Waar en hoe slaapt jouw beauty?

eddy0497

MF veteraan
28 jul 2009
3.360
3
werkplaats achter in de tuin
Mss is er al wel eens een topic over gestart, maar indien niet zou ik graag is zien hoe de meeste motoren gestald zijn. Bij mij is het eenvoudig en klein maar kan er mee leven. Juist in de winter is het minder aangenaam daar het daar nogal aan de frisse kant kan zijn
full
 
Je weet dat motoren het in principe niet koud kunnen hebben he? :?

Mijnes staat een stuk krapper trouwens, met nog een trapfiets ernaast. Da's wel zo gezellig, hebben ze nog wat te kletsen he :)
 
Laatst bewerkt:
Tja, die van mij staat gewoon in m'n voortuintje... in weer en wind.

Maar dat kan een x11 toch wel hebben! 8-)
 
Lekker handig om dit soort dingen op een openbaar forum te posten... :N
 
hij stond altijd bij mijn ouders in de garagebox, met voldoende ruimte. ivm ruimtegebrek staat hij nu bij mijn vriendin thuis, buiten maar wel onder een goede partytent. binnenkort staat hij bij mijn eigen huisje in de schuur (als ik de draai daar kan krijgen)
 
Samen met een ander italiaans iets in een lekker warme garage. Kunnen ze lekker Italiaans babbelen voor t slapen gaan ;)
 
In de kelderbox. Is eigenlijk niet gemaakt voor een motorfiets, maar na een paar keer draaien en steken lukt het me om mijn fietsie erin te wurmen. Ik vind het best. Staat lekker droog en warm.

Grtz.
 
das natuurlijk iets anders,je moet er je adres en alarmcode niet bijzetten natuurlijk en diegeene die aan zo'n plaatje kunnen zien waar en bij wie het is, dat zijn er dan toch uit je vrienden- of burenkring en daar zal dit topic niet veel aan veranderen. :Y

Och... mogelijk maak ik een redelijke kans als ik een beetje ga rondspeuren in Heist-op-den-Berg - Schriek

Onderschat internet niet...
 
In de winter kan ik de motor gewoon lekker warm en droog binnen zetten. Als hij niet binnen staat staat hij buiten maar dan ook overdekt en redelijk warm. (parkeerplek voor de deur) in appartementen complex.

full
 
In de te krappe schuur met 3 fietsen en een hoop rotzooi:

full


Oh ja, de helmen en zo liggen gewoon in huis nu (dit was net na de verhuizing en er was nog geen ruimte gemaakt ;) )
 
Topic titel bracht me even op het verkeerde been...... B|

Vroeg me al af waarom je wilde weten waar mijn beauty slaapt en hoe.
Blijkt het om stalling van je motorfiets te gaan. :+
 
Nu gewoon op de oprit voor de deur met een goede hoes eroverheen. In de winter staat die onder de carport bij de overburen met een hoes eroverheen. Maar dan rij ik er nog steeds regelmatig op dus dat is niet echt een winterstalling, anders had ik ergens een verwarmde ruimte gezocht.
 
normaal gewoon op de oprit, en met slecht weer een goede hoes er over heen.
Deze winter wil ik achter een pekelfietsje aan en dan gaat mijn grote vriend gezellig bij mij overwinteren in de woonkamer. (toch voordelen aan het vrijgezel zijn....)
 
Bij mij voor de deur met hoes ongeacht het weer.

in de winter staat mijn vrouw's fiets gestald in een stadsverwarming hok met dekentje :z .

als het erg bar is dan zet ik de mijne ook binnen maar alleen als er een pak sneeuw dreigt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan