Vught...

dat was dat het achterwiel ff blokkeerde had niks met de achterband op zich te maken :P
 
Hee, dat heb ik gemist? Waarom blokkeerde je achterwiel dan? Remde je weer es te hard voor die joggende jonge dames op de dijk :P
 
Heheh, inderdaad besproken: "geheid dat iemand vergeet z'n klok vooruit te zetten".

De route was erg leuk, jah... leuke dijkjes, relaxed rijden en een sportief uiteinde eraan gebonden.

Je bent wel beetje addic, eh Snow... één minuut thuis en gelijk MF-en :)

Om Motorgek en Snowfreak ff te pesten:


(Afbeelding)

Leuke foto's i.d.d. Het lijkt erop dat ik Snowfreak "ken".... Heb jij vroeger in Oss op school gezeten?
 
Leuke foto's i.d.d. Het lijkt erop dat ik Snowfreak "ken".... Heb jij vroeger in Oss op school gezeten?

Heheh, dat hebben we toevallig gisteren ook besproken. Hij heeft inderdaad in Oss gewoond en daar op school gezeten. Daarna werd ie meer beschaafd en ging ie in Den Bosch wonen, geloof ik ;)

Sorry Snow, geef ik het antwoord al voor je :P
 
Volgens mij was het toen havo/vwo.
Maar ik zal mezelf onthullen: Paul ;)

:? :? :? :? Paul ooooh ja Paul :X Ik heb wel een beeld voor ogen maar of jij dat bent O-) Wel goed dat je ook motor rijdt. Al lang? Ik nu een jaar.

PSmail maar als je verder wil kletsen, dis not interesting for the others O-) Mail staat in profiel
 
Laatst bewerkt:
Ik kan me voorstellen dat je me niet zo heel goed kent, we waren tenslotte geen vrienden toen.... Ik was toen volgens mij bevriend met Jeroen en Rudy of zo... Ik woonde toen in Ravenstein (maybe that rings a bell?)
Ik rij nu ook bijna een jaar motor. Eerst een Yamaha XJ 600 en nu dus een nieuwe Fazer. Ben blij dat het nu weer mooier weer wordt! Ik zie je waarschijnlijk wel in Den Bosch als we naar de MM gaan...
 
Ik kan me voorstellen dat je me niet zo heel goed kent, we waren tenslotte geen vrienden toen.... Ik was toen volgens mij bevriend met Jeroen en Rudy of zo... Ik woonde toen in Ravenstein (maybe that rings a bell?)
Ik rij nu ook bijna een jaar motor. Eerst een Yamaha XJ 600 en nu dus een nieuwe Fazer. Ben blij dat het nu weer mooier weer wordt! Ik zie je waarschijnlijk wel in Den Bosch als we naar de MM gaan...

[off-topic]
Ja Ravenstein bevestigd mijn beeld wel ja... Keej ik zie je bij de MM wel. lijk tme gezellig :]
 
Hier een FZR rijder uit Boxtel, ik doe ook af ent oe mijn rondjes door vught heen. maar momenteel zit dat er eff niet in door een lekke voorvorkkeering
 
he griffen hoop je snel een keer in vught tegen te komen (en natuurlijk ook al die andere rijders)
 
Tjee El Bizaroo....Lees nu pas het topic...werk momenteel in Vught, zit er ook vaak in het hotel (Avondje "Flesje" heet dat bij ons) maar heb nog nooit dat rondje gedaan.... nou zal het topic in de gaten houden ...misschien kan ik de volgende keer es mee gaan

(BTW... ik zat zo'n 11-15 jaar terug op Het Maurick.....)
 
aanstaan zondag 4 april weer motor rijden
12 uur bij de mac drive rosmalen langs de A2 ( bij den bosch ) als het droog is tenminste :P
we zien dan wel waar we naar toe gaan
 
Laatst bewerkt:
aanstaan zondag 4 april weer motor rijden
12 uur bij de mac drive rosmalen langs de A2 ( bij den bosch ) als het droog is tenminste :P
we zien dan wel waar we naar toe gaan

Cool... ik zal er zelf dit keer niet bij zijn helaas ;(

Vandaag nog wel even wezen scheuren... op en afritten. Raak ik met mijn schoen het asfalt terwijl ik met de bal van mijn voet op het steuntje stond :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan