Waalbandijk

Joep

Uilskuiken !
22 jun 2008
13.117
7.843
Druten
Ik wil graag een rondje Waal doen. Ik dan uiteraard over de waalbandijk en ik vroeg me af of er mensen hier ervaring mee hebben,
Behalve een gevulde tank, moet ik bijvoorbeeld veel rekening houden met zijwaartse wind? En hoe zit het met de muggenoverlast? Ik las een stukje over iemand die na X aantal km gewoon niks meer zag door zijn helm.
Tips zijn welkom!
 
Ik vind de zijwaartse wind en het aantal muggen/vliegen op de waalbandijk heel erg mee vallen! Alleen als het heel hard waait is het niet erg prettig, maar ook dan waait het niet echt harder dan ergens anders.. van tiel tot Nijmegen iig
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk het zelfde antwoord als voor de afsluitdijk-problemen van jouw

"Brother in Fear"................ SAAPPEL

zie: Geerd in "Afsluitdijk"

Alleen voor saaiheid invullen: Oppassen voor plotse knikken in de Waaldijk.............. *O*
 
Laatst bewerkt:
Een elektrische vliegenmepper op je kuip monteren zou je kunnen helpen met de muggenplaag.
 
Laatst bewerkt:
Vreemd dat motornavigatie geen rekening houdt met zijwaartse wind.
Misschien een gat in de markt voor TomTom.

:?
 
Pff... Het is echt komkommertijd op MF geloof ik B|

[me="Nejra"]dreigt er een aanval van "neerwaardse rugwind" van te krijgen :X [/me]
 
Laatst bewerkt:
Ik rijd zeer regelmatig over de waalbandijk. Wind heb ik me nooit aan gestoord eigenlijk dus met normale weersomstandigheden zul je er niet veel van merken. Muggen eigenlijk ook niet heel veel.

Maar je komt uit druten en nooit over de waalbandijk gereden?? :o T is voor mij zo'n beetje mijn vaste route op een zomeravond..
 
Laatst bewerkt:
Het is een doodnormale openbare weg waar duizenden mensen over rijden. Je kan je teveel zorgen maken en overal beren op de weg zien.
 
Er is vast een M-Fer te vinden die bereid is je (gas)handje vast te houden bij je ritjes.
 
Ik rijd zeer regelmatig over de waalbandijk. Wind heb ik me nooit aan gestoord eigenlijk dus met normale weersomstandigheden zul je er niet veel van merken. Muggen eigenlijk ook niet heel veel.

Maar je komt uit druten en nooit over de waalbandijk gereden?? :o T is voor mij zo'n beetje mijn vaste route op een zomeravond..

Natuurlijk wel ;)

Dit topic is tot leven gekomen doordat Wolves een topic opende welke een kopie was van dit topic: Afsluitdijk

Ik ben daar in meegegaan en heb dit topic geopend.

(vakantie he, dan is elke dag een vrijdag! O-) )
 
Laatst bewerkt:
De Waalbandijk is berucht onder motorrijders, vele zijn er gesneuveld. Het is de Bermudadriehoek in motorland. Sommige motorrijders zijn er zelfs verdwenen! :o

Als ik jou was, zou ik er niet heen gaan. Je bent je leven niet zeker... :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan