Waar een Hayabusa of ZX12R huren?

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
3
Raging R6 en ikke willen beide nog een keer op zo'n motor rijden, en hadden het plan om 1 van deze 2 (of beter nog, beide :9 ) fietsen eens een dagje te huren. :]

Wie weet een plaats/dealer waar ze dit speelgoed verhuren? Ook enig idee wat dit kost? :?

Mag je ermee Duitsland in?
 
Raging R6 en ikke willen beide nog een keer op zo'n motor rijden, en hadden het plan om 1 van deze 2 (of beter nog, beide :9 ) fietsen eens een dagje te huren. :]

Wie weet een plaats/dealer waar ze dit speelgoed verhuren? Ook enig idee wat dit kost? :?

Mag je ermee Duitsland in?

Hallo... je MOET ermee Duitsland in!!! }) }) })
 
Met twee weken rijbewijs op zak kon ik bij Motorama te Leeuwarden een ZX12 huren voor een weekend.

Vent was niet goed snik, zei ik toen |(
Zijn mensen die dat dan ook doen helaas (met 2 weken rijbewijs)

Motorama is net verhuisd, Ref.. Zitten nu t.o.v. de Zwette (meubelen) te Leeuwarden.
 
Met twee weken rijbewijs op zak kon ik bij Motorama te Leeuwarden een ZX12 huren voor een weekend.

Vent was niet goed snik, zei ik toen |(
Zijn mensen die dat dan ook doen helaas (met 2 weken rijbewijs)

Motorama is net verhuisd, Ref.. Zitten nu t.o.v. de Zwette (meubelen) te Leeuwarden.
Thanks Sander. Ik wist dat ze verhuisd zijn maar ik moet daar nog steeds eens kijken. Zal gelijk even informeren voor een ZX12R. :)

Ik mail je morgen (vandaag) wel weer ff...zondag :]
 
'k Zal morgen wel ff een nieuw record zetten. 'k Moest Pimp sowieso nog ff overtreffen (280) })

Vraagje, waar ga je heen om die snelheden te klokken? gewoon de gok nemen op de snelweg of naar een of ander lang en verlaten boerenlandweggetje?.. of gewoon een eind rijden en dan in duitsland op de autobahn even gassen? - persoonlijk wordt ik al ontiegelijk nerveus als ik 20 seconden volgas rijdt (165 hehe) maar een bekeuring van 245 euro heeft dan ook zo'n effect
 
Ik heb een jaar of wat geleden een Hayabusa gehuurd bij KAV (www.kav.nl). Maar het lijkt er op dat ze nu geen motoren meer verhuren.
Ik ben er toen inderdaad mee naar Duitsland geweest. })
 
Ik heb begrepen dat ze geen motoren boven de 135Pk meer mogen verhuren. Bv bij www.silverline.nl is de SP1 de zwaarste motor die je kunt huren. Die nieuwe ZZR1200 is een gedowntunede versie uit Frankrijk (vertelde die kerel van Silverline mij!
 
Rev. gooi je wel ff een rugzak om je schouders met een zootje bakstenen erin, anders waai je er volgens mij af :+
 
Ik heb begrepen dat ze geen motoren boven de 135Pk meer mogen verhuren. Bv bij www.silverline.nl is de SP1 de zwaarste motor die je kunt huren. Die nieuwe ZZR1200 is een gedowntunede versie uit Frankrijk (vertelde die kerel van Silverline mij!

Lijkt me vreemd want bij MVM kan je de nieuwe R1 huren (152 PK) en er zijn zat Blades te huur, die hebben ook meer dan 135 peekaas.


Dus....
 
Kheb net even bij Motorado in Leeuwarden gekeken (Kawa en Triumph dealer) en daar stond een gave ZX12R, zwart met goud. :9~ :9~ :9~

Helaas verhuurden zij die niet, een ZX9R was het snelste.

Bedankt voor alle info. :)
 
:9~ :9~ :9~ :9~
332KMH.jpg
 
Kheb net even bij Motorado in Leeuwarden gekeken (Kawa en Triumph dealer) en daar stond een gave ZX12R, zwart met goud. :9~ :9~ :9~

Helaas verhuurden zij die niet, een ZX9R was het snelste.

Bedankt voor alle info. :)

Maak gewoon een lange proefrit op die ZX12R. Is nog goedkoper dan huren ;)
 
Revolution stond die ZX12-r er ook nog buiten waarvan de hele rechterkant niet al te mooi meer van was ?? ( beetje helemaal total loss )

Zelf ben ik geen Fan van motorado ben liever bij motoport.
 
Revolution stond die ZX12-r er ook nog buiten waarvan de hele rechterkant niet al te mooi meer van was ?? ( beetje helemaal total loss )

Zelf ben ik geen Fan van motorado ben liever bij motoport.
Ik heb geen ZX12R met schade gezien daar? :?

Deze (nieuwe) zwarte stond in de showroom en er stond nog een groene, maar dat was het model van vorig jaar en die was niet nieuw dacht ik.

Wel een mooi pand hebben ze nu. Motoport ben ik ook nog even geweest, altijd wel een aardige zaak maar ik kom toch nog het liefst in Dokkum, die dealer (Bernard motoren) ben ik supertevreden over. Klein maar fijn, die zaak. :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan