Waar beste en goedkoopste motorkleding?

Wieke Tingel Bartje

Die hard MF'er
24 apr 2007
785
0
Maldegem
Tja ik heb een nieuwe bike gekocht (eindelijk na jaren terug) en moet natuurlijk nieuwe kledij, handschoenen en boots.

Waar ben ik het beste en het goedkoopst ? in bikerszone of wim motors (10%)

Een helm die heb ik al van bij RAD ne Schubert C2. Hopelijk valt ie mee want mijn motor wordt pas geleverd op 7 mei.

Grtz
 
Waarom heb je niet meteen kleding onderhandeld bij je bike? Dan krijg je de meeste kortingen enzo. Voor de rest: ga gewoon lekker shoppen en passen, dan weet je meteen wat lekker zit enzo.

Succes.
 
wel dat was de onderhandeling bij Wim motors, 10 % en op enkele zaken 15 % maar ze hebben enkel Richa. Bikerszone is vele malen groter en schijnt goedkoper te zijn dan Richa zelf (fabriekswinkel). Vandaar. Bij RAD vond ik niet echt mijn gading
 
goedkoopst, 2ehands van internet

ik zou een beurs afwachten met mooie overjarige modellen, ik neem aan dat je een leren pak wilt?

dan heb je ook leren pijpen :+
 
ik heb liever stoffen pijpen, lol. Mijn motor zal voornamelijk dienen voor woon-werkverkeer, en ik vind persoonlijk stof nog iets meer hebben.
ik heb dus niet echt een leder-fetish, lol
 
Tja ik heb een nieuwe bike gekocht (eindelijk na jaren terug) en moet natuurlijk nieuwe kledij, handschoenen en boots.

Waar ben ik het beste en het goedkoopst ? in bikerszone of wim motors (10%)

Een helm die heb ik al van bij RAD ne Schubert C2. Hopelijk valt ie mee want mijn motor wordt pas geleverd op 7 mei.

Grtz

Ligt er aan wat voor kleding je wil
Leer / Textiel

bv Termaat in Nijmegen heeft een leuke voorraad

Als je iets kiest uit een oude collectie kan je bij iedereen wel korting krijgen.
10% vind ik niet echt veel

Ik zou als ik jou was eerst een keuze maken welk pak.
En vervolgen bij verschillende zaken kijken wat me dat pak zou kosten.
Bij de meste krijg je door de telefoon al korting.

Wat voor motor krijg je 07-05 ?

suc 6
 
het zal een CBF1000A7 worden die geleverd wordt. Full-option, behalve de valblokken dan.

voorkeur gaat uit naar textiel en heb bij RICHA wel een leuk ensemble gezien welk me bevalt. Al eens gepast ook, maar nog niet gekocht
 
waar ik motorlessen nam, daar verkochten ze ook kleding, helmen, handschoenen, jassen, broeken. tegen spotprijzen bekende merken.

zal niet elke rijschool hebben, maar misschien de moeite waard om een paar te bellen.
 
het zal een CBF1000A7 worden die geleverd wordt. Full-option, behalve de valblokken dan.

voorkeur gaat uit naar textiel en heb bij RICHA wel een leuk ensemble gezien welk me bevalt. Al eens gepast ook, maar nog niet gekocht

Mijn vorige pak was ook van RICHA, word niet op veel punten verkocht.
Neem anders een kijkje op een site voor verkoop punten
Dan ff bellen of mailen naar die punten met de vrag wat het pak daar kost.
Kom je vastgoedkoper uit dan die 10 %
Mijn ervaring is dat RICHA en Revit erg veel van elkaar weg hebben
Misschien is dat ook een optie voor je.
Revit heeft wat meer verkoop punten
 
bij brouwer in nijkerk is alles wel goedkoop. dit ivm bij elkaar geraapte bende en geen maatseries.
verder op het net: www.fcmoto.de en www.motorgoedkoop.nl
verder in het forum las ik dat honda motoren in a'doorn over de kop gaat. hou dit in de gaten ivm hoge kortingen.
 
heren ik ben een belgje, ik ga nu ook niet half west-europa gaan afrijden voor een pak, dan verrij ik er mijn brandstof aan !!
Maar wel bedankt voor de tips, misschien zijn ze voor iemand anders van nut
 
tja, ik bedoelde dus een goede motorzaak, waar ze een bepaald merk aan een goede prijs leveren buiten andere zaken. zo kan je een pak dat van fabriek af de prijs 250 euro heeft bvb ergens kopen voor 225, dat bedoel ik. hetzelfde pak voor de beste prijs, dat is mijn bedoeling.
 
seizoen is bij voorbaat verkeerd.
nu is alles wat met motorrijden te maken heeft ontzettend duur.

leuk voorbeeld:
kocht in de winter een jack+broek+rugprotector+sliders van hein gericke in leer voor 220 euro.
zelfde setje nu kost 400 euro.

een vriend van mij koopt motorkleding via marktplaats. had laatst sidi laarzen van 220 euro voor 50 euro. slechts een paar maal gebruikt en geen slijtage...

dus of nieuwe kleding via duitse zaken (louis of hein gericke) of marktplaats.
 
ok, ben ondertussen naar beiden geweest
bikerzone, uitgebreide keuze, doch niet alle maten meer aanwezig, gewoon fabrieksprijs, zéér weinig keuze aan boots, maar daartegenover staat dan weer grote keuze helmen, redelijk gericht naar de motorcrosser met oa acerbis
Wim motors, volledig gamma Richa, aangeduide prijs -10% alle maten voorhanden, vrij grote keuze boots. heb dan ook daar alles gekocht : richa vest, broek, handschoenen en boots van Oxar : alles tesamen een goede 650 euro armer
 
Terug
Bovenaan Onderaan