Waar gaan we dit jaar in de zomer op de motor heen

Dinky Toy

MF veteraan
2 nov 2001
6.094
1
oke

ik denk dat ik zeker weer naar het zuiden des europa ga
waarschijnlijk
italie of frankrijk
 
ja ik ook ga met hemelvaart een weekendje duitsland doen met 40 motorrijders

lekker scheuren daar :)

en met de zomervakantie weet ik het eigenlijk nog niet ik heb nog niet heel italie gezien misschien dat ik naar het mooiste gedeelte ga naar het noord-oosten van italie

ff kijken wat de rest daar van vindt
 
Laatst bewerkt:
Weet het nog niet zeker, maar lijkt me wel leuk om met de motor naar de veluwe te gaan. Mocht ik het leuk vinden en nog tijd hebben dan misschien met een tentje door nederland te rijden.
 
Zal mijn eerste zomer met motor worden (hopelijk) en ik denk dat ik niet echt wegga, komt straks wel als ik een mooie en goede motor heb.

Ik ben vorig jaar wel naar Zwitserland geweest en daar een passentocht gemaakt (met m\'n ouders in de auto) ik heb daar echt m\'n ogen uitgekeken; veel motoren, mooie weggetjes, daar wil ik zeker nog wel een keer rijden!
 
Vakantie zal wel weer last minute worden. Een paar dagen van te voren beslissen, beetje research doen op internet, spul op de motor en vertrekken. Maar een weekje Oostenrijk, Noord-Italie of Zuid-Frankrijk zijn goede opties.

Verder MotoGP Le Mans in mei. En als het meezit de laatste 3 ronden van de WSB. Begin september Oschersleben, de week erop Assen en het laatste weekend van september naar Imola.
 
weekje zuid frankrijk en/of noord italie, motoren op de aanhanger...rammen naar het zuiden, alles d\'r af en dan lekker racen.
 
Nergens heen :) Absoluut niet geschikt voor een vakantie, ja een safari/sahara-vakantie, maar dan heeft ie denk ik nog iets te weinig vermogen.

dus lekker met de bus naar Salou! :)
 
En misschien nog wel een uitje als de Motor Forum vereniging iets organiseert. ;)
 
Italië :}

Mooie wegen, mooi weer, lekker eten, , aardige mensen, SUPER!!!!!!!!!!!

edit: en als het ff kan naar een buitenlandse race.
 
ja zeker ff ergens een race meepakken
rest zuipen, eten, rijden, racen, rijden, zwemmen, rijden, slap ouwehoeren, rijden, slapen,(maar dat kan thuis ook) kippies kijken etc etc etc
 
werken werken en nog eens werken

wil toch nog wel een keer mooi motortje kopen (en autorijbewijs kan ook wel handig zijn)
 
Ik weet het nog niet, zit dus wel met een dik probleem.

Waar zal ik heen gaan????


Ps, Noord-Oost Italie, Dolomieten is absoluut heel gaaf rijden.
Canazai is mooie uitvalsbasis.
 
JK xr 250

Hoezo te weinig vermogen, wat een onzin !Je kan als je wil nog met een bromfiets naar Zuid-Frankrijk !
Gewoon spullen op de brommert, en op je gemak binnendoor naar Salou. GO FOR IT !!!!!!!

Hahah door de berm heen ;) Met \'te weinig vermogen\', had ik het meer over een parijs-dakar trip. Met een 600cc offroad gaat het net wat lekkerder. En dan wil ik ook meteen GPS apparatuur mee en dan mis ik nog een accu daarvoor. BOvendien zitten er geen knippers op m\'n XR en of dat nou zo verstandig is op de franse en spaanse wegen.
En dan nog een punt ; waar laat ik mijn vriendin?! Niemand kan achterop :) Bovendien zit mijn bagage daar dan :+
 
Blijf van het zomer lekker in eigen land. Wil in oktober met de vriendin richting de States, dus bewaar m\'n poen daarvoor
 
Om te beginnen naar het Zwarte woud voor de voorjaarstour, vervolgens naar Man voor de TT, dan ook nog naar BRNO voor de GP, en om het af te roomen naar Oschersleben voor het WSB.

is wel genoeg dachtikzo
 
We zijn van plan om met de autoslaaptrein naar het zuiden te gaan (Zuid Frankrijk, Italie, Spanje). Heeft iemand daar ervaring mee?
 
Terug
Bovenaan Onderaan