Waar betaal ik eigenlijk verzekering voor?!

poohbeer

MF veteraan
19 mei 2001
7.140
3
Grmbl, vliegt er net iemands gereedschap door m'n ruit (auto) op de snelweg..
ik dus effe verzekering bellen, ahja, is niet mijn gereedschap dus iemand anders is schuldig.
- Weet je waar het vandaan kwam?
° Uit de lucht, ergens voor me werd dat ding gelanceert en ik zat net tss 2 vrachtwagens, maar geen idee precies wie.
- Mmm, dan ben je er niet voor verzekerd
° Wat hallo? Ben je gek?! Waarborgfonds, de staat?! <- pooh zit teveel op NL forums
- Nee, je zal echt zelf moeten betalen.

grmbl, ik heb al te weinig centen en ben'k er weer 40000 (centen) kwijt.. ik BAAL :(
 
Niet all-risk verzekerd? Dan moeten ze (vrijwel) altijd uitbetalen, behalve bij opzet verzekerde.

Of WA-plus, kan je het misschien verhalen op stormschade (met een mooi verhaal).
 
gemeente aansprakelijk stellen. Die moeten de weg schoon houden! Daar betaal je tenslotte wegenbelasting voor!
 
Een golf van '89 laat'k niet allrisk verzekeren nee.
En in België kan je de schade blijkbaar niet op de staat/wegbeheerder/wie dan ook verhalen.. eikels :(
 
Bij de verzekeringsmaatschappij waar ik vakantiejob gedaan heb (in be) zit glasbraak in je brand en diefstalpolis, anders kan je het gewoon schudden...
 
ja moet je weer betalen voor de ander z'n teringzooi...


allemaal klootzakken zijn het,
ruim je zooi op en zorg dat niemand last heeft van je eigen akties!!!
 
Ach pooh, bekijk het van de zonnige kant: je hebt er iig weer een stukje gereedschap bij ;)

Dat stukkie gereedschap heb'k bij de eerste parking netjes in de vuilnisbak gesmeten.. Boven 120 km/uur ging me raam daar nog extra van kraken (ding ging dan van horizontaal naar verder dan vertikaal.. hefboomeffect op me toch al niet echt sterke voorruit meer dus).. geen lekker geluid.. dat kan'k je zeggen :/
 
Moet wat minder naar me broer luisteren denk\'k..
kostprijs: 150 EUR. Da\'s dus niet veel voor een dag vakantie :+
 
Ik begin de indruk te krijgen dat je niet voor het geluk geboren bent pooh...

In nederland heb je idd een fonds voor dit soort dingen... nah, je had er ook minder goed vanaf kunnen komen.
 
Je kunt dit in Belgie wel verhalen maar meestal is dat zo ingewikkeld en langdradig dat je heel de shit beter zelf betaald.

Heb ooit een alu velg van mijn auto kapotgereden op de E19 in Zemst(ook wel eens de startbaan naar Brussel genoemd) over zo n uitgeslepen langsgroef.

Klacht ingediend tegenover de aannemer: reaktie van de politie: ga eens een foto nemen om bij het dossier te doen, ja hallo op het linkse vak van de E19 een foto gaan nemen.

Heb nooit neer iets van gehoord

Begin toch sterk te denken aan immigratie naar Nederland ;)
 
Je kunt dit in Belgie wel verhalen maar meestal is dat zo ingewikkeld en langdradig dat je heel de shit beter zelf betaald.

Heb ooit een alu velg van mijn auto kapotgereden op de E19 in Zemst(ook wel eens de startbaan naar Brussel genoemd) over zo n uitgeslepen langsgroef.

Klacht ingediend tegenover de aannemer: reaktie van de politie: ga eens een foto nemen om bij het dossier te doen, ja hallo op het linkse vak van de E19 een foto gaan nemen.

Heb nooit neer iets van gehoord

Begin toch sterk te denken aan immigratie naar Nederland ;)

Verzekeringsmakelaar zei mij dat als je niemand hebt om de schul op te verhalen dat je\'t dan mag vergeten. Aangezien ik onmogelijk kan weten welke eikel dat geraadschap eerst heeft laten vallen...
En sjah, voor 150 EUR is het echt niet de moeite om verzekering in te schakelen.

PS: fototje van de E19 nabij zemst is toch makkelijk? Sta\'k gvd dagelijks aan te schuiven!
 
Verzekeringsmakelaar zei mij dat als je niemand hebt om de schul op te verhalen dat je\'t dan mag vergeten. Aangezien ik onmogelijk kan weten welke eikel dat geraadschap eerst heeft laten vallen...
En sjah, voor 150 EUR is het echt niet de moeite om verzekering in te schakelen.

PS: fototje van de E19 nabij zemst is toch makkelijk? Sta\'k gvd dagelijks aan te schuiven!

Dan ligt er bij deze een schone taak voor Pooh weggelegd :)
 
Dat van die foto is eigenlijk waar.

Hier was duds duidelijk wel een aansprakelijke nl. de aannemer maar aangezien meneer 2 km ervoor een oud veroest bord met werken er op in de berm had gesmeten mag hij dus blijkbaar maankraters beginnen graven op de snelweg.

Heel de klotezooi is gesepponeerd (betaal maar belastingen) :j

Een mens zou voor minder beginnen frauderen met zijn verzekering.

PS Wees in jou geval gelukkig dat je met de wagen was, met de motor had het mischien wel heel slecht afgelopen. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan