Wééér gecrasht, circuitdag te koop!

Acer1000

MF veteraan
31 mrt 2003
1.284
15
Den Haag
Fuckfuckfuckfuck.....ben al weer thuis van Croix...
Highsider in de snelste bocht van het circuit, ging weer behoorlijk hard eraf. Heb zelf niks (kneuzingen en morgen natuurlijk weer gruwelijke spierpijn (wat nu wel meevalt...) de motor valt opzich ook nog wel mee. Uitlaatje, kuipdelen, ruitje en rempomp en gashendel en wat spuitwerk. Baal echt nu....dit zou weleens einde seizoen kunnen zijn. Baan was glad opeens of toch te hard op het gas, wat ik niet denk, je gaat daar 140-150 en dan toch teveel gas geven?!?!?.....weet het allemaal niet, gewoon klote (Fabio kan gewoon niet rijden).....

Dus circuitdag dinsdag 17 augustus circuit Zandvoort te koop, 100 euro 06 24 606 405. Overzetten is geen probleem, Sander is mijn crashes nu wel gewend...... ;(
full
 
:( zeg ! balen voor je ....

waarom heb je er trouwens niet een paar valblokken opzitten ? (al kan ik me ook wel voorstellen dat die in dit soort gevallen ook niet veel uitmaken)

suc6 met het opknappen van alles
 
:( zeg ! balen voor je ....

waarom heb je er trouwens niet een paar valblokken opzitten ? (al kan ik me ook wel voorstellen dat die in dit soort gevallen ook niet veel uitmaken)

suc6 met het opknappen van alles

Je ziet wel meer die dat niet meer doen, valblokken. Bij sommige motoren kunnen ze scheuren veroorzaken in het frame, dan ben je nog verder van huis..

Jij hebt verder niets aan je frame en blok? Kom je goed mee weg dan, ziet er niet smakelijk uit nu! Suc6 drmee.
 
sjonge jonge...fabio...kutzooi man.. ;(
sterkte..maar weer dan...gelukkig is ie niet zo kapot als de vorige...
 
Ja, highsider in de snelle linkerbocht. Heb de rempomp al gevonden, nu nog kuipruitje en andere remschijven. Iemand? Snelgas zoek ik ook.....
 
Laatst bewerkt:
Als de weersvooruitzichten wat beter waren had ik hem graag van je over genomen maar het ziet er bagger uit :(
 
Zonde man....

Ik vond het wel een lekkere linkse... (enigste snelle bocht daaro)... We hebben daar de 14e ook gereden... voor de 1e keer.. lekker in the middle of nowhere.. met open pijpen...

Succes met het opknappen...
 
Schop! t.e.a.b circuitdag morgen 17 augustus Zandvoort..
Ja, zeker lekkere bocht! Iets te hard genomen misschien....weetnie...kan me niet schelen. Ik zorg nu weer dat die fiets beter wordt dan ooit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan