Waar de rits van 'n motorpak laten repareren?

freakteacher

MF veteraan
9 jan 2006
2.246
38
Bemmel
Maat van me heeft de rits van z'n (Alpinestars) pak aan gort en wil daar een nieuwe in laten zetten. Nou heeft ie al van meerdere schoenmakers gehoord dat het pak te dik is voor hun machines om een nieuwe rist in te naaien.

Weet iemand een adres in de buurt van Arnhem/Nijmegen waar je dit (goed) kan laten doen.

Thanx alvast!
 
Maat van me heeft de rits van z'n (Alpinestars) pak aan gort en wil daar een nieuwe in laten zetten. Nou heeft ie al van meerdere schoenmakers gehoord dat het pak te dik is voor hun machines om een nieuwe rist in te naaien.

Weet iemand een adres in de buurt van Arnhem/Nijmegen waar je dit (goed) kan laten doen.

Thanx alvast!


Termaat in Nijmegen.
 
Wellicht eens navragen bij een motorhandelaar die ook kleding verkoopt.
Misschien kan de kledingleverancier hierin iets betekenen of heeft hij adresjes.
 
Bij ons in het dorp zit een Turkse atelier (kleermaker).
Steengoede, vriendelijke en snelle service.
Heb ook eens een rits op mijn lederen pak laten repareren bij hen.
En je betaald een goede/nette prijs.
 
Maat van me heeft de rits van z'n (Alpinestars) pak aan gort en wil daar een nieuwe in laten zetten. Nou heeft ie al van meerdere schoenmakers gehoord dat het pak te dik is voor hun machines om een nieuwe rist in te naaien.

Weet iemand een adres in de buurt van Arnhem/Nijmegen waar je dit (goed) kan laten doen.

Thanx alvast!
Bij ons Naaiatelier in Ede misschien :+ al ligt dat niet echt in de buurt .
In zowel Arnhem als Nijmegen zitten ook vast wel naaiateliers of kledingreparatiebedrijfjes...ffe in de gouden gids kijken.

gr Driver
 
ja dus..een heel goed adres zelfs:

in nijmegen in de stikke hezelstraat zit een chinees naaiattelier.... die hebben bij mij ook een rits aan mijn lederen broek gezet..

vanaf de markt gezien aan de rechterkant...

succes...

Kon zo ff telefoonnummer niet vinden in telefoonboek..
 
Ik zal 't allemaal 's aan 'm doorgeven.

Allemaal nogmaals bedankt.

Neem aan dat het zo wel genoeg is dus kan 'n slotje op!
 
http://www.dezilverennaald.nl/modules/content/index.php?id=4 (De Zilveren Naald in Veenendaal). Heb daar zelf zeer goede ervaringen mee. :Y
 
Ik heb ooit mn leren motortassen bij L'homme in Cuijk laten repareren. geen probleem voor hun. Was zelfs redelijk dik leer ook. Ze zijn ook niet duur en doen het werk goed.
Ze zitten rechts aan het begin van de grote straat, vlak voor de ingang van de winkelpassage.
 
In Twello zit een schoenmaker die zijn hand er niet voor omdraait, heeft voor mij al het nodige aan leren pakkies gedaan, tot grote trevredenheid van mij, en ook voor een hele nette prijs :Y
 
Het ligt er een beetje aan wat er stuk is.
Meestal is het sluitgedeelte(Runner) defect.

In dat geval bel of e-mail ik gewoon de Fabrikant (in mijn geval altijd YKK in Sneek) en vraag of ze me een nieuwe kunnen toesturen.
Heb altijd nog nieuwe toegestuurd gekregen zonder enige kosten.
In dat geval hoef je hooguit een heel klein stukje van de rits vrij te maken om de oude Runner te verwijderen en de nieuwe te monteren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan