Waalwijk topic deel 1 !

hey, ik zwerf net n blauwe maandag rond op dit forum O-) , ook pas net m'n rijbewijs gehaald en motor :] gekocht dus (al wel ruim 1000 km gereden)... maare ik woon vlakbij waalwijk...in de gemeente Heusden...
Maare op welke dagen gaan jullie zoals rijden? en waar gaan jullie heen?

groeten Joost
full
 
hey, ik zwerf net n blauwe maandag rond op dit forum O-) , ook pas net m'n rijbewijs gehaald en motor :] gekocht dus (al wel ruim 1000 km gereden)... maare ik woon vlakbij waalwijk...in de gemeente Heusden...
Maare op welke dagen gaan jullie zoals rijden? en waar gaan jullie heen?

groeten Joost[afbeelding]

Vette monster hoor! :Y
Heel veel veilige km's toegewenst!

Er wordt nog niet echt vanuit dit topic gereden maar met meer leden, kan dat wel leuk worden ja!!

Gewoon lekker blijven posten met z'n allen hier!

:W
 
hey, ik zwerf net n blauwe maandag rond op dit forum O-) , ook pas net m'n rijbewijs gehaald en motor :] gekocht dus (al wel ruim 1000 km gereden)... maare ik woon vlakbij waalwijk...in de gemeente Heusden...
Maare op welke dagen gaan jullie zoals rijden? en waar gaan jullie heen?

groeten Joost[afbeelding]

Mooie motor ! Ik rij bijna alleen in de weekenden trouwens :)
 
Vette monster hoor! :Y
Heel veel veilige km's toegewenst!

Er wordt nog niet echt vanuit dit topic gereden maar met meer leden, kan dat wel leuk worden ja!!

Gewoon lekker blijven posten met z'n allen hier!

:W

Thanx, ben er erg trots op! de eerste 1200 km zitten er al op...
ik blijf t topic gewoon in de gaten houden wie weet he...

~Ernie81 schreef op 16 augustus 2007 @ 07:23:

Mooie motor ! Ik rij bijna alleen in de weekenden trouwens :)


Ik ben ook nog een weekend rijder vooral... da werken door de week verpest het iedere keer. Maar zo gauw t zonnetje zich laat zien of het enigzins droog is probeer ik savonds ff n uurtje te gaan rijden...
 
~
Thanx, ben er erg trots op! de eerste 1200 km zitten er al op...
ik blijf t topic gewoon in de gaten houden wie weet he...Heb je gister gespot in Waalwijk. Op snelweg naar mc donalds, je kwam van de total benzine pomp. Zat in de blauwe Ibiza cupra en haalde je in... Klopt dat?

:W
 
Heb je gister gespot in Waalwijk. Op snelweg naar mc donalds, je kwam van de total benzine pomp. Zat in de blauwe Ibiza cupra en haalde je in... Klopt dat?

:W

Zou kunnen dat je me gister gespot hebt... maar ik tank nooit bij total dus t lijkt me niet erg waarschijnlijk... Maar ben idd gister avond daar in de buurt geweest, maar let nooit op wat voor auto's ik inhaal }) of die mij inhalen (gebeurt nie vaak aangezien ik standaard 20 km te hard rijdt, uitgezonderd bij flitsers!!) ... zolang ik maar als eerste bij de verkeerslichten weg ben ;)
 
Nee, je kwam vanuit de richting total. Dus vanuit het centrum en reed langs de piet klerxs en bij stoplichten rechts de 100km weg op. Daar zat ik achter je en reed je toen voorbij hoor :P :Y :o

Mensen nog veel gereden hier?????
 
Nee, je kwam vanuit de richting total. Dus vanuit het centrum en reed langs de piet klerxs en bij stoplichten rechts de 100km weg op. Daar zat ik achter je en reed je toen voorbij hoor :P :Y :o

Mensen nog veel gereden hier?????

Ben nog terug van een ritje van ong 3000 km *D
 
Nee, je kwam vanuit de richting total. Dus vanuit het centrum en reed langs de piet klerxs en bij stoplichten rechts de 100km weg op. Daar zat ik achter je en reed je toen voorbij hoor :P :Y :o

Mensen nog veel gereden hier?????

Dat ben ik dan hoogst waarschijnlijk wel geweest ja. maare heb dat weekend nog wel wa gereden maar deze week nog nie...wat n bagger weer zeg ! M'n hoop is gevestigd op t weekend...heb nu eindelijk m'n hele bescherming compleet dus kan m'n bochten werk goed gaan oefenen.

Ben nog terug van een ritje van ong 3000 km *D

Das een best ritje geweest !!!
 
Dat ben ik dan hoogst waarschijnlijk wel geweest ja. maare heb dat weekend nog wel wa gereden maar deze week nog nie...wat n bagger weer zeg ! M'n hoop is gevestigd op t weekend...heb nu eindelijk m'n hele bescherming compleet dus kan m'n bochten werk goed gaan oefenen.Das een best ritje geweest !!!

Vakantie ;) :]

was het maar weer vakantie................... -O-
 
Laatst bewerkt:
Waarom steek je je middelvinger op? Als je het doet, doe dan tenminste je vizier open zodat iedereen kan zien wie die stoere vent is!


Goeie tip bedankt stoere vent!

Vraagje, waarom heb jij een gitaar spelende homo als afbeelding staan???? :X :X :X

MOTOR-forum is dit toch?????? :+ :W :W
 
Laatst bewerkt:
:^

ik ben nu eigenlijk wel verplicht om me te laten zien hier.
6 jaar in Waalwijk gewoond maar nu weer terug in Sprang-capelle (gem. Waalwijk :X )

weer een topic om in de gaten te houden :W

als je me spot, ik rij op deze.

[afbeelding]


Welkom!!!!


Mooie fiets man!!! :Y :Y :Y

Volgens mij heb ik je een keer bij de Spinder gezien, hij was toen net nieuw. Kan dat??
 
kan wel kloppen, motor is van maart 2006. ik ben toen tijdens het inrijden een paar
keer op de spinder geweest.
ik kom daar eigenlijk nooit meer sinds dat samenscholingsverbod
 
Dan meld ik me ook maar eens aan, weer iemand uit Wolluk :) De Maat van Soultrain hier ;)

wordt nog eens een echt topic vol wollukers hier :)

*O* *O*
 
Welke MFer hier rijdt er op een CBR ? Want dan ben je laatste gespot !
 
Laatst bewerkt:
nou is wolluk nie zo groot he :)
maar nou kom ik af en toe wel es langs gereden over de snelweg
maar nou zat ik me af te vragen,, waar rij je nou als je in waalwijk een bietje wil rijden :?
wat ik weet zitten er wel een paar lekkere rechte stukken in waar ge ffkes kunt gasse :P :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan