Waalwijk topic deel 1 !

nou is wolluk nie zo groot he :)
maar nou kom ik af en toe wel es langs gereden over de snelweg
maar nou zat ik me af te vragen,, waar rij je nou als je in waalwijk een bietje wil rijden :?
wat ik weet zitten er wel een paar lekkere rechte stukken in waar ge ffkes kunt gasse :P :Y

Industerie terrein bij de Mac misschien. Als ik ga rijden blijf ik eigenlijk nooit in Waalwijk.
 
MR HONDA woont ook in waalwijk, bij de mac, en ik alleen in t weekend!

en ik mag nog mee achterop ook. *O*

@ ster btw, t is een honda cbr
 
Laatst bewerkt:
MR HONDA woont ook in waalwijk, bij de mac, en ik alleen in t weekend!

en ik mag nog mee achterop ook. *O*

@ ster btw, t is een honda cbr


I Know; ik heb er zelf 1 gehad :P

Een Honda CBR600F om precies te zijn :)
 
Laatst bewerkt:
Het is niet zo heel erg druk in dit topic ;) Maar wel tof om te lezen, ik kom vaak langs Wolk, is een lekker wegje vanaf Tilburg, langs de Efteling en dan door die lekkere KD bocht de A59 richting Den Bosch op.

Ken ook wel wat mensen uit Waalwijk.....


Kent er iemand ene Roy Peijnenburg hier?? Zit die ook op MF? Rijdt volgens mij nu op een Thunderace..... Eerst een VFR, maar ongelukje gehad... -O-
 
Laatst bewerkt:
Het is niet zo heel erg druk in dit topic ;) Maar wel tof om te lezen, ik kom vaak langs Wolk, is een lekker wegje vanaf Tilburg, langs de Efteling en dan door die lekkere KD bocht de A59 richting Den Bosch op.

Ken ook wel wat mensen uit Waalwijk.....


Kent er iemand ene Roy Peijnenburg hier?? Zit die ook op MF? Rijdt volgens mij nu op een Thunderace..... Eerst een VFR, maar ongelukje gehad... -O-

Waar woont die Roy ??

Bij mij in de straat woont nl die eerst een zwarte VFR had en nu een zwart/grijze Thunderace......sinds een paar maanden ....overigens zit er op die Ace geen MF sticker maar die moet hij dan maar een paar deuren verderop komen halen ;)
 
Ja, dat zal die zijn dan, ik weet niet precies welke straat ie woont. Maar hij heeft tijdje een VFR gehad, was zwart en nu heeft ie sinds een maandje of 3 / 4 ongeveer een zwarte Thunderace.

Als je hem een keer spreekt ofzo, wij hem maar eens op dit forum ;)

Ik rij ook wel eens door Waalwijk heen, maar ik heb ook geen sticker (nog niet tenminste ;) ), dus als je een zwaar geluid hoort wat lijkt op een VTR met andere dempers, dan kan ik het best zijn *O*
 
Laatst bewerkt:
Ja, dat zal die zijn dan, ik weet niet precies welke straat ie woont. Maar hij heeft tijdje een VFR gehad, was zwart en nu heeft ie sinds een maandje of 3 / 4 ongeveer een zwarte Thunderace.

Als je hem een keer spreekt ofzo, wij hem maar eens op dit forum ;)

Ik rij ook wel eens door Waalwijk heen, maar ik heb ook geen sticker (nog niet tenminste ;) ), dus als je een zwaar geluid hoort wat lijkt op een VTR met andere dempers, dan kan ik het best zijn *O*


Ik schuif binnenkort wel even een briefje tussen zn kuipruitje met sticker :P

Ik rij doordeweeks op een ouwe groene NTV met kapotte demper rond en in de weekend over het algemeen met een zwarte Fazer.
 
Laatst bewerkt:
Ik schuif binnenkort wel even een briefje tussen zn kuipruitje met sticker :P

Ik rij doordeweeks op een ouwe groene NTV met kapotte demper rond en in de weekend over het algemeen met een zwarte Fazer.
Ja, koewl. Moet je maar effe hier melden als je dat gaat doen / gedaan hebt, dan contact ik hem wel effe dat ie die sticker erop moet plakken ;) Misschien keertje toeren met die kerel :Y

Ik zal opletten als ik jou een keer zie rijden. Let de laatste tijd best goed op stickers, dus je zult me wel opvallen. Ik zal zwaaien en spotten als ik je zie ;)
 
Laatst bewerkt:
Ja, koewl. Moet je maar effe hier melden als je dat gaat doen / gedaan hebt, dan contact ik hem wel effe dat ie die sticker erop moet plakken ;) Misschien keertje toeren met die kerel :Y

Ik zal opletten als ik jou een keer zie rijden. Let de laatste tijd best goed op stickers, dus je zult me wel opvallen. Ik zal zwaaien en spotten als ik je zie ;)

*D

En ik zal even melden als ik een brief heb "gepost"
 
ja ja er zijn er meer uit wolk .
die soultrain gaat lekker plat op landgoeddriesen baythe way
ik vaker wat van me laten horen
grt aaike
 
Hoi hoi, WELKOM


haha thnx... Jaja idd twee jaar geleden was het daar nog niet druk en op die rotonde had ik m'n eerste kneedown gemaakt.

Een rotonde is het makkelijkste om te oefenen!
 
Het is wel stil hier zeg............... ;)

Nog Thunderaces gespot in Wolk de laatste tijd??
 
Hai oma :W :W

Volgens mij kan dit topic beter dicht en voegen de Waalwijkers zich bij het Tilburg topic :? Daarbij is de topicstarter ook niet meer actief op MF.
 
Laatst bewerkt:
tijd voor un schupke docht ik zo mar wor. :Y

dus er zijn wel meer uit "wolluk"

maar ik heb wel zin om met meer een ritje te maken .

grt arjan :] :] :]
 
en nog een met een plaatje :} :}
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan