Waar gaan jullie vandaag op stemmen?

Ik heb al gestemd, is nummer 3 van CDA geworden (nummer 1, Balkenende vind ik niks). Ben tot CDA gekomen via Kieswijzer.nl
 
het zal jullie niet verbazen dat ik de bovenste rechter knop heb ingeduwd vanmorgen.

en om de reden dat ik me bijna 100% kan vinden in de standpunten!!

(cda en vvd komen bij mij op de 2e plek)
 
het zal jullie niet verbazen dat ik de bovenste rechter knop heb ingeduwd vanmorgen.

en om de reden dat ik me bijna 100% kan vinden in de standpunten!!

(cda en vvd komen bij mij op de 2e plek)

Ik heb er vanochtend niet zo op gelet eigenlijk, maar euh....staat Pim nog steeds op de keuzelijst? Of hebben ze de voorzitter van LPF op 1 gezet?
 
Ik weet het nog steeds niet. Toch nog maar wat testen doen. Een aantal partijen vallen af (oa: SGP, GL, LPF, RPF, LN) maar verder weet ik het nog steeds niet zeker
 
omdat linker bochten lekkerder zijn....

en als mfcd-bekerwinnaar kan ik het weten :P
Linkerbochten zijn idd lekkerder, heeft verder NIKS met mijn stem te maken...

Ennuh het stond van te voren al vast dat je zou winnen ( als je niet gewonnen had, had je je kapot moeten schamen.)
 
Hoogstwaarschijnlijk VVD, ik ga overdag stemmen (lekker rustig).

Tegenargumenten mogelijk zolang ik nog niet gestemd heb...
 
Ik denk CDA... Tijd voor wat anders...

VVD & Pvda hebben hun kansen 8 jaar gehad. LPF is zonder Pim Fortuyn nix meer. Ook al krijgen ze een bult zetels, dan kunnen ze het naar mijn idee nooit waar maken en kunnen we binnen niet al te lange tijd nogmaals naar de stembus. Ook als Pim er nog wel geweest was, had hij niet m'n stem gekregen. Mocht die vent gewoon niet... (rip)
 
Stond laatst een stuk in de krant, LPF kan sowieso max. 29 zetels krijgen i.v.m. wettelijke regeling.
Hm, klinkt lekker vaag, zal proberen het artikel terug te vinden..
 
Ik denk CDA... Tijd voor wat anders...

VVD & Pvda hebben hun kansen 8 jaar gehad. LPF is zonder Pim Fortuyn nix meer. Ook al krijgen ze een bult zetels, dan kunnen ze het naar mijn idee nooit waar maken en kunnen we binnen niet al te lange tijd nogmaals naar de stembus. Ook als Pim er nog wel geweest was, had hij niet m'n stem gekregen. Mocht die vent gewoon niet... (rip)

Kun je ook uitleggen waarom je die vent niet mocht...??
 
jaaaaa!!!! pimmetje!!! :}

enne peiling net op yorin
LPF 62
vvd 20
cda 20
gl 8
PVDA 8!!

Peiling op volkskrant.nl (10.20 uur): PVDA 22%, LPF 11%. 't Is maar net hoe je de pijltjes gooit... :P

Ik stem zelf denk ik SP, die geven nog de indruk dat ze idealen hebben en het niet alleen voor het geld doen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan