VX 800 in onderdelen

Boos B

MF veteraan
8 mrt 2006
22.734
5
Breda
Te koop: VX 800 in onderdelen.

De motor is gekocht met de bedoeling om hem als donor te gebruiken voor een intruder 700. Echter, de onderdelen pasten niet goed en de ontvangende motor bleek zelf teveel problemen te hebben om dit project voort te zetten.

Helaas lag hij al uit elkaar, dus ga ik de onderdelen verkopen. Alles zit er nog bij. Ik zal een lijst met onderdelen hieronder gaan plaatsen, maar eerst eens foto's van maken.

Wordt vervolgt!

edit: mocht je dringend iets nodig hebben: PM me of mail op mijn hotmail adres (te vinden in profiel.)

Bouwjaar: 1998
KM stand:

De onderdelen (uit mijn hoofd even):
kuipdeel en tank (zwart / licht metallic) zien er nog prima uit. de tank heeft een deukje en een klein krasje.
Motorblok Compleet en werkend weggezet.
Frame plus kenteken.
Voorvorken nog zeer netjes, lekken niet.
stuur en schakelaars
Radiator
Ventilator
Tellerhuis
Stepjes
Zadel Nog supernetjes! Er zit geen scheurtje in en hij staat nog goed strak. De onderkant is ook nog mooi.
Setje wielen puntgaaf
Cardan as
Achterbrug
Lampunits
Knipperlichtjes Helaas is er van 1 lampje het kapje op de weg naar huis stuk gegaan.
de kabelboom
kruiskoppeling
Diverse klein grut

Remschijf en voorspatbord zijn verkocht
 
Laatst bewerkt:
De VX is uit 1998. Ik zal vanavond meer details plaatsen over de KM stand van het motorblok en dergelijke
 
En uiteraard foto's van de motor in beter tijden:

1211022726_61_FT299_img00005.jpg

1211022726_61_FT299_img00006.jpg
 
heb je toevallig ook nog de inlaten van de luchtfilterkasten? dat zijn zo die twee stukjes die je op de luchtfilters zet voor je ze in de luchtfilterkasten steekt. Ze hebben twee openingen en normaal is bij de 98 versie één van de twee openigen dicht binnenin. Als dat zo is, weet ik zeker dat het de juiste versie is, en kan ik wel het één en ander gebruiken.

laat maar weten
 
Sorry, ik was even offline van het weekend.

Ik heb het hele stuur nog compleet idd, dus ook de hendels met potjes. Ik weet inmiddels ook uit ervaring, dat die heel lastig te vinden zijn -O-.

PM voor meer informatie.
 
Laatst bewerkt:
Zo dit is wel een heel oud topic, maar toch ff reageren ;)

Is het motorblok van de VX nog compleet aanwezig? Zo ja, is er iets bekend over de kilometerstand en het oliegebruik?
 
Haha, nou in één keer meer gegadigden!

ik wil mijn VX weer een nieuw blokje geven, aangezien de huidige wel erg veel oliegebruik.
 
Kijk, dat is ook het betere werk! Alleen past dat zonder slijp en las werk zo slecht in mijn VXje ;)

Succes met bouwen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan