Waar gaan de beta rijders heen voor onderhoud/reparatie

Snelle Henkie

MF veteraan
17 dec 2003
2.372
35
Delfzijl
Beta 350 RR uit 2021 met nog geen 20 uur loopt niet goed. Ding draait stationair. Maar niet mooi. Bij gasgeven gelijk uit. Met moeite krijg je hem op toeren. Is niet mee te rijden iig.
Het zou de gasklepsensor zijn. Die is vervangen voor een nieuwe. Probleem blijft. Welke motorzaak kan Beta uitlezen/ repareren. Liefst in het noorden.
 
Ik zoek eigenlijk iets meer in het noorden. Femon heeft de tip gegeven dat het de gasklepsensor zou zijn. Dit klopte dus niet bleek na vervangen. Ikzelf kan niks uitlezen. Wie wel?
 
Beta 350 RR uit 2021 met nog geen 20 uur loopt niet goed. Ding draait stationair. Maar niet mooi. Bij gasgeven gelijk uit. Met moeite krijg je hem op toeren. Is niet mee te rijden iig.
Het zou de gasklepsensor zijn. Die is vervangen voor een nieuwe. Probleem blijft. Welke motorzaak kan Beta uitlezen/ repareren. Liefst in het noorden.Heb je de
Heb je de nieuwe gasklepsensor afgesteld ?
Ik weet niet zeker dit voor een Beta moet, maar bij bv een BMW moet je de sensor na montage afstellen met een multimeter. Hij moet dan op een bepaalde Ohmse waarde afgesteld worden. Gevolg als je dat niet doet zou dat kunnen resulteren in de klachten die jij hebt.
 
Zou alleen een Beta dealer een Beta kunnen uitlezen? Of net als bij auto's dat een universeel bedrijf alle merken kan uitlezen?
 
Ik was even benieuwd of iemand ervaring heeft met Naaldwijk Scooters specifiek op enduro-gebied? Ik ben altijd wat huiverig voor zaken die cross of enduro niet als hun hoofdactiviteit hebben maar het 'er bij' doen. Maar dat kan volkomen onterecht zijn natuurlijk.
Ze hebben best wat nieuwe Beta enduros op voorraad staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan