Waar blijven de stickers?!

Tensive

MF veteraan
14 okt 2001
5.754
0
Arnhem
Geloof dat Duderuud hierover ging...

Heb eens ergens in het verleden vernomen dat er MF-stickers zouden worden gemaakt. Die kunnen we dan achterop de auto (achterruit ofzo) of ergens op de motor (of helm) plakken. Leuk om zo eens mensen te herkennen onderweg!

Maarreh, waar blijven ze dan :?
 
aub:

ff mee naar een drukker en klaar

mf_sticker.gif
 
Jah, is wel het idee nog steeds ja!

Aangezien ik in ieder geval erg druk ben met het verder ontwikkelen van dit forum en het smoelenboek (samen met HGM en Bananeman), kom ik er niet aan toe.

Val Unstable er mee lastig! :)
unstable@motor-forum.nl als hij hier niet reageert :)
 
Jah, is wel het idee nog steeds ja!

Aangezien ik in ieder geval erg druk ben met het verder ontwikkelen van dit forum en het smoelenboek (samen met HGM en Bananeman), kom ik er niet aan toe.

Val Unstable er mee lastig! :)
unstable@motor-forum.nl als hij hier niet reageert :)

NEE IK HEB NIKS TE DOEN......tsjonge! :+

is onderweg, net als kleding enzo, alleen daar gaat gewoon tijd inzitten. We waren het er nl. al over eens dat we geen 10 Euro wilden betalen voor een sticker van 5 bij 10 cm. DUS, moeten we op zoek naar een goede oplossing!

(als je die hebt dan graag aanleveren: unstable@motor-forum.nl)
 
NEE IK HEB NIKS TE DOEN......tsjonge! :+

is onderweg, net als kleding enzo, alleen daar gaat gewoon tijd inzitten. We waren het er nl. al over eens dat we geen 10 Euro wilden betalen voor een sticker van 5 bij 10 cm. DUS, moeten we op zoek naar een goede oplossing!

(als je die hebt dan graag aanleveren: unstable@motor-forum.nl)

10 euro voor een 5x10cm sticker ?! Hoe kom je op zo'n rare prijs uit? Je kan ze echt wel veel goedkoper laten drukken, hoor!
En aangezien jij toch 'niks' te doen hebt, kun je wel ff uitzoeken waar het goedkoper is ;) .
 
Hier zijn een aantal websites van reclame bureaus / drukkerijen.

http://www.reclame.net/centrum (www.reclame.net/centrum)
http://www.relatiekado.com/ (www.relatiekado.com/) (stickers 1000x voor Eur 160)
www.maas-reclame.nl/ ff emailen voor info

Als iemand van het "management" ff belt weet je zo wat het kost. :)
 
10 euro voor een 5x10cm sticker ?! Hoe kom je op zo'n rare prijs uit? Je kan ze echt wel veel goedkoper laten drukken, hoor!
En aangezien jij toch 'niks' te doen hebt, kun je wel ff uitzoeken waar het goedkoper is ;) .
Als jij al weet dat het goedkoper kan, geef dan gewoon het adres of laat ze snijden.
 
Bij www.stickerkoning.nl staat een compleet prijsoverzicht van wat het kost. Is namelijk afhankelijk van de grote.

t/m 50 cm2
500ex € 95,-
1000ex € 118,-
2000ex € 170,-
3000ex € 213,-
5000ex € 324,-
10000ex € 495,-

Beter zo ?
 
Die www.stickerkoning.nl ziet er best interessant uit.

Een sticker van het motorforum heeft, naar mijn mening, voldoende aan een formaat van 20x5cm (dus 100 CM2).

De prijs is bij afname van 1000 stuks dan EUR 129,-. Het gaat hier dan wel om een sticker met één kleur. Overige kosten (zetkosten,etc.) zijn niet meegerekend (geen zin om te bekijken).
 
Terug
Bovenaan Onderaan