Waar decibelkiller maken???

jappie

Die hard MF'er
4 apr 2004
599
0
onder de brug
Ik wil graag een decibel killer op maat laten maken voor mijn akrapovic einddemper. Weet iemand een adres ergens( liefst in de buurt van Arnhem) waar ze dit netjes kunnen.
 
Misschien bij Star Twin in Loenen?

Nee, neem anders gewoon een lege deobus, ventiel eruit en knip de huls af op lengte. Netjes opkloppen in je demper, om rand vouwen, tie-rap erom en dat scheelt zo 2 a 3 dB(a).... Simpel & goedkoop; zo heb ik altijd een setje wegwerpdB(a)killers paraat en het kost geen drol.

851 groeten, Peter
 
Bos maakt tegenwoordig DB killers in allerlei maten
Is een pijpje van ongeveer 20 tot 25 cm met sleuven erin ,doorsnede is denk ik 25mm
werkt prima en doordat je uitlaatgassen niet zo geknepen worden wordt je demper ook niet teheet
Ook nauwelijks vermogens verlies (ik heb van iemand gehoord die zo'n soort demper had dat ie een run zonder en met killer had gemaakt en dat het 1 pk scheelde)
 
er kan niet een standaard decibel killer in van akra omdat dit de racingline is en daar is geen killer voor. ik moet dus echt een op maat gemaakte hebben. Ik heb hem namelijk ook nodig voor op het circuit hij moet dus echt goed zijn. Misschien ga ik de deo een keer proberen en anders knal ik ff met demper naar loenen.
 
hallo effe een ander vraagje
Heb een org. uitlaat met niet zoveel geluid ,kan ik dan de DB killer er ook uit halen voor een mooiere sound.
Alleen èèn probleem ,die zit gepotnagelt ,hoe krijg ik dat later dan weer mooi afgewerkt.
 
hallo effe een ander vraagje
Heb een org. uitlaat met niet zoveel geluid ,kan ik dan de DB killer er ook uit halen voor een mooiere sound.
Alleen èèn probleem ,die zit gepotnagelt ,hoe krijg ik dat later dan weer mooi afgewerkt.
sound weet ik niet, is het een absorsie of reflectie demper?
popnagels? ff tang met nageltjes uit de vijfguldenbak van de gamma/praxis/enz vissen
lagen hier laatst zelfs bij de bp pomp
8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan