Vught...

ben laatst nog wezen rijden..........................lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :] :] :] :]
 
ik rij echt niet met dit kolere weer(koud)
rij wel op me vrouwtje :9


nee zonder gekheid als het wat beter is moeten we echt wat afspreken
 
m'n accu ligt momenteel ook even uit m'n motor. Helaas geen verwarmde stalling. Maar zodra de zon zich weer fulltime laat zien, en het kwik een klein beetje stijgt, dan zit ik weer full-time op de motor, ik voel me echt klote zonder vervoersmiddel!
 
Iemand online die nog een leuke route weet hier in de omgeving? Ik ben nl. vrij en wil gaan motorrijden, maar gedeelde passie is natuurlijk ook leuk ;)
 
vrij wat is dat???
ben woensdag avond voor het eerst weer op de motor gestapt
eerst de motor uit zijn slaap gehaald,hopen dat die het wel deed
accu er in gezet kontankt aan bezinekraan open choke open duim op de startknop
en 1 2 3 tellen en ja hoor,de pk staan alweer te trappelen om los gelaten te worden

fuck zeg was wel weer wennen kwam de bocht niet meer om,lekker rustig de eerste 100 km van dit seizoen er op gezet
 
Mooi weer om af te spreken :]
Iemand zin en tijd om dit topic wat actiever te maken? :)

[me]Is helaas afhankelijk van andere en neemt daarom het initiatief niet[/me]
 
Vandaag weer een lekker stukje gereden!

rondjeomdenbosch.jpg
 
away oma, awaaaayyyy!

full


Joeltje heeft een nieuwe oldskool, als je die dus in deze egionen ziet rijden, zwaai even 8-)

Wordt er uberhaupt nog afgesproken, of wachetn we allemaal op 11/11?
 
jaja oma kwam weer aanzeiken .................
maar toch maar eens wat levenslucht inblazen in dit bijna vergeten topic.......................
Het mooie weer lijkt eraan te komen en de pk's staan weer te trappelen in de schuur.
FF poetsen en we kunnen weer gaan...........................
 
jaja oma kwam weer aanzeiken .................
maar toch maar eens wat levenslucht inblazen in dit bijna vergeten topic.......................
Het mooie weer lijkt eraan te komen en de pk's staan weer te trappelen in de schuur.
FF poetsen en we kunnen weer gaan...........................
ja dat zou wel mooi zijn
blaas er maar wat leven in hier *D
dan kunnen we een ker gaan rijden met een paar man
en de omgeving hier rond vught is mooooooiii :P
 
jaja oma kwam weer aanzeiken .................
maar toch maar eens wat levenslucht inblazen in dit bijna vergeten topic.......................
Het mooie weer lijkt eraan te komen en de pk's staan weer te trappelen in de schuur.
FF poetsen en we kunnen weer gaan...........................

Ik weet niet hoe het weer in Vught is maar ik heb toch dit jaar al heel wat mooie motor dagen in Waalwijk voorbij zien komen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan