wil verkopen via een dealer en je geen geschiedenis achterlaat.
Moet je dan niet eens goed nadenken of je deze wel wil hebben? Da s serieus bedoeld.
 
Ik kan niet echt zien of de motor nou oranje lijkt door het licht of ook echt oranje is...
Lees net topictitel |(
Hoe dan ook, ik heb dezelfde gevonden in het rood, zelfde bouwjaar met garantie en zelfde prijs.
Ik zou het daar eerlijk gezegd eerder op gooien tenzij Schijndel het te ver weg is, uit ervaring kan ik zeggen dat een onbekende geschiedenis behoorlijk in de kosten kan lopen. :N
Ben er zelf alleen nog nooit geweest, maar op het forum zie je snel genoeg wat voor zaak het is als je even zoekt :P
de grootste in nieuwe en tweedehands motoren
 
Laatst bewerkt:
Dank voor de tip Richardus, je hebt absoluut gelijk hoor. Alleen wil mijn vrouw liever een oranje dan een rode grrrr. Nog maar eens een nachtje over slapen dus.

Truusjetrap, zoveel in de kleur ORANJE kom je in Nederland niet tegen, al is het niet gewoon oranje gelukkig. Ze zijn eigenlijk zeldzaam zelfs.
 
Dank voor de tip Richardus, je hebt absoluut gelijk hoor. Alleen wil mijn vrouw liever een oranje dan een rode grrrr. Nog maar eens een nachtje over slapen dus.

Truusjetrap, zoveel in de kleur ORANJE kom je in Nederland niet tegen, al is het niet gewoon oranje gelukkig. Ze zijn eigenlijk zeldzaam zelfs.



*Hoest* Koninginnendag *Hoest* *Kuch* *O*
 
is een import motor.
vandaar waarschijnlijk geen historie.
laat hem een grote beurt geven, dan hoor je vanzelf of er reparaties nodig zijn.
desnoods een aankoop keuring.
 
is een import motor.
vandaar waarschijnlijk geen historie.
laat hem een grote beurt geven, dan hoor je vanzelf of er reparaties nodig zijn.
desnoods een aankoop keuring.
Heel goed. Erik van Lent even laten nakijken en dan weet je het meteen
 
je vraagt om een slotje maar net als Martell ben ik ook benieuwd wat het geworden is, de Hugger Orange VTX of niet

:^

Als je vragen stelt is het wel zo sympathiek om ook de antwoorden en het resultaat te delen toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan