Waar carburateur interieur kopen?

Maat

Die hard MF'er
3 apr 2004
545
0
Groningen
Een dezer dagen gaan mijn carbs (nogmaals) een grote inspectie tegemoet. Ik heb een flauw vermoeden dat mijn naalden en of gasbuizen niet helemaal 100% meer zijn. Ik ben hier toe gekomen omdat mijn motor nog steeds slecht op het gas reageert, vanaf stationair even gas geven zorgt ervoor dat m'n toeren slechts heel langzaam weer terug zakken of soms helemaal blijven hangen(als de motor warm is.
Nu heb ik 2 vragen:

1. Wat is een goede methode om te kunnen kijken of dit soort onderdelen in je carbs versleten zijn?
2. Weet iemand een motorboer(omg. Groningen)of een internetwinkel waar ik deze onderdelen ALS IMITATIE kan kopen. Ik wil niks origineel want dan kan ik net zo goed en nieuwe motor kopen.

Ik leg met opzet even de nadruk op imitatie-onderdelen omdat ik al eerder aan de lijve heb ondervonden wat originele onderdelen voor en carb kosten.(150 euro voor 4 vlotternaaldjes!!!Exclusief de bijbehorende zittingen waar ze invallen!!! :( )

Misschien nog wel even handig om te vermelden is dat het hier een wonderschone,bejaarde suzuki GS850 '79 betreft.

Alvast bedankt voor de reacties.

ps Desnoods maak ik morgenavond even foto's van de verschillende(evt. versleten) onderdelen zodat de experts hun oordeel kunnen geven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan