waar een laser dealer?

aoleks

MF veteraan
19 dec 2007
5.167
2
Tilburg
hallo allemaal!

ik zoek een laser exhaust dealer ergens in de regio tilburg, verder mag ook als ik maar niet naar het noorden moet voor een uitlaatpijp :). ik ben namelijk op zoek naar de laser x-treme exhaust 2-2 voor de sv650s. hier een foto:

DPTN_SUZ_SV650_RSB.jpg


het gaat mij om de prijzen en het geluid, dat zou ik "live" willen luisteren.

alvast bedankt
 
hallo allemaal!

ik zoek een laser exhaust dealer ergens in de regio tilburg, verder mag ook als ik maar niet naar het noorden moet voor een uitlaatpijp :). ik ben namelijk op zoek naar de laser x-treme exhaust 2-2 voor de sv650s. hier een foto:

[afbeelding]

het gaat mij om de prijzen en het geluid, dat zou ik "live" willen luisteren.

alvast bedankt

Ik ken wel iemand die dat nu op zijn motor heeft, maar die woont in Den Haag.
Klinkt wel erg netjes :Y
 
hallo allemaal!

ik zoek een laser exhaust dealer ergens in de regio tilburg, verder mag ook als ik maar niet naar het noorden moet voor een uitlaatpijp :). ik ben namelijk op zoek naar de laser x-treme exhaust 2-2 voor de sv650s. hier een foto:

[afbeelding]

het gaat mij om de prijzen en het geluid, dat zou ik "live" willen luisteren.

alvast bedankt

Groenevelt Motoren in Son kan je daar wel mee helpen: [NORML]http://www.groeneveltmotoren.nl/[/NORML]

Met de prijzen dan hè, voor het geluid zal je iemand moeten vinden die ze eronder heeft.
 
Laatst bewerkt:
Moet je het nog wel laten afstellen. De prijs daar van kan volgens mij erg verschillen. Even de search gebruiken.
 
laten afstellen? een uitlaatpijp is toch gemaakt voor een bepaalde motor, of niet dan?
 
Klopt maar de afstelling is wel anders. Hoe het technische precies zit weet ik niet maar komt volgens mij mede doordat de druk anders is. Volgens mij hoef je met een nieuwe demper niet altijd te laten afstellen maar met een heel systeem wel.
 
maar goed, dat bespreek ik met de dealer wel... nou nog kijken of de sv650s iets voor mij is :). nog een keer bedankt ;)!
 
krijg je als je te snel keuzes maakt en je alleen maar naar de achterband dikte kijkt :D!
 
oh ja, nog een vraagje. kan je met zo'n uitlaat een passagier meenemen? of is er dan geen plaats meer voor? :D
 
Maatje van me heeft deze uitlaat onder zijn SV hangen......duopassagier is geen probleem!
 
Ik ben ook van plan om ooit een duo-uitlaat zoals deze op mijn SV te zetten. Via google kwam ik op de volgende site uit, die (voor zover ik gevonden heb) het goedkoopst is (€ 502,99):
http://www.siccamasales.nl/ Met een beetje klikken kom je hier uit.

Dit is niet dichtbij, maar wel een idee als je hem al bij iemand gehoord/gezien hebt en zeker weet dat je 'm wilt kopen.

Heb alleen geen flauw idee of deze uitlaat eigenlijk wel E-gekeurd is. Suzuki heeft de SV650s naast de Yoshimura uitvoering af-fabriek ook als speciale "Laser Xtreme" uitvoering verkocht en zou je zeggen dat deze dus wel goedgekeurd is. Maar kijk je bij de product sheet op de site van Laser, zijn de bolletjes bij "approved" niet gevuld wat zou betekenen dat 'ie niet goedgekeurd is, toch ?

Gr. Dave.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook van plan om ooit een duo-uitlaat zoals deze op mijn SV te zetten. Via google kwam ik op de volgende site uit, die (voor zover ik gevonden heb) het goedkoopst is (€ 502,99):
http://www.siccamasales.nl/ Met een beetje klikken kom je hier uit.

Dit is niet dichtbij, maar wel een idee als je hem al bij iemand gehoord/gezien hebt en zeker weet dat je 'm wilt kopen.

Heb alleen geen flauw idee of deze uitlaat eigenlijk wel E-gekeurd is. Suzuki heeft de SV650s naast de Yoshimura uitvoering af-fabriek ook als speciale "Laser Xtreme" uitvoering verkocht en zou je zeggen dat deze dus wel goedgekeurd is. Maar kijk je bij de product sheet op de site van Laser, zijn de bolletjes bij "approved" niet gevuld wat zou betekenen dat 'ie niet goedgekeurd is, toch ?

Gr. Dave.

Ik heb ook naar die zg. productsheet gekeken, ze noemen de uitlaaat ook 'streetlegal' in plaats van 'approved'. Dit betekent dat hij niet te luid is voor op straat, maar dat ze de uitlaat niet bij de RDW/TÜV/enz. hebben laten homologeren. Ze hebben hem zelf gemeten op 92db t.o.v. 90db met de standaard demper. Daar kun je gerust mee gaan rond rijden in Nederland.
 
Terug
Bovenaan Onderaan