VVD en motorrijden

knap hoor, ik nam een bochtje iets te krap... (SM-STYLE!)
en sommige voelen zich erg tekort gedaan...

en die menen dat ik te gevoelig reageer op verbale lynch partijen...
tis goed met je...
Wat is dit nu weer voor antwoord? Wie kaatst moet de bal verwachten. Ga nou niet de verongelijkte puber uithangen, daar heb ik niks aan. Je leek me iemand die zijn argumenten klaar heeft in een discussie, maar helaas lijkt dat tegen te vallen.


edit: Rev, great minds think alike ;) (wie kaatst etc.)
 
Laatst bewerkt:
Wat is dit nu weer voor antwoord? Wie kaatst moet de bal verwachten. Ga nou niet de verongelijkte puber uithangen, daar heb ik niks aan. Je leek me iemand die zijn argumenten klaar heeft in een discussie, maar helaas lijkt dat tegen te vallen.
jongen, kom maar es irl lullen, hier krijg ik kramp in me vingers van de bullshit

ik verongelijkt?
nah, eerder moedeloos... hier wordt meer harder geschreeuwt dan geluisterd.

ach ja... who cares...
 
Laatst bewerkt:
jongen, kom maar es irl lullen, hier krijg ik kramp in me vingers van de bullshit
Je valt uit je rol, Guz.

ik verongelijkt?
nah, eerder moedeloos... hier wordt meer harder geschreeuwt dan geluisterd.
ach ja... who cares...
Volgens mij heb ik meer dan wie dan ook je de kans gegeven je argumenten op tafel te leggen en oplossingen aan te dragen, zonder resultaat. Zo'n grote redenaar blijk je niet te zijn.
 
Volgens mij heb ik meer dan wie dan ook je de kans gegeven je argumenten op tafel te leggen en oplossingen aan te dragen, zonder resultaat. Zo'n grote redenaar blijk je niet te zijn.
en als ik zonodig mezelf wil toelichten heb ik daar geen aanreiking van anderen voor nodig.

opmerkelijk dat één argeloze opmerking zoveel ergenis oplevert...

ik hou het redelijk netjes en/of algemeen, wordt zelden persoonlijk omdat ik de persoon meestal niet ken, maar de verwensingen en persoonlijke bejegeningen van enkelen naar mij toe ben ik wel wat zat. Ik probeer nuances aan te brengen en speel soms de advocaat van de duivel... hoon en haat is mijn deel.
Allerlei cliche's worden mij toegedicht, ze moesten es weten.

Verder dan het zwart-witte hokjes denken komen velen niet...
What else is new....
 
Op vrijdag 01 november 2002 18:25 schreef GuZ het volgende:en als ik zonodig mezelf wil toelichten heb ik daar geen aanreiking van anderen voor nodig.

opmerkelijk dat één argeloze opmerking zoveel ergenis oplevert...
Nee natuurlijk niet één opmerking. Je snijdt telkens politieke onderwerpen aan, vind je het gek dat mensen dan vragen wat je precies bedoelt?

ik hou het redelijk netjes en/of algemeen, wordt zelden persoonlijk omdat ik de persoon meestal niet ken, maar de verwensingen en persoonlijke bejegeningen van enkelen naar mij toe ben ik wel wat zat. Ik probeer nuances aan te brengen en speel soms de advocaat van de duivel... hoon en haat is mijn deel.
Allerlei cliche's worden mij toegedicht, ze moesten es weten.
Ik wilde juist weten hoe jij de dingen ziet, met duidelijke argumenten en oplossingen. Daar heb ik enkele malen om gevraagd, juist omdat ik het interessant om verschillende meningen te horen. Maar zeg eens eerlijk, jij vindt allang leuk om mensen te "provoceren". Je bent stellig in je uitspraken en dat is IMO goed, maar als ik dan doorvraag vang ik bot. En dat vind ik jammer.

Verder no offence natuurlijk :P
 
Op vrijdag 01 november 2002 18:37 schreef Bananeman het volgende:Nee natuurlijk niet één opmerking. Je snijdt telkens politieke onderwerpen aan, vind je het gek dat mensen dan vragen wat je precies bedoelt?
HO ho ho...
ik snijdt ze niet aan, probeer ze zelfs te vermijden...
maar soms gaan mensen te ver in de ongenuanceerde onzin die ze uitkramen, dan "moet" ik wel reageren

Ik wilde juist weten hoe jij de dingen ziet, met duidelijke argumenten en oplossingen. Daar heb ik enkele malen om gevraagd, juist omdat ik het interessant om verschillende meningen te horen. Maar zeg eens eerlijk, jij vindt allang leuk om mensen te "provoceren". Je bent stellig in je uitspraken en dat is IMO goed, maar als ik dan doorvraag vang ik bot. En dat vind ik jammer.
ik ben god niet, ook geen groene, en weet niet overal een goed antwoord.
Ik geef toe dat ik het niet weet, in tegenstelling tot sommige die na er 3 seconden er over nagedacht te hebben meteen resolute borrelpraat-oplossingen hebben.
De massahysterie en lynchgevoelens nemen dan hand over hand toe, jump-the-band-wagon, daar pas ik voor. DAAR reageer ik op. Dat dat iets is wat mensen niet willen horen, daar kan ik ook niks aan doen.

Deels vind ik het wel leuk om te provoceren. Bij recente discussies is het mij niet om het provoceren te doen. Maar bij sommige is heel weinig nodig om bloeddoorlopen haatreacties te ontlokken...
da's jammer, ik misgun niemand wat. Maar dan ook echt niemand.
 
Op vrijdag 01 november 2002 19:05 schreef GuZ het volgende:HO ho ho...
ik snijdt ze niet aan, probeer ze zelfs te vermijden...
maar soms gaan mensen te ver in de ongenuanceerde onzin die ze uitkramen, dan "moet" ik wel reageren
En dit topic dan? :P Je brengt het zelfs met "de VVD is hier toch populair hè?"

ik ben god niet, ook geen groene, en weet niet overal een goed antwoord.
Ik geef toe dat ik het niet weet, in tegenstelling tot sommige die na er 3 seconden er over nagedacht te hebben meteen resolute borrelpraat-oplossingen hebben.
De massahysterie en lynchgevoelens nemen dan hand over hand toe, jump-the-band-wagon, daar pas ik voor. DAAR reageer ik op. Dat dat iets is wat mensen niet willen horen, daar kan ik ook niks aan doen.
Veel van die reacties zijn "in the heat of the moment" en best begrijpelijk. Zitten vol woede en verontwaardiging, verontwaardiging die veel mensen voelen. Je moet niet iedereen altijd direct op hun woorden pakken maar proberen te achterhalen wat de achterliggende gedachte is. Zelf probeer ik de zaken genuanceerd te brengen maar ik snap precies waar de woede vandaan komt.

Deels vind ik het wel leuk om te provoceren. Bij recente discussies is het mij niet om het provoceren te doen. Maar bij sommige is heel weinig nodig om bloeddoorlopen haatreacties te ontlokken...
da's jammer, ik misgun niemand wat. Maar dan ook echt niemand.
Nouja, ik probeerde iig een niet-bloeddoorlopen discussie op gang te krijgen. Want het is een feit dat dit soort gesprekken overal voorkomen. Ja, ook bij borrels :)
 
Op vrijdag 01 november 2002 19:17 schreef Bananeman het volgende:En dit topic dan? :P Je brengt het zelfs met "de VVD is hier toch populair hè?"
ging primair over motorrijden, dus relevant...
Veel van die reacties zijn "in the heat of the moment" en best begrijpelijk.
Niet helemaal... als je achter je toetsenbord zit heb je alle tijd om je gedachten op een rijtje te zetten. Het is te makkelijk om met de hardste schreeuwers mee te brullen.

Ik begrijp de woede ook wel, voel die zelf ook, maar ik hoop toch dat de mens bereid is om alle facetten van een kwestie aan te horen, en niet alleen die dingen die ze willen horen. Je kan pas oordelen als je alle feiten kent.
 
Terug
Bovenaan Onderaan