waag plein Alkmaar

Flame

MF veteraan
17 feb 2002
2.193
0
Schagen
Hoi,

Ik had vanmiddag op het waag plein een beetje lol.
Ik weet het is lullig om mede motor rijders uit te lachen maar toch.

Komt een ventje van ca. 25 met een fire-blade mans gassend het waag plein op, iedereen kijken van die maakt een lawaai. Vergeet de beste sukkel dat er langs het plein een paar houten bankjes staan en boem op ze plaat. moets toch effe lachen...
 
Vent had weinig schade, maar je weet zelf wel ga maar eens met langzame snelheid onderuit en de kuip schade is al flink.

Ook hier dus.. flinke kuip schade

/Rene
 
Eigenlijk is het altijd klote als je ziet dat iemand flinke kuipschade rijdt, maar soms is het toch wel grappig, doet me denken toen we met een aantal colllega's een weekend weg gingen, slecht weer en iedereen zette zijn motor op het grasveld met een stokkie onder zijn standaard, was er een met een BMW die zei dat dat wij dat iet moesten doen en zo, zette zijn motor zelf op het asfalt op de middenbok, blijkt zijn motor te zijn omgevallen omdat asfalt gewoon grind bleek te zijn, en was zijn standaard weg gezakt te zijn, lullig voor hem, maar soms hebben betweters dit gewoon nodig, was zijn motor op het gras omgevallen, dan had die geen schade gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan