Waar chatten jullie?

Naar aanleiding van het nachttopic gisterenavond ben ik eens wat gaan proberen met een chatbox. Heb nu iets draaien, weet niet of het wat is, maar mocht je willen chatten met andere MF-ers dan kun je het hier proberen voor zolang het duurt :) >> edit: offline. Zie andere link hieronder.

Disclaimer: MF Chat staat totaal los van de website motor-forum.nl :)

edit: Oh hey is het topic al zo oud :? :+
 
Laatst bewerkt:
Een aantal mensen meiden hebben zich al aangemeld zie ik :) Valt alleen nog niet zoveel te doen. Denk dat er 's avonds wel meer te doen is.
 
Naar aanleiding van het nachttopic gisterenavond ben ik eens wat gaan proberen met een chatbox. Heb nu iets draaien, weet niet of het wat is, maar mocht je willen chatten met andere MF-ers dan kun je het hier proberen voor zolang het duurt :) >> klik (andere)

Disclaimer: MF Chat staat totaal los van de website motor-forum.nl :)

edit: Oh hey is het topic al zo oud :? :+

En dan krijg jij al die wachtwoorden te zien.. :? :? O-) :?
 
En dan krijg jij al die wachtwoorden te zien.. :? :? O-) :?
Bakkie je kent me toch? -O- :P 1. Heb er duidelijk bijgezet dat het wachtwoord niet hetzelfde moet zijn als van MF. 2. Ik kan de wachtwoorden sowieso niet zien. 3. Hij is toch alweer offline :) (te traag) Als ik wachtwoorden nodig had dan had ik het wel anders gedaan :9

Ik hang nu rond op de chat genoemd door Fulleke. Straks maar eens ff rondspammen die chat, mag best wat drukker worden.

KLIK HIER VOOR MF CHAT
 
Bakkie je kent me toch? -O- :P 1. Heb er duidelijk bijgezet dat het wachtwoord niet hetzelfde moet zijn als van MF. 2. Ik kan de wachtwoorden sowieso niet zien. 3. Hij is toch alweer offline :) (te traag) Als ik wachtwoorden nodig had dan had ik het wel anders gedaan :9

Ik hang nu rond op de chat genoemd door Fulleke. Straks maar eens ff rondspammen die chat, mag best wat drukker worden.

KLIK HIER VOOR MF CHAT

Pff moet je eerst registreren :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan