Waar gaan jullie naar toe?

FireFoz

Die hard MF'er
30 aug 2003
475
0
Arnhem
Aanstaande zaterdag wil met mijn vriendin gaan rijden, maar nou vroeg ik me af waar jullie zoal naartoe rijden als je een stukje/dag gaat rijden. Ik zit al te denken aan een kasteel, park, misschien een grote winkel (tuincentrum oid, iets wat je niet in de buurt hebt), of iets anders waar je redelijk makkelijk met een motor-pak kunt lopen en waar je motor ook niet meteen gejat wordt :P

Dus wat zijn leuke plaatsen om naar toe te rijden? :) (Ik woon overigens omgeving arnhem, maar alle plekken in het land zijn welkom natuurlijk:) )
 
Aanstaande zaterdag wil met mijn vriendin gaan rijden, maar nou vroeg ik me af waar jullie zoal naartoe rijden als je een stukje/dag gaat rijden. Ik zit al te denken aan een kasteel, park, misschien een grote winkel (tuincentrum oid, iets wat je niet in de buurt hebt), of iets anders waar je redelijk makkelijk met een motor-pak kunt lopen en waar je motor ook niet meteen gejat wordt :P

Dus wat zijn leuke plaatsen om naar toe te rijden? :) (Ik woon overigens omgeving arnhem, maar alle plekken in het land zijn welkom natuurlijk:) )

Wat denk je van heel dichtbij:
- De Posbank
- De Achterhoek
- Langs en in de buurt van IJssel

Beiden hebben werkelijk geweldige stuurweggetjes en ook nog een mooie omgeving...altijd genieten :}
 
Superbikes in Assen, maar denk niet dat je dat bedoeld.
Verder zou ik lekker blijven rijden, denk dat het erg warm is om in je pak in een of andere tuincentrum te lopen.
 
Weet wat jij moet doen? Naar de Kamer van...

Juist, daarheen dus. :+
 
Posbank was een van de grootste teleurstellingen die ik op de motor heb meegemaakt.

Waarom moet je een doel of vooraf geplande route hebben?
Gewoon gaan rijden en zomaar weggetjes inslaan waarvan jij denkt "Hee dat zou wel eens wat kunnen zijn". Soms vind je iets geweldigs, soms kom je weer op hetzelfde punt uit. Meestal ben je binnen een paar uur een heel eind uit de buurt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan