Vulcan Classic

W

Wazzup

Guest
Hoi,

Heb een vulcan Classic en wil er graag een ander stuur opzetten. Nu kan ik zo snel niet vinden wat de diameter is en of ik met of zonder dimpels moet bestellen. Nu kan ik ook het stuur gaan demonteren maar dan heb ik dubbel werk. Dus als hier iemand mij van info kan voorzien dan scheelt dat mij weer ;)
 
Laat ik nu net geen schuifmaat hebben, tevens weet ik dan nog niet of ik hem met dimpels moet hebben....... :9
 
en wat zijn dimpels? gewoon een stuur zonder dinges bestellen.
Ik heb er toen ook een harley fatboy stuur opgezet.

bij de vulcan 700 zaten er gaatjes in het stuur.
bij de 800 geen gaatjes in het stuur.

duidelijk?
 
gaatjes?

stuur van de 800 is 1 inch. dus alle standaard harley sturen passen.
Zonder dimpels idd, anders knelt je gashandvat, je hebt wel cruisecrontrol dan..
voor de 800 moeten er ook gaatjes in, er zitten pennetjes aan de knopbehuizing die daarin vallen tegen verdraaien.
 
gaatjes?

stuur van de 800 is 1 inch. dus alle standaard harley sturen passen.
Zonder dimpels idd, anders knelt je gashandvat, je hebt wel cruisecrontrol dan..
voor de 800 moeten er ook gaatjes in, er zitten pennetjes aan de knopbehuizing die daarin vallen tegen verdraaien.

Moet ik er dan zelf gaatjes in boren?
 
Het probleem is dat ik twijfel. Ik vind chroom ook mooi en dat zit er natuurlijk op. daarentegen is het een zwarte motor en vind ik dat dus ook mooi. Mijn enige twijfel is dat wanneer ik een zwart stuur neem ik de chromen delen ook zwart wil gaan maken |(
 
Als ik begin met alle chroom zwart maken is dat het begin van het einde.....
 
paars is 't nieuwe zwart

verderallesgoed.gif
 
kijk daar kan ik pas wat mee, zal direct een bus paars regelen. Rode stippen er bij, of is dat overdone?
 
Terug
Bovenaan Onderaan