Waar goedkoop kuipdelen te krijgen?

Corporal

Rookie
30 jan 2009
22
0
Beste mensen,

Gisteren een ongeluk gehad met de motor. Helaas zijn nu echt alle kappen of beschadigd of stuk!!!!!!

Nu vraag ik me af waar ik goedkoper aan kuipdelen kan komen (replica), want origineel is volgens mij wel erg duur.

Ik heb de hele ochtend al gezocht naar bedrijven die dit doen, maar kan niet echt vinden wat ik zoek. Kunnen jullie mij mischien helpen met adressen of sites????

Het gaat om een Honda CBR 600F model 2001

Alvast bedankt
 
Ik ken het gevoel, ben maandag een klein ongelukje gehad met mijn Honda VFR800FI ;( Met mij helemaal niks, maar m'n motor staat er heel zielig bij; zijkuip, tokuip en spatbord helemaal aan flarden :(
Ik heb tweedehands bij sloperijen besteld en die ga ik nu zelf opschuren/plamuren/voorbewerken en dan breng ik ze naar een spuiter. Misschien ook een optie voor jou? (zoja dan heb ik nog wel wat namen van grote sloperijen)

Heel veel succes ermee in ieder geval! Ik leef met je mee ;)
 
zoek op veilingkijker naar kuipdelen..

zijn bedrijven die leveren kopieen van jouw model...

Je hebt een vrij gangbare motor, dus zullen jouw kansen wel hoog liggen
 
ebay en dan vanuit hongkong bestellen. Zoek ff op fairing en je vindt heel veel. Ze hebben daar voor elke motor kappensetten in motogp replicas of originele replicas. Kost 400 euro incl verzenden naar NL dus niet duur.

Staat hier ook een topic in ALG over Chinese kappensets.
 
ebay en dan vanuit hongkong bestellen. Zoek ff op fairing en je vindt heel veel. Ze hebben daar voor elke motor kappensetten in motogp replicas of originele replicas. Kost 400 euro incl verzenden naar NL dus niet duur.

Staat hier ook een topic in ALG over Chinese kappensets.
Pasvorm (en soms de lak kwaliteit) schijnt alleen regelmatig klote te zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan