Waar en hoe slaapt jouw beauty?

buiten, op het parkeerterrein, onder een boom waar veel eksters zitten te schijten :)
 
Mijne staat achter de voordeur, nèt genoeg ruimte daar om nog gewoon de trap omhoog te kunnen nemen.

buiten, op het parkeerterrein, onder een boom waar veel eksters zitten te schijten :)

Maar je motor ligt naast je in bed? ;)
 
Laatst bewerkt:
In de garage, naast de scooter van me kleine zusje... Past gemakkelijk en kan hem zo naar binnen/buiten rjiden en staat ie altijd droog.. Zet hem overigens ondanks dat ie in een afgesloten garage staat ALTIJD op stuurslot en remschijfslot! (je weet maar nooit)
 
Ik zit nog op foto's van bijvoorbeeld Roy 'R' en Paul851 te wachten :9

Daar weetik van dat hun Italian beauties namelijk ook als huiskamer inrichting dienen :+

Mijn schatjes, staan:

'86: in onderdelen op de zolder van de schuur.
'87: half in mekaar achter de schuur onder het afdak.
'88: in de schuur onder een laken.

:)
 
die van mij slaapt gewoon op de stoep, ik gebruik hem zo vaak dat ik geen moeite ga doen om hem in de schuur geprutst te krijgen. (wat ook niet zou passen :( )
 
Och... mogelijk maak ik een redelijke kans als ik een beetje ga rondspeuren in Heist-op-den-Berg - Schriek

Onderschat internet niet...
:^
Maakt mij verder niks uit, maar je bent minder onvindbaar dan je denkt.
Zomaar een voorbeeld:
www.nu.nl/internet/2084146/veel-prive-informatie-tieners-internet.html
 
later als ik groot en rijk ben krijgen de motoren een garage.. we hebben er dus 2 nodig O-) 1 voor mijn motoren en 1 voor die van Wolve O-) *D
 
Volgens mij ben jij de gene die em niet begreep ;)
als het als een 'grapje' was bedoeld, was hij niet echt 'grappig'..
random 'bashen' van iemand die je niet irl kent is niet echt mijn ding :) sorry :)
 
Laatst bewerkt:
als het als een 'grapje' was bedoeld, was hij niet echt 'grappig'..
random 'bashen' van iemand die je niet irl kent is niet echt mijn ding :) sorry :)

vind je 't niet grappig als hij zich afvraagt wanneer je beauty onder de boom staat je motor wellicht bij jou verblijft??

hoeveel motoren heeft jou partner trouwens in een beetje garage passen er toch wel een stuk of 4

de mijne staat op afstand (helaas) in een garage van familie samen met nog een motor en meestal nog een koekblik.
 
In een rustig hoekje van de tuin, onder een afdakje en met een lekkere warm hoes erover heen. :)
 
Ik ben heel vaak gedoemd het beest buiten onder een zeiltje neer te zetten gezien ik een broer en een vader heb die ook motorrijden. En ja, als die broer er vaak 2 of 3 heeft staan is het vol in het tuinhuis :(

Wordt tijd dat hij eens die dingen meeneemt naar zijn eigen huis :P

Maarja, die k*tgemeente wil niet dat hij een tuinhuis bouwt :r
 
als het als een 'grapje' was bedoeld, was hij niet echt 'grappig'..
random 'bashen' van iemand die je niet irl kent is niet echt mijn ding :) sorry :)

Goed, een speciale uitleg...

Met beauty bedoelt hij dus ze vriendin. Die slaapt onder de boom.
Zn echte schatje, zn motor dus, slaapt naast m in bed.

OT: In een speciale kooi voor motoren en scooter, waar ik gisteren heel wijs mijn sleutels in heb laten zitten ....
 
Laatst bewerkt:
Waar: bij mij thuis met een zeiltje er over.
Hoe: erg lekker, ze wil alleen 's ochtens niet altijd even graag.
 
vind je 't niet grappig als hij zich afvraagt wanneer je beauty onder de boom staat je motor wellicht bij jou verblijft??

hoeveel motoren heeft jou partner trouwens in een beetje garage passen er toch wel een stuk of 4

de mijne staat op afstand (helaas) in een garage van familie samen met nog een motor en meestal nog een koekblik.
nou, dan vind ik 'm nog steeds niet echt grappig, eigenlijk, maar dat zal mijn fout wel weer zijn.

en we hebben er nu allebei 2, maar we willen natuurlijk wel de ruimte hebben, dus gewoon een garage per persoon O-)
 
Ohjee, pas op ik bash niemand !

Maar zie ook nu pas dat je een vrouwspersoon bent, en vriendjes worden doorgaans ook niet aangeduid met beauty natuurlijk (doet mijn vriendin niet iig... :/)

En ik maakte ook dezelfde "fout" in mijn post, met "de mijne" bedoel ik natuurlijk m'n moto :)

En dat mensen m'n grapjes niet leuk vinden heb ik wel vaker ;)

óntopic: ben overigens vet blij dat ik m'n motor binnen neer kan zetten... al die topics over gestolen motoren... :/
 
Laatst bewerkt:
Ohjee, pas op ik bash niemand !

Maar zie ook nu pas dat je een vrouwspersoon bent, en vriendjes worden doorgaans ook niet aangeduid met beauty natuurlijk (doet mijn vriendin niet iig... :/)

En ik maakte ook dezelfde "fout" in mijn post, met "de mijne" bedoel ik natuurlijk m'n moto :)

En dat mensen m'n grapjes niet leuk vinden heb ik wel vaker ;)

óntopic: ben overigens vet blij dat ik m'n motor binnen neer kan zetten... al die topics over gestolen motoren... :/

Ik vond hem wel grappig en snapte hem in 1x..... krijg ik nu een koekie

:+ ;)
 
Redrider013.jpg

full

droog, warm, ruim en in goed gezelschap ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan