Waar gaat Michael naar toe in 2019?

Michael gaat naar:

  • Yamaha

    Stemmen: 45 76,3%
  • Honda

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ducati

    Stemmen: 4 6,8%
  • Kawasaki

    Stemmen: 8 13,6%
  • Aprilia

    Stemmen: 0 0,0%
  • MV Augusta

    Stemmen: 1 1,7%
  • BMW

    Stemmen: 1 1,7%

  • Totaal aantal stemmers
    59

iBr@ToR

Aan het typen...
19 apr 2004
4.869
808
Place your bets...

Topteams strijden om Van der Mark

ts_e192cdd0b6fe866fcc3aebf1ac97da43.JPG
 
Laatst bewerkt:
ships, MotoGP vergeten toe te voegen aan de poll...
 
ships, MotoGP vergeten toe te voegen aan de poll...

Als ze Rea er al niet willen hebben in een fabrieksteam heeft Mickey er voorlopig niks te zoeken..
Ik heb Yamaha gestemd, zou graag zien dat hij daar samen met Yamaha de klus afmaakt en continue voor podiumplaatsen (en dus ook de titel ?) kan strijden.
Het is natuurlijk wel een geweldig compliment als Kawasaki en Ducati bij je aankloppen :)
 
Helaas kunnen we niks toevoegen..... dus dat wordt of de poll helemaal opnieuw maar dan ben je de stemmen kwijt, of zo laten.
Ik kan wel een naam wijzigen. Zeg het maar. :)
 
Als ze Rea er al niet willen hebben in een fabrieksteam heeft Mickey er voorlopig niks te zoeken..
Ik heb Yamaha gestemd, zou graag zien dat hij daar samen met Yamaha de klus afmaakt en continue voor podiumplaatsen (en dus ook de titel ?) kan strijden.
Het is natuurlijk wel een geweldig compliment als Kawasaki en Ducati bij je aankloppen :)

Wilden ze Rea niet in een fabrieksteam van de MotoGP of wilde Rea geen fabrieksteam in de MotoGP ?? ;)
 
Sykes gaat bij Kawasaki weg. Kan niet missen. Hij verkondigd openlijk dat hij terug wil naar Yamaha en vooral niet meer naast Rea wil rijden.

Lowes wil bij Yamaha blijven. Michael wil ook bij Yamaha blijven, maar van der Mark verlaat het team alleen vrijwillig als hij de plaats krijgt van Sykes bij Kawasaki.

Dit is te lezen op Speedweek.com

Kawasaki gestemd dus.
 
Sykes gaat bij Kawasaki weg. Kan niet missen. Hij verkondigd openlijk dat hij terug wil naar Yamaha en vooral niet meer naast Rea wil rijden.

Lowes wil bij Yamaha blijven. Michael wil ook bij Yamaha blijven, maar van der Mark verlaat het team alleen vrijwillig als hij de plaats krijgt van Sykes bij Kawasaki.

Dit is te lezen op Speedweek.com

Kawasaki gestemd dus.

Ze willen bij Yamaha volgens mij een derde fabrieksrijder....
 
Canepa !

Tenminste dat denk ik

Mahias is imo niet echt geschikt. COrtese is natuurlijk een topper, hoop dat hij gewoon ooit in de GP gaat komen
Canepa doet al heel wat jaartjes mee, ik denk dat ze meer voor jong talent gaan. :P
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad, Kawasaki gaat het worden
Volgens de laatste berichten van Speedweek.com vanuit Misano blijven zowel Michael als Lowes bij Yamaha (en waarom ook niet nu alle werk resultaat begint te hebben..) en aaat Haslam een jaartje naast Rea op de Kawasaki, daarna zou in 2020 Toprak door kunnen schuiven naar het fabrieksteam.
Waar Sykes dan heen gaat is nog onduidelijk, Davies en Melandri zullen dan ook wel op hun plekkie blijven zitten.. :?
Manager resignieren: Leon Haslam geht zu Kawasaki/Superbike-WM SPEEDWEEK
 
Laatst bewerkt:
Volgens de laatste berichten van Speedweek.com vanuit Misano blijven zowel Michael als Lowes bij Yamaha (en waarom ook niet nu alle werk resultaat begint te hebben..) en aaat Haslam een jaartje naast Rea op de Kawasaki, daarna zou in 2020 Toprak door kunnen schuiven naar het fabrieksteam.
Waar Sykes dan heen gaat is nog onduidelijk, Davies en Melandri zullen dan ook wel op hun plekkie blijven zitten.. :?
Manager resignieren: Leon Haslam geht zu Kawasaki/Superbike-WM SPEEDWEEK
Kawa wou Michael heel graag hebben, wat dat betreft heeft Donnington roet in het eten gegooid bij Kawa.
Voor Michael was Donnington een perfect getimed resultaat voor tijdens zijn contractbesprekingen, Yamaha en mr. sjips konden de beurs trekken vermoed ik :9
 
Naar mijn mening blijft ie waar die nu zit !
Beste scenario : WK worden op de r1 en dan een jaartje Motogp proberen
 
Ik denk dat aan de gedachte stap van WSBK (kampioen of niet) -> MotoGP veel te veel gewicht wordt gehangen... Komt nauwelijks meer voor en veelal gaat het dan om posities als testrijder, vervanger of satelliet rijder.

Laten we eerlijk zijn; voor een MotoGP zitje zijn te veel concurrenten. Moto2 rijders, moto3 rijders en zelfs test rijders dingen mee naar diezelfde 20 zitjes (waarvan er wellicht 4-5 echt beschikbaar zijn/komen).

Voor Michael denk ik dat de grootste kans op succes dus in de WSBK ligt en dat hij dan bij Kawasaki de beste kaarten heeft en de MotoGP droom bij Yamaha maar even moet parkeren.

In het kort;
Hij moet niet bij Yamaha blijven omdat zij wél een motoGP team hebben.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat aan de gedachte stap van WSBK (kampioen of niet) -> MotoGP veel te veel gewicht wordt gehangen... Komt nauwelijks meer voor en veelal gaat het dan om posities als testrijder, vervanger of satelliet rijder.

Laten we eerlijk zijn; voor een MotoGP zitje zijn te veel concurrenten. Moto2 rijders, moto3 rijders en zelfs test rijders dingen mee naar diezelfde 20 zitjes (waarvan er wellicht 4-5 echt beschikbaar zijn/komen).

Voor Michael denk ik dat de grootste kans op succes dus in de WSBK ligt en dat hij dan bij Kawasaki de beste kaarten heeft en de MotoGP droom bij Yamaha maar even moet parkeren.

In het kort;
Hij moet niet bij Yamaha blijven omdat zij wél een motoGP team hebben.

:Y :t
 
Ik denk dat aan de gedachte stap van WSBK (kampioen of niet) -> MotoGP veel te veel gewicht wordt gehangen... Komt nauwelijks meer voor en veelal gaat het dan om posities als testrijder, vervanger of satelliet rijder.

Laten we eerlijk zijn; voor een MotoGP zitje zijn te veel concurrenten. Moto2 rijders, moto3 rijders en zelfs test rijders dingen mee naar diezelfde 20 zitjes (waarvan er wellicht 4-5 echt beschikbaar zijn/komen).

Voor Michael denk ik dat de grootste kans op succes dus in de WSBK ligt en dat hij dan bij Kawasaki de beste kaarten heeft en de MotoGP droom bij Yamaha maar even moet parkeren.

In het kort;
Hij moet niet bij Yamaha blijven omdat zij wél een motoGP team hebben.


Het gaat idd vaak andersom ; Gp rijder naar de WSBK maar het kan gewoon alsnog he ;)

Zou toch ultiem zijn om michael een jaar in de gp te zien ? fiets zou dan een puntenfiets moeten zijn dus aan hem de taak om zich te bewijzen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan