Waar gaan we naar toe in 2003???

CBX Blakkie

MF veteraan
25 mrt 2002
1.630
7
Amersfoort
Ik ben zeker weer van plan om samen met mijn vrouw enkele GP en/of Superbike (jammer genoeg geen Engeland, vrouwtje durft daar niet te rijden)wedstrijden te gaan bezoeken. Dit zal gecombineerd gaan worden met een toertocht en/of vakantie ergens (ligt eraan waar er een wedstrijd is) in EU.
Wat zeker is en waar al plannen voor zijn is om de "route napoleon" in frankrijk te gaan rijden in april of mei.

Was het maar vast eind februari 2003, en dan weer :] :9 :] :9 :] :9 :] :9 :] :9 :] :9
 
Pfff, ik heb zoveel plannen. Circuitdagen en weekenden naar buitenlandse wedstrijden.

Ben nu 3x op rij naar Brands Hatch geweest. Zit eraan te denken om dit jaar een keer naar de GP in Donington te gaan (is niet ver rijden van Hull naar Derby) en naar de Duitse GP op de Sachsenring. Dan slaan we Brands maar over (of toch niet, maar dat zie ik tegen die tijd wel :P ).

Als er aan het einde van het seizoen (oktober) nog voldoende geld over is misschien nog naar de SBK op Magny Cours.
 
Wat betreft het motorgebeuren,circuitdagen op Zolder/Assen :P /Ring...ach' gewoon knallen waar het kan.
TT/sbk bezoeken(traningen) en misschien een buitenlandse Gp.
 
IJsland, lekker gravel rijden in een fantastische omgeving :}
foto16.jpg
 
Pfff, ik heb zoveel plannen. Circuitdagen en weekenden naar buitenlandse wedstrijden.

Ben nu 3x op rij naar Brands Hatch geweest. Zit eraan te denken om dit jaar een keer naar de GP in Donington te gaan (is niet ver rijden van Hull naar Derby) en naar de Duitse GP op de Sachsenring. Dan slaan we Brands maar over (of toch niet, maar dat zie ik tegen die tijd wel :P ).

Als er aan het einde van het seizoen (oktober) nog voldoende geld over is misschien nog naar de SBK op Magny Cours.

Ik ben 2 jaar geleden ook op Donington geweest maar dit is niet te vergelijken met Brands. Sfeer, publiek en circuit zijn een stuk minder.
 
Ik ben 2 jaar geleden ook op Donington geweest maar dit is niet te vergelijken met Brands. Sfeer, publiek en circuit zijn een stuk minder.

Brands is inderdaad niet te overtreffen qua sfeer, daarom ben ik er ook al drie jaar geweest. Maar het is toch wel leuk om de sfeer te proeven bij andere wedstrijden. Zo ben ik intussen ook in Le Mans en Monza geweest, maar dat rijtje mag nog gerust wat langer worden.
 
Wat er dit jaar niet van kwam, ga ik volgend jaar wel doen: een aantal (lange) weekenden touren richting Ardennen, Eifel en Bretangne/Noormandie. Dat laatse vanwege de grote geschiedenis aldaar (2WO).
Voorts de ritten meerijden van de VmaxClubHolland en natuurlijk met redelijk weer de forens even luchten (Gouda/Den Haag).
 
Ik zal, moet, GA hoe dan ook dit jaar naar de TT. Is er de afgelopen jaren telkens niet van gekomen. Maar heb inmiddels mijn plofrijbewijs dus kan nu helemaal meedoen :]
 
Wat er dit jaar niet van kwam, ga ik volgend jaar wel doen: een aantal (lange) weekenden touren richting Ardennen, Eifel en Bretangne/Noormandie. Dat laatse vanwege de grote geschiedenis aldaar (2WO).
Voorts de ritten meerijden van de VmaxClubHolland en natuurlijk met redelijk weer de forens even luchten (Gouda/Den Haag).

Afgelopen zomer naar Normandie geweest (met het koekblik, helaas '( ). Is geweldig, ik riep de hele vakantie door: Hier kom ik nog een keer terug op de motor!!!!
(Er zit trouwens een geweldig restaurant in Ste Marie du Mont)
 
Races bezoeken..
Samen met een vriend en 2 vriendinnen naar noord west italie
Vro2 en misschien ook vro3 doen...
Veel touren, en beetje stunts oefenen :P
 
Mijn meisje moet op 20 dec. afrijden en als ze slaagt gaan we een paar dagen naar engeland daarna met een aantal vrienden een weekje door frankrijk crossen en van de zomer een rondrit door duitsland,oostenrijk,slowakije,italie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan