Waar gaan we heen deze zomer vakantie???

Hoe gaan we dit jaar op vakantie?

  • Met de motor

    Stemmen: 12 60,0%
  • Met de auto

    Stemmen: 3 15,0%
  • Met het vliegtuig

    Stemmen: 5 25,0%
  • Met de trein

    Stemmen: 0 0,0%
  • Met de bus

    Stemmen: 0 0,0%
  • Met de boot

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
Status
Niet open voor verdere reacties.
15 apr 2004
30
0
Eindhoven
Ik ga nu al een paar zomers met de motor op vakantie met een paar vrienden ( o.a. Barrossi) En elk jaar is de discussie weer: Waarheen?
Nu zou ik willen vragen heeft er iemand een goede suggestie?

:]
 
:^

niet met de Ardennen komen aandraven a.u.b. want daar zijn we al meerdere keren geweest. Was super maar willen nu toch iets anders proberen.

Greetings Barrossi 8-)
 
wij gaan met een paar vrienden per motor naar Spanje, we zijn er nog nie uit waar heen juist.

met het weekend van hemelvaart zijn we naar het Lindau geweest, ligt aan de bodensee. Daar was het best wel mooi.
 
Je gaat me toch niet vertellen dat iedereen met de auto en die kl.. sleurhut naar zuid frankrijk gaat om daar vervolgens met de buren uit de straat te gaan staan badmintonnen?? :+
 
wij gaan met de motor, maar blijven waarschijnlijk in nederland,
mijn vriendin heeft volgnede week examen, en we hopen dan maar dat ze slaagt, anders moeten we de vakantie opschuiven
 
Met de motor naar een appartement in limburg en mischien een trip naar de eifel.
Verder ga ik heel de zomervakantie rondjes rijden })
 
Naar Zuid Tirol: Passo di Stelvio, Passo di Gavia. Super mooi gebied met de mooiste weggetjes en lekkere (haarspeld)bochten!!! 8-)

grtz, Judith
 
wij gaan met een paar vrienden per motor naar Spanje, we zijn er nog nie uit waar heen juist.

met het weekend van hemelvaart zijn we naar het Lindau geweest, ligt aan de bodensee. Daar was het best wel mooi.

Gitzenweiler-Hof?
 
Ben ik nou de eerste die met de auto stemt? :X

Mijn meisje en ik hebben een dartpijltje gegooid, het kwam terecht op Zuid-Frankrijk. Lekker puffen in het koekblikje, de spullen kunnen niet allemaal mee op mijn motor ;(

edit: typo
 
paar dagen naar Orlando, hier bij ons even lekker s'avonds rond bruisen langs het strand en de terrasjes, en na de zomer voor 2 weken naar Nederland.













wat een LOL zullen we hebben in het koude Kikkerlandje :+
 
Toscane :] En dan terug over de Dolomieten, Zwitserland, Frankrijk, Luxemburg, België en weer thuis.
Heb je dat gedaan met de motor? Of lijkt je dat leuk om te gaan doen...

We hebben vorig jaar erg veel last gehad van de hitte tijdens de vakantie. Als je aan het rijden bent is het nog wel te doen. Maar zodra je voor het stoplicht staat loopt de temperatuur in je pak heel snel op :( . Ik rijd altijd met volledig pak of het nu -40 of +40C is... Heeft er misschien iemand nog goede tips waarmee je toch wat voor verkoeling kan zorgen op de warmere dagen

Heb zelf geen leren pak dus ik weet niet of dat je het hier warmer in krijgt in vergelijk :?

full


That's me tijdens ons rondje Nederland van afgelopen zomer... Toen was het 30C
en dan wil je wel zweten in je pak. Het fijne was nog dat we de weg kwijt waren en we een aantal keer gekeerd zijn voordat we op de bestemming aankwamen |(
En dan aan een vrouw met een net iets te weinig hersencellen de weg vragen...
Toen ben ik maar gewoon weggereden terwijl ze nog aan het uitleggen was want ik was redelijk aan t smelten :+
 
Ik vertrek de nacht van vrijdag op zaterdag met mijn vriendin voor een weekje naar Zwitserland... koekblik op de cruise-control en dan zo naar Fiesch...

Even een weekje bijtanken...
Daarna nog een weekje thuis sleutelen aan de GTR en daarna weer aan de bak tot eind augustus...
 
muppet gaat naar portugal en spanje met de motor. Wordt wel warm denk ik :+
laat nog wel weten hoe het was.

mzzl muppet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan