Waalwijk topic deel 1 !

Oooh een waalwijk topic ! Zat al te twijfelen of ik richting Tilburg, Breda of DB zou gaan :? :Z


you never Woluk alone :W
 
Veel mensen uit sprang zie ik, zijn er meerdere hier die hun rijbewijs bij Frits van Zelst gehaald hebben ?



:} :} :} :}
 
Ik heb geen les gehad van Frits, ik weet niet mee hoe de gozer heette waar ik rijles heb gehad. Het was in waalwijk een nieuwe rijschool toen. Oude lesmotoren, maar voor 500 gulden wel 10 rijlessen, examen en in 1 keer geslaagd. Toch een leuk koopje omgerekend €227!!!
 
wouw 227 euro haha! dat is in geen verhouding wat ik er een paar maanden terug voor neer geteld heb -O- _O-
 
Het tijdelijke leven in dit topic hebben we weer mooi de mond gesnoerd :+
 
Beetje gas erop hier in de topic!! Ik heb ooit wel eens een berichtje achtergelaten, maar het is zonde dat dit topic zo weinig wordt gebruikt, en er toch zoveel rijders in de omgeving zijn...

In het kort: ik ben Silvester uit Heusden (mag toch wel onder het waalwijk topic vallen)...
rijd een ER-6N uit 2006 (zwart-goud) en rijdt graag sportieve tourtochten.

hopelijk gaat het topic in de toekomst iets meer leven....
 
Kijk eens aan, een heus Waalwijk topic.. kom zelf uit drunen maar rijd regelmatig in, om en rond waalwijk en spreek als ik mensen tref voor motorfilmpjes ook vaak af vij de Mac! Mochten mensen hier interesse hebben, ik zoek voor de komende dagen / weken nog mensen die hun motor willen laten vereeuwigen in een mooi Youtubefilmpje :) Zie: Gezocht: Motoren & feedback (voor motorfilmpjes) en de links in mijn onderschrift!


Mzzl Gerard
 
Laatst bewerkt:
Haha Gerard jij bent ook overal aan het werven :P

O-) :9

Het is nu de laatste kans om nog wat beelden te maken voor het seizoen over is, heb deze weken vrij en nu nog mooi weer, dat gaat halverwegen september omslaan ben ik bang.. Dan zal er een stuk minder animo zijn en is het over met de hobby voor een paar maanden, dus ik spam hier en daar nog eens wat rond inderdaad ;)
 
Kijk eens aan, een heus Waalwijk topic.. kom zelf uit drunen maar rijd regelmatig in, om en rond waalwijk en spreek als ik mensen tref voor motorfilmpjes ook vaak af vij de Mac! Mochten mensen hier interesse hebben, ik zoek voor de komende dagen / weken nog mensen die hun motor willen laten vereeuwigen in een mooi Youtubefilmpje :) Zie: Gezocht: Motoren & feedback (voor motorfilmpjes) en de links in mijn onderschrift!


Mzzl Gerard

Als je nog een filmpje wilt maken over smerige motoren en juiste wastechnieken ben je bij mij aan het juiste adres :+ Daar zet ik graag mn motor voor bij de Mac en kom hem wel weer ophalen als hij gewassen is :P
 
Jah, toch allemaal weer wakker worden. Wat slecht dat 2012 nog op deze pagina staat!
Als er hier dan zoveel in de omgeving zijn ff wat meer laten horen.

Zijn er nog liefhebbers voor de megameeting 3 mei?
 
Jah, toch allemaal weer wakker worden. Wat slecht dat 2012 nog op deze pagina staat!
Als er hier dan zoveel in de omgeving zijn ff wat meer laten horen.

Zijn er nog liefhebbers voor de megameeting 3 mei?


de gene die rond waalwijk wonen zitten denk meer in het breda, tilburg of den bosch topic.

en ja bij goed weer rij ik denk wel naar de megameeting ja
 
Leeft dit topic nog? ....Misschien tijd om hier weer eens wat leven in te blazen...

Word er nog gereden in de avond...zie op andere topics ook maar weinig activiteit...

Greetzzz :] :] :] :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan