Waag je kans !! Ducati Desmosedici RR

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duccer 1098

MF veteraan
In memoriam
21 feb 2003
7.768
2
Belgie
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Ducati-Desmosedici-RR-D16-GP6-MotoGP-street-legal_W0QQitemZ130202187365QQcmdZViewItem?hash=item130202187365

zag er net een te koop staan...

wie er een wil kan hier zijn bescheiden bod plaatsen :X
 
Bod is 67 duizend dollares, met de huidige koers is dat ruim 44 duizend euri....kzou het er zelf niet voor over hebben, zelfs als ik het geld had liggen. :N
 
Zodra iemand hem in de huiskamer heeft staan natuurlijk... |(


:P


jah :)

of hij staat binnekort bij iemand anders te pronken B|

ben benieuwd wanneer die op slot komt te staan :P


waarom moeten alle leuke topic op slot trouwens |( en al die onzin mag blijven staan :Z

wie weet zwerft hier wel een rijke stinkerd rond die net te laat was met orderen en heb ik nu heel blij gemaakt...

voor jou is het natuurlijk nog te vroeg zo'n echte motor.. zie maar 's dat je van die 25kw afgeraakt eerst :W
 
Bod is 67 duizend dollares, met de huidige koers is dat ruim 44 duizend euri....kzou het er zelf niet voor over hebben, zelfs als ik het geld had liggen. :N



full
 
Morgen wordt de Desmosedici van de DCN uitgeleverd;

Hou 8 maart vrij want ze is er!! Onze Desmosedici RR

KOLDING 11, BARENDRECHT is die datum ‘the place to be’! Harm Heuvelman van Ducati Rotterdam zal dan om 15:00 uur officieel de sleutels van onze droomfiets overhandigen aan Ron Weber. Natuurlijk zijn alle clubleden hierbij van harte uitgenodigd om dit memorabel ogenblik zelf mee te maken. Slechts vier exemplaren in Nederland en YES!, wij hebben er één...

een van de weinige kansen er een in het echt te zien denk ik...
 
jah :)

of hij staat binnekort bij iemand anders te pronken B|waarom moeten alle leuke topic op slot trouwens |( en al die onzin mag blijven staan :Z

wie weet zwerft hier wel een rijke stinkerd rond die net te laat was met orderen en heb ik nu heel blij gemaakt...

voor jou is het natuurlijk nog te vroeg zo'n echte motor.. zie maar 's dat je van die 25kw afgeraakt eerst :W

Waarom kraak je hem meteen af met z'n 25kw? :P Hij vraagt, beetje sarcastisch waarschijnlijk, wanneer het topic op slot gaat omdat het toch geen topic is dat lang bovenaan blijft. Ding wordt verkocht, en dan is het feest voorbij.

Dan hoef je hem toch niet meteen belachelijk te maken met z'n 25kw? Of zie ik dat verkeerd?
 
Laatst bewerkt:
Waarom kraak je hem meteen af met z'n 25kw? :P Hij vraagt, beetje sarcastisch waarschijnlijk, wanneer het topic op slot gaat omdat het toch geen topic is dat lang bovenaan blijft. Ding wordt verkocht, en dan is het feest voorbij.

Dan hoef je hem toch niet meteen belachelijk te maken met z'n 25kw? Of zie ik dat verkeerd?

je ziet dat verkeerd :Y










|(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan