Waar en wat koop jij online??

Tombaman

MF'er
9 jan 2003
137
1
België
Ik denk dat de meeste motorrijders wel prijsbewuste kopers zijn en meestal wel eens verder kijken dan hun neus lang is...

Waar en wat koop jij online??

BV.
Heb onlangs een paar Alpinestars SMX-plus laarzen opgemerkt op WWW.motorgoedkoop.nl voor 222 Euro.. Kosten bij de dealer +- 260 Euro...

Onderdelen allerhande... www.ebay.de...
 
vrtje en ikke hebben ook de smx goretex plus gekocht bij motorgoedkoop a 217 euri alleen was 2 jaartjes geleden, ook sloten en dergelijke kleding en onderhoudsmiddelen koop ik bij safe rdam, misschien ietsje duurder maar krijg zelf korting daar op onderhoudsmiddelen en meestal altijd op voorraad! Heb afgelopen weekend nog tsubaki gold chain voor vrtje gekocht!
 
Benzine en drank uit duitsland, net als mijn ex, die heb ik ook uit duitsland O-)
Gisteren nog wat besteld via louis.de voor de motor
 
ik koop bijna alles online, ik heb gisteren nog pizza's online besteld, en verleden week heb ik nog een nieuwe digitale camera ( Panasonic FZ20 )gekocht :9~
 
Alles wat ik op het net goedkoper kan krijgen ;)
Digi-camera/computerzooi e.d. kijk ik altijd via tweakers.net welke webshop het goedkoopste aanbiedt en vergelijk dat met de prijzen in de winkels.

Motoronderdelen e.d. via Louis.de, Roakama, marktplaats, Ebay.de
 
Vandaag mijn tandwiel/kettingset binnen. Besteld via Ebay.de bij s-mot.de. Kost 75euro+15 verzendkosten. Ik krijg een Iris (525 htp) ketting en JT tandwielen> Makkelijk was ook dat ik voor een wat groter achtertandwiel kon kiezen, dit is ook de reden dat ik het setje gekocht heb. Bij safe zou ik (wel met een d.i.d, de goedkoopste)iets meer dan 150 kwijt zijn. Moest er wel 7 werkdagen op wachten en betalen is via een vriend die Paypal heeft gegaan
 
http://www.silmotor.net/

Heb in het verleden een SIL uitlaat op mijn CB-tje geplaatst... Maakte hels lawaai en was van een prima kwaliteit en niet zo heel duur...

Sommigen verklaarden me zelfs dat de Sil uitlaten uit dezelfde fabriek komen als die van Termignoni
 
Terug
Bovenaan Onderaan