Waalwijk topic deel 1 !

Ernie81

Geblokkeerd account
22 apr 2007
396
0
Er worden bijna wekelijks ritjes gereden vanaf mac waalwijk, ik zie elke dag motoren hier rijden en we hebben niet eens een eigen topic |( Aansluiten bij het tilburg of breda topic is best leuk, maar Waalwijk en de dorpjes die er bij horen zijn groot genoeg voor een eigen topic :Y

dus....

Welkom in het "Waalwijk Topic" deel 1

Dit is dus waalwijk :

1185343218.jpg


Als je denkt je huis te herkennen op dit plaatje én je hebt ook nog eens een motorfiets...dan hoor je hier thuis :+

Verder is dit net zoals elk ander regio topic; beetje ouwehoeren en ritjes pannen bij mooi weer. Have fun *O*

Waalwijk Topic Members :

hier kan tzt een lijst komen met de posters hier :)
 
plattegrond_small.jpg


en dit is de meeste gebruikte afspreekplaats geloof ik : de mac :+
 
Laatst bewerkt:
en soms staan er hier ook motoren :) je kan er goed ijs happen :+

waalwijk.jpg


Nou iedereen die dit herkend mag zich nu wel in dit topic melden 8-)
 
waalwijk is toch gemeente tilburg _O- ;)

kom een keer in het tilburg topic kijken, zijn er geloof ik wel meer uit waalwijk
 
Heel herkenbaar!! Ooit gewoond (Sprang-Capelle), werk nog steeds in Waalwijk (die bank die de wielrenners sponsort, je kent 'm wel) maar woon in Den Bosch, dus meestal in dat topic te vinden... :W
 
Heel herkenbaar!! Ooit gewoond (Sprang-Capelle), werk nog steeds in Waalwijk (die bank die de wielrenners sponsort, je kent 'm wel) maar woon in Den Bosch, dus meestal in dat topic te vinden... :W


Banque Credit Agricole :? :X O-)


Tsja pijnlijk... Mag ik je eraan herinneren dat de Rabo-ploeg nog nooit positief op doping is getest?

*D :W

En mochten ze er ooit wel 1 pakken stoppen ze met het wielerplan (en terecht...)
 
:o een Waalwijk topic :o

Ik dacht dat wij aansloten bij Tilburg ?

Maar een eigen topic is ook leuk, al ben ik bang het een zielig lijstje van Waalwijk MFers wordt :P
 
Haha een Waalwijk topic...

Zal wel druk worden, maar onder het motto als er 1 schaap over de dam is volgen er meer, bij deze dan!

full





 
Alleen de snelle ;)

Maar het werkt niet echt he, wil niet vlotte met al die bikers hier :Z

Zal tegen m'n maatje zeggen dat hij zich hier ok ff moet melden :Y

:W
 
:) 15 jaar in Waalwijk gewoond maar rij nu in Helmond en omgeving.
Geef niet op er komen er van zelf meer groetjes Burdie :W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan