Vuile etterbak , hij komt er te goed vanaf !

Prikkie

MF veteraan
24 okt 2001
2.637
37
Lees het artikel maar, heeft tijdje geleden in motorblad gestaan.
misc.php
:j :( :r
 
Khad het een tijdje geleden al gelezen..
Tis onvoorstelbaar zoals hier in NL de politie en dit soort prutsers de hand boven het hoofd wordt gehouden... :( |(
 
Tja, je kunt in dit land beter iemand voor zijn leven verminken dan te hard rijden, daarvoor wordt je nog strenger bestraft. |(

Triest, erg triest. ;(
 
Wat is wel een goede straf?

Het zal in de beleving van bijv slachtoffer altijd te weing zijn. Die heeft "levenslang" gekregen.
Vraag me af wat voor straf genoegdoening zal geven aan deze jongeman. Denk geen enkele

Erg treurig dit soort dingen...
 
Dat is pure poging tot doodslag!!!!


Dat is ook wat er geeist zou worden als je richting een agent zou rijden op een fiets!
 
Wat is wel een goede straf?

Het zal in de beleving van bijv slachtoffer altijd te weing zijn. Die heeft "levenslang" gekregen.
Vraag me af wat voor straf genoegdoening zal geven aan deze jongeman. Denk geen enkele

Erg treurig dit soort dingen...
Paar jaar gevangenis had ik een beter gevoel over gehad dan dit.
Ik denk ook dat het slachtoffer dat had gevonden.
 
En hij dacht waarschijnlijk nog dat hij iets goeds deed ook! Wat een ongeloofelijke hufter. Ook niet ff wat zeggen, nee, gewoon iemand proberen dood te rijden.
Ik vind de straf ook niet hoog genoeg, hij moet minstens de bak in! (onvoorwaardelijk voor levenslang -dat is maar 20 jaar in Nederland....)
 
Wat is wel een goede straf?

Het zal in de beleving van bijv slachtoffer altijd te weing zijn. Die heeft "levenslang" gekregen.
Vraag me af wat voor straf genoegdoening zal geven aan deze jongeman. Denk geen enkele

Erg treurig dit soort dingen...


Ik ben het er mee eens dat deze straf in geen verhouding staat tot het letsel, wat bewust is aangebracht.Maaaaaaaaaaaaaaaaar, zo'n verhaal is gelukkig veel langer...
Als eerste de ontzegging van de rijbevoegdheid kan een reden tot ontslag zijn, zeker voor zo'n lange tijd, en zeker als het rijbewijs voor zijn functie vereist is, ( tactische zet van de rechter), tevens is dit eigen schuld, en hoe zit het dan met een uitkering ????
Dan het feit van strafoplegging door een rechter opent de eenvoudige stap naar een civiele procedure, de pleger is al schuldig, daar komt hij nooit meer onder uit, dus gaat hij ook een vorm van "levenslang"krijgen in de vorm van een civiele straf, dat is iets waar letselschade advocaten van smullen.De Dader gaat zich scheel betalen.Het slachtoffer heeft veel minder carriere kansen, maar de dader heeft er helemaal geen meer.


Eigenlijk kunnen dit soort figuren nooit hard genoeg gestraft worden,ze zouden verplicht elke dag met ellende geconfronteerd moeten worden.
 
dit soort dingen zijn altijd moeilijk. Ik zelf kan ontzettend kwaad worden als @##@$%% dingen vernielen omdat het niet naar hun zin gaat.
Zo verwens ik altijd de gasten die bushokjes kapot maken. Ik kan me zo voorstellen dat de agent die dit zag van die demontagen totaal door het lint ging.

Zijn woede kan ik begrijpen de afloop is alleen veeeeel te dramatisch. En wat is een goede straf in dit geval. Moeilijk, ben blij dat ik geen rechter ben. Ik denk een hoop criminelen met mij.
 
Mannetje gewoon in de gevangenis stoppen en dan wel tussen het echte gespuis. Kijken hoelang ie maagd blijft. Ghehehehe
 
Ik ga het gedrag van die vent niet goed praten, want das gewoon duidelijk heel erg fout. Wel denk ik dat we niet moeten vergeten dat als die mafkees met z'n klauwen van de apperatuur was gebleven, hij nu nog normaal kon lopen.

(zoals ik als zei, ik praat het natuurlijk niet goed)
 
Dat kan alleen in Nederland. Ben je goed bezig als burger dan wordt je gestrafd. Maar dit is wel heel erg ver gegaan. Die man is nu gewoon invalide, terwijl ie een lintje verdient had...

Tja, die agent. Wat moeten we daar nou van zeggen. Laten we maar blij zijn dat ie uberhaupt aangepakt is en een straf heeft gekregen...
 
Ik ga het gedrag van die vent niet goed praten, want das gewoon duidelijk heel erg fout. Wel denk ik dat we niet moeten vergeten dat als die mafkees met z'n klauwen van de apperatuur was gebleven, hij nu nog normaal kon lopen.

(zoals ik als zei, ik praat het natuurlijk niet goed)

Ik zou wel eens willen weten hoeveel er hier de verleiding zouden kunnen weerstaan om een achtergelaten gatso te laten staan
Ik zou het spul on;iddelijk naar de eeuwige jachtvelden helpen, wetend dat als ik geklist word het mij veel centen zal kosten maar niet dat ze m'n poot er af rijden
 
Tsja, je moet gewoon met je klauwen van andermans spullen afblijven. Die radar vernielen, is in feite precies hetzelfde als een boze buurman die last heeft van het lawaai van jouw motor, die vervolgens maar eens die hele fiets aan gort slaat. Geflist worden is k*t, maar je moet niet zeuren als het gebeurd, want dan moet je het risico maar niet nemen en je dus gewoon aan de snelheid houden. (wil je dan toch zo'n ding onklaar maken, hang er dan een vuilniszak over, want dat werkt ook prima, en je maak tenminste niets kapot.)
 
Op zaterdag 16 maart 2002 11:07 schreef Moosman het volgende:
Tsja, je moet gewoon met je klauwen van andermans spullen afblijven....)
Nou volgens mij heb ik zelf voor dat ding betaald. Dus andermans is te sterk uitgedrukt. En bovendie heeft niemand me ooit gevraagd of ik het er mee eens ben dat ze overal die dingen neerzetten... :(
 
Nou volgens mij heb ik zelf voor dat ding betaald. Dus andermans is te sterk uitgedrukt. En bovendie heeft niemand me ooit gevraagd of ik het er mee eens ben dat ze overal die dingen neerzetten... :(

Ah, dus nu mag ik dan ook mt een shovel ff het knooppunt bij bv. Utrecht bewerken??? Aangezien ik ook heb meebetaald aan de ons wegennet en niemand mij gevraagd heeft of ik dat knooppunt daar wil hebben. |( |( |( Das een lekkere redenatie hoor.
 
Kan er weinig aan toevoegen, maar ik vind het ook een veels te lichte straf...

Ik heb het zelf ook eens gehad. Geflitst, kastje moederziel alleen... ff kijken... achter de bosjes stond de wagen, ok laat maar. :(
 
Dit is echt niet te geloven zeg, wat een rare mensen zijn er op de wereld......??

En dan die straf, er werd al een paar keer geroepen dat die man dezelfde "levenslang" zou moeten krijgen, ergens ben ik het daar wel mee eens ja.......

DE LUL! :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan