vulcan 1500 drifter gaaf of niet??

Wel of niet gaaf??

  • ja echt wel

    Stemmen: 17 27,9%
  • ja maar te duur

    Stemmen: 6 9,8%
  • nee, te opzichtig

    Stemmen: 30 49,2%
  • nee, te duur

    Stemmen: 8 13,1%

  • Totaal aantal stemmers
    61

najra

Rookie
14 nov 2003
7
0
enschede
Ik vroeg me zoekend naar een naar een vette chopper eigenlijk af wat de mening van chopper lievend publiek is omtrent de vulcan 1500 drifter. Voor de mensen die hem niet kennen hier is een foto ervan!!
full
Deze moet 12999 kosten, is wel een hele hoop geld of niet voor een demo model van 2001??
 
Ehrm.... ja, het is een mooie fiets. Een beetje .... overdreven naar mijn smaak.
Maar ieder zijn meug! 13,000 pleuri is wel veel geld ja... Daar kun je volgens mij een veel mooiere fiets voor kopen.
 
Choppers kan ik waarderen. Dat zijn namelijk door de eigenaar zelf gechopte (gestripte) motoren.

Dit is een indian wannabee replica en ziet eruit als een uitvergrote dinkytoy.
 
Heb de 800 drifter in het echt gezien en het is echt een heel mooi ding gewoon, stukken beter dan op een foto..zal voor de 1500 dus ook wel gelden.

Ik vind ze mooi. zou alleen niet zo snel zoveel geld er voor uitgeven.

Maarre wil je nou weten of ze hem hier mooi vinden voor je hem koopt :? dat tuig hier vind alleen hun eigen choppertje mooi hoor (als het al geen tupperware harries zijn ) :+
 
Je ken hem mooi vinden of lelijk, maar origineel is dat ding niet. Ik kan me niet voorstellen dat kawasaki zoiets maakt. Dit moet het werk zijn van een puber op een zolderkamertje. :+


Dan vind ik de kloon van de v-rod, gemaakt door Yamaha leuker. Kan je nog zeggen dat Harley de boel loopt na te maken. Want daar is weinig Harley meer aan toch...

waterkoeling geen 45graden blok en porsche techniek....
 
Je ken hem mooi vinden of lelijk, maar origineel is dat ding niet. Ik kan me niet voorstellen dat kawasaki zoiets maakt. Dit moet het werk zijn van een puber op een zolderkamertje

Als je hem in het echt ziet, is ie wel apart hoor en voor alle andere mensen, er is niets aan de foto veranderd, zo ziet hij er echt uit, ik weet dat het geen alledaagse motor is , ik had eigenlijk al verwacht dat de meeste reacties niet positief zouden zijn, je moet er namelijk heel erg aan wennen. Dit is ook van mn belangrijkste redenen om er wel heel erg goed over na te denken of ik zoiets wil hebben, apart is mooi, maar mooi hoeft niet altijd apart te zijn, toch????
 
sorry, dit vind ik echt :r . een totale "indian-imitatie". Geef me liever een "ouderwetse" vulcan700/750 (speciaal voor mulder :+ ) of bijna elke jaren-80 jap-custom.
 
Laatst bewerkt:
ik heb een VN700 a1 JA :( maar toch bedankt magna ;)

en speciaal voor gorrila..zo is ie toch echt standaard te koop en er is ook een 800 versie van ;)
full
 
ik heb een VN700 a1 JA :( maar toch bedankt magna ;)

en speciaal voor gorrila..zo is ie toch echt standaard te koop en er is ook een 800 versie van ;)
(Afbeelding)

ik kom wel eens in een motor winkel hoor :+

maar post dan een plaatje van die Yamaha, die vind ik strakker *D

voor de andere Apen, een Indian was het voorbeeld voor HD. HD waren de opeltjes in die tijd :+

04RDSTRWAR_IND_3.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik kom wel eens in een motor winkel hoor :+

maar post dan een plaatje van die Yamaha, die vind ik strakker *D

voor de andere Apen, een Indian was het voorbeeld voor HD. HD waren de opeltjes in die tijd :+

mij ook goed, ik blijf het een lelijk imitatie-geval vinden, net als de meeste moderne "cruisers" het wordt steeds meer eenheidsworst, zelfs mijn favo custom, de magna heeft sinds '94 niet eens meer een "afwijkend" ontwerp. In mijn ogen is er geen mooiere fabriekscustom dan de SuperMagna. als we dan toch met ploaties gaan gooien doe ik ook mee :+
ed_schmader_3.jpg


en een hele mooie verbouwde:
frans_timmermans_1.jpg
 
ik kom wel eens in een motor winkel hoor :+

maar post dan een plaatje van die Yamaha, die vind ik strakker *D

voor de andere Apen, een Indian was het voorbeeld voor HD. HD waren de opeltjes in die tijd :+

(Afbeelding)
begon me al zorgen over je te maken met je fotosoep verhaal :+
Maar de Vulcan vind ik echt mooier dan je yamaha..alleen moet je dan een andere Vulcan nemen om hem met jouw yam te vergelijken

full


waar is de topicstarter trouwens gebleven :? wil nog steeds weten of ie hem nou gaat kopen of niet ;)

PS thanks voor het corrigeren van je post Magna :}
 
Laatst bewerkt:
begon me al zorgen over je te maken met je fotosoep verhaal :+
Maar de Vulcan vind ik echt mooier dan je yamaha..alleen moet je dan een andere Vulcan nemen om hem met jouw yam te vergelijken

(Afbeelding)

waar is de topicstarter trouwens gebleven :? wil nog steeds weten of ie hem nou gaat kopen of niet ;)

PS thanks voor het corrigeren van je post Magna :}

Hept ge die schoorsteen van die Yamaha gezien die ik gepost heb? Ander model toch?
 
lol..zeg toch ook niet dat ie hetzelfde is :+
alleen dat ie beter vergelijkbaar is met die yam dan de drifter

vind die schoorsteen ook geen porum eigenlijk :X
 
Ik vind hem wel mooi,.maar nog mooier vind ik de nieuwe kawa 1600,...dat is echt een beest! Weet zo ff niet uit het blote hoofd hoe die heet,maar is ook een chopper model.

greetz
 
Terug
Bovenaan Onderaan